1 Şubat 2016

Cyrene Searene Lifting and Firming Facial Tonic..

Cyrene Bio Kozmetik ürünlerini çok beğeniyorum, şimdiye kadar kullandığım hiç bir ürün beni üzmedi ve hayal kırıklığına uğratmadı. O nedenle 2015'in son aylarında üst üste 2 sürpriz kutu satışa çıkartınca hiç düşünmeden aldım. 
Cyrene Searene Lifting and Firming Facial Tonic
Bu tonik aslında birinci kutudan çıkmıştı, anlatmakta biraz geç kaldım. Bu arada tonik çoktan bitti.
Vaatleri çok büyük, toparlıyor, sıkılaştırıyor ve gerginleştiriyor  denmiş. Bu vaatlerin yerine gelmesi için üründen 2-3 şişe kullanılması lazım bence.  Ben kendi üzerimde gördüğüm etkiyi paylaşacağım. Toniği toparlama ve gerginleştirme etkisi var diye sabahları kullandım, hakikaten cildimde böyle hafif bir firm yani sıkı görüntü oldu ama daha çok verdiği temiz ve mat canlılık hissini sevdim.

Cyrene Searene Lifting and Firming Facial Tonic

Sabah ve akşam kullanılır denmesine rağmen ben dediğim gibi etkileri açısından sabah rutinimde tercih ettim ve 2.5 ay gibi bir sürede bitirdim.

Cyrene Searene Lifting and Firming Facial Tonic

Cyrene biliyorsunuz "cruelty free" bir marka, ürünün içinde olan ve olmayanları buradan daha rahat inceleyebilirsiniz. 150 ml.'lik miktarına 54 TL. bence uygun.

Yalnız bir kötü yanı var ki ürün ilk geldiğinde çoğu kişi bozuk sanmış bu yüzden, yosun kokuyor evet içinde seaweed yani yosun var yani kötü kokunun kaynağı bu ama o yosun ekstresi sayesinde cildi hem matlaştırıp hem de canlı gösterebiliyor. Burnunuzu tıkayın arkadaşlar ve öyle kullanın memnun kalacaksınız.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. merak ettiğim bir üründü, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüventakunyacıoğlu rica ederim umarım işinize yaramıştır..

      Sil
  2. cyrene'i bende çok beğenirim özellikle misel makyaj temizleme suyunu çok başarılı bulmuştum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet ben de çok beğenmiştim onu gerçekten piyasadakilerin en iyisidir bence..

      Sil
  3. Hahaha "burnunuzu tıkayın" kısmına çok güldüm; benim koku alma olayım sorunlu olduğu halde ben bile nefesimi tutup kullanıyordum. Etkisini ben de sevdim; ama bir Moisture Boost olamadı benim için :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik değil mi ama ben sonradan baya alıştım hiç de kötü gelmemeye başlamıştı.. sen o toniği tercih ediyorsun evet kesin deneyeceğim ben de onu..

      Sil
    2. Ya o çok sade bir tonik ama nemlendirme işinde bir numara... gerçi ben bekliyorum, firma yakında onu da kaldırır diğerleri satılsın diye. Misel suyunu kaldırmış misal :(

      Sil
    3. @başakçelik yaa misel su kalktı mı büyük hata olmuş süperdi çünkü :-(( o zaman dur kalkmadan hemen denemek lazım senin toniği..

      Sil
    4. Valla sayfasında yok, Lila Kutu'da da out of stock diyor... bence de 500'lük boydan al hatta :)))

      Sil
    5. @başakçelik şu anda siteye bakıyorum :-))

      Sil
  4. Bu ürünü denemedim ama misel suyu çok merak ediyordum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik misel su 10 numara 5 yıldızdı gerçekten :-)))

      Sil
  5. Doğal şeylerin bir kokusu oluyor malesef, burnumuzu tıkar kullanırız :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek evet aynen öyle çok da fena değil insan alışıyor )))

      Sil
  6. Cyrene tonik konusunda basarili, kullandigim iki tonigini de cok sevdim. Ise yariyorsa bence de burnumuzu kapatabiliriz :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr aynen öyle Onurcuğum yeter ki işe yarasın..:-))

      Sil
  7. Yosun olması iyi bişey. KÖTÜ KOKAN ŞEYLER GENELDE BANA DAHA YARARLIYMIŞ GİBİ GELİYOR İÇERİK AÇISINDAN:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet kullandığım çok kötü kokulu bir serum vardı ve lifting etkisi harikaydı içeriği de iyiydi onun..

      Sil
  8. işe yarıyorsa gözü kapalı burnu tıkalı her şekilde kullanılır bencede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mervebayram evet aynen ben de öyle düşünüyorum..

      Sil
  9. Bu markayı çok merak ediyorum.
    Ellerinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak denemeni tavsiye edebilirim sana uyan bir ürününü hem içeriği temiz hem ürünler iyi ve fiyatları da pek çok markaya göre makul..

      Sil
  10. Koku konusunda çok hassasiyetim var benim.Denk gelirsem burnumu tıkarım o halde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin haha aynen canım .. alışıyorsun zaten bir süre sonra..

      Sil
  11. Kötü kokulu ürünleri sevemiyorum ki bGüzel kokusuyla iç açan ürünler tercih ediyorum hep:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann çoğu kişi de parfüm olmasın istiyor ürünlerde bana fark etmiyor o konuda çok hassasiyetim yok..

      Sil
  12. seni güzel bir mimle mimledim. Kadın demek . Lütfen sende yap, dikkat çekelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann teşekkürler canım bu aralar çok yoğunum vaktim olursa yapmaya çalışacağım..

      Sil
  13. İnsanın aldığı üründen memnun kalması çok güzel. Bazen para çöpe gidiyor malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu hem de nasıl hele bu kutular tamamen sürpriz geldiği için ürünleri sevmek harika oldu tabi tamamen firmaya duyulan güvenden hiç bilmeden almıştık o kutuları o ayrı :-))

      Sil
  14. Daha önce kullanmadım ama denemek lazım, verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef bu tarz bir toniğe ihtiyacınız varsa deneyin derim..

      Sil
  15. Cildim düzelsin, alıcam umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah düzelir canım cildin bir an önce..

      Sil
  16. vaatlerini yerine getirmesi çok sevindirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet cyrene ürünlerini seviyorum bu yüzden :-))

      Sil
  17. Cyrene benimde çok severek kullandığım bir marka

    YanıtlaSil
  18. Bende de koku hassasiyeti olduğu için çok düzenli kullanamıyorum maalesef. Ama bu yazıdan sonra daha özen göstereceğim buna (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası özellikle sabahları düzenli kullanırsan faydasını göreceksin diye düşünüyorum :-)) sevgiler..

      Sil
  19. Gözeneklerde etkili mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslıpamukçu baya oldu ben bunu kullanalı pek hatırlamıyorum ama sanmıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...