23 Şubat 2016

Le Soleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan..

Bir süre önce iki etkinlik vasıtası ile tanıştığım güneş görmeyen saçlar için özel olarak üretilmiş Le Soleil şampuanı güneşsiz kış günlerine saklayacağımı söylemiştim. Şimdi zamanı geldi ve şampuanı bir süredir kullandım. Geri kalanını arkadaşıma verecektim ama o kendisine almış zaten ben de kullanmaya devam etmek için sakladım.
Le Soleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan
Sadece tesettürlü kadınlar için değil, mesleği gereği kafasını kapatan, saçları güneş görmeyen herkes için üretilen bir şampuan bu, içinde saç derisini ve saçları korumak ve beslemek için 5 bitki ve 5 mineral bulunuyor. 

Le Soleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan

İçerisinde neler var görebilirsiniz, bütün bitki ve mineraller özellikle saç derisini de korumayı hedefliyor. Benim de saç derimde bir kuruluk olduğu için acaba dedim iyi gelecek mi..

Le Soleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan

İçerisinde paraben, sls gibi zararlı maddeler bulunmuyor ve Türk malı bir şampuan. Kullandığımda saç derimde bir rahatlık ve hafiflik hissediyorum ayrıca saçlarım da kremsiz bile rahat taranıyor.

Bunun bir de boyalı saçlar için olanı olsaymış iyi olurmuş diye düşünüyorum. Saçlarımı beslediği için ara ara kullanmaya devam edeceğim bir şampuan oldu.
Sevgiler..

76 yorum:

  1. Ben de şimdi kuru saçlar için olanı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina bende de normal ve yağlı saçlar için olanlar var ama hakikaten boyalı saçlar için olan olsaymış süper olacakmış :-))

      Sil
  2. bende de var ürün denenmeyi bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben hazır kış ve güneşsiz günlerde denedim .-))

      Sil
  3. Hazır şampuanım bitmişken bu ürünü bir deneyim bayadır merak ediyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen dene bakalım nasıl olacak yorumun..

      Sil
  4. Temiz içerikli olması bakımından güzelmiş...

    YanıtlaSil
  5. Boyalı saçlar için olanı ilk kullandığımda sevmedim ama normal saçlar için olan tam benlikmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası boyalı saç için olanı var mı ben hiç görmedim o kadar da baktım hemen denemem lazım onu :-))

      Sil
  6. ben kullandım ve çok memnunum
    yorum yazmak için kutuyu bitirmeyi bekliyorum şimdilik güzel geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara o zaman yorumlarını bekliyorum .-)

      Sil
  7. Boyalı saçlar için olanı iyi olurmuş gerçekten de, aslında benim gibi çoğunlukla tepeden topuzla gezenlere de uygun bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet sana çok uygun olabilir doğru :-)) boyalı saçlar için var mı bakacağım yeniden görmemiş de olabilirim şüpheye düştüm şimdi..:/

      Sil
  8. Hiç duymamıştım bu şampuanı açıkçası çok merak ettim ilk fırsatta inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilek bir süredir çok meşhur oldu hazır kış güneş yokken de deneyeyim dedim..

      Sil
  9. Bakalım benim kuru-normal saçlarıma iyi gelecek mi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş içindeki vitamin mineral destekleri bakımından iyi gelebilir...

      Sil
  10. İzmir'in havası her daim güneşli olduğundan hiç niyetlenmediğim bir ürün bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet doğru İzmir'de hiç gerek yok :-)))

      Sil
  11. Ben kayınvalideme vermiştim şampuanı, onun dha çok işine yarayacağını düşünerek. Çok ama çok memnun kalmış! Saç derisinin daha önceden acıdğını, bu şampuanla birlikte hassasiyetinin azaldığını anlattı bana. Ben de çok mutlu oldum :) Sen de güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik tabi gerçekten tesettürlü veya güneş görmeden çalışan birine daha farklı ve iyi etki edecektir diye düşünüyorum :-))) teşekkürler canım..

      Sil
  12. etkinlikler nedeniyle ben de mevcut ama denemeye fırsat bulamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün kış ayları çok uygun denemek için :-))

      Sil
  13. Bende de testerı var birkaç adet. Yaz gelmeden bir deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzell,ikeditörü evet güneş yokken hazır denemek lazım...

      Sil
  14. Kullanmaya başladım ve yumuşacık yapıyor saçları evet...
    Memnun kaldığım bir şampuan oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümmüşahin evet ben de beğendim verdiği yumuşaklığı oğlum bile beğenmiş. :-))

      Sil
  15. reklamları bana itici geldiği için hiç kullanmaya yeltenmedim açıkçası
    ama içeriğinin zararsız kimyasaldan uzak olması güzel
    deneyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @darkolivee aa o zaman iyi ki hiç reklam görmemişim :-( içerik gayet iyi evet..

      Sil
  16. Ben de duymuştum ancak deneme fırsatım olmadı. Diğerlerinden sıra gelirse aklımda olsun. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onyuzmilyonoje evet kış aylarına denk getirirsen kullanabilirsin bence teşekkürler .-))

      Sil
  17. Ben de şu an başka bir markanın buna benzer bir ürününü deneme aşamasındayım bakalım nasıl sonuçlar alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler bu tarz üünleri vitamin mineral bombasına çevirdikleri için gayet iyi sonuç alırsın bence .-))

      Sil
  18. Böyle bir sampuanin varlığından haberdar değildim. Tanıdığım tesettürlü bayanlara söyleyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet kullansınlar bakalım onlar nasıl sonuç alacaklar..

      Sil
  19. Güzel bir ürünmüş, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  20. Değişik bir deneyim olmuş.Kış için ayrı şampuan kullanılması gerektiğini yeni öğrendim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışık aslında gerekmiyor da hazır güneş yokken deneyeyim dedim :-))

      Sil
  21. iyi düşünülmüş bir ürün. Kremsiz bile iyi sonuçlar vermesi çok güzel gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti böyle bir ürüne kesin ihtiyaç da varmış evet iyi oldu :-))

      Sil
  22. Ben kullanıyorum özellikle başı kapalı bayanlar için. İdeal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahkuru evet bence de onlara iyi gelmesi önemli zaten..

      Sil
    2. Kuruyumda yüzüme vurmana gerek yoktu :):-)

      Sil
    3. @siyahkuğu ayyy pardon ya yanlış yazmışım :-))))

      Sil
  23. Bende bu ara deneyimliyorum ve gerçekten şu an için çok memnunum.

    YanıtlaSil
  24. soleil güneş demek ne ilginç isim koymuşlar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha evet değil mi ama güneşin eksikliğini kapattığını düşünürsek normaldir..

      Sil
  25. Tüh ya tam dedim bana uyuyo boyalı saçlar için olanı yokmuş. O saç derisi olayı eğer benimkiyle aynıysa ciddi sıkıntı. Bildiğin saç derim pul pul dökülüyo. Ben hep sudan kaynaklı sandım.

    Sana nacizane tavsiye ay takvimine göre banyo yapman, ciddi anlamda saç derimin pul pul dökülmesini azalttı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninblogu nasıl yani ay takvimine göre banyo yapmak ne demek ki açıklarsan çok sevinirim ...

      Sil
    2. Ay takvimi çok güzel bir uygulama. Gün gün sana o gün saçını kestirip kestirmemen gerektiğini, Cilt bakımı için uygun bir gün mü onu söylüyor. Mesela ay takvimine göre vücut tüylerini alırsan azalıyor ;) Ay'ın belirleyici etkisi. İlk duyduğun da saçma gelebilir inan öyle değil :) Aşağıya bıraktığım linke bak mutlaka ne anlatmak istediğimi anlayacaksın :))

      http://tr.rhythmofnature.net

      Sil
  26. Ablacım ben boyalı- kuru saçlar için olanını kullanıp memnun kalmıştım. Bu belki de o yüzden yeterli gelmedi sana . Onu da denemeni öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet boyalı saçlar için yok sanıyorudum ben hiç göremedim standlarda herhalde hemen de bitiyor bakıp varsa alacağım onu da..

      Sil
  27. Olumlu yorumlarını okuduğuma çok sevindim.İlk fırsatta bende deneyeceğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin dene canım ama sana bir krem de gerekebilir yanında diye düşünüyorum..

      Sil
  28. bayadır kullanıyorum ablacım bende 3. şişe bitti çok memnunum dipleri normal uçları kuru olan saçıma çok iyi geldi kremsiz bile boyalı olmasına rağmen saçım açılıyor duş sonrası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @palatosun evet ben de açılmasında hiç sıkıntı çekmedim ...

      Sil
  29. Kis aylari için çok ideal bir ürünmüs.

    YanıtlaSil
  30. markayı hiç denemedim. tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Benimde merak ettiğim ama gerek var mı acaba dediğim üründü paylaşımınız için teşekkürler :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @menfiebrutaş teşekkür ederim ben zaten izliyormuşum blogu güzel bir blogunuz var :-))

      Sil
  32. Kısa bir süre içinde bende deneyeceğim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası umarım memnun kalırsın :-))

      Sil
  33. memnun kalmayana rastlamadım henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet içinde vitamin mineral destekli olduğu için sanırım herkese iyi geliyor bir şekilde :-))

      Sil
  34. Anneme vermiştim ben de. Çok memnun kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet besleyici bir şampuan gerçekten..

      Sil
  35. Şampuanla ilgili yapılan yorumlarda çok iyi, soleil markasını kendime not aldım. Bahar geldi gibi ama olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zülalgaripkuş evet güneşlendi ortalık ama yine de vitamin katkısı olur diye düşünüyorum

      Sil
  36. Ben Zigavus'un kapalı saçlara özel şampuanını kullanıyorum çok memnunum. Her zaman eczane ürünlerini tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @oya ben de denemiştim bir şampuan zigavusdan fena değildi diye hatırlıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...