18 Şubat 2016

Nefesini Keşfet..

 SADECE DOĞRU NEFES ALARAK HAYATINIZI DEĞİŞTİREBİLECEĞİNİZİN FARKINDA MISINIZ?







Nefesini Keşfet

Ülker Uzun Polat

Kişisel Şifa
Ocak 2016
296 sayfa

978-605-9709-07-1

NEFESİNİ KEŞFET
 Yazar ve nefes terapisti Ülker Uzun Polat, yeni kitabında okurlarını bir farkındalık yolculuğuna çıkarıyor. Hepimiz nefes alıp veriyoruz ama ya bunu bilinçli olarak yaparsak?
Ülker Uzun Polat, 2000 yılından beri aldığı eğitimler ve binlerce danışanı ile uyguladığı terapilerin deneyimi ışığında bu kitabı yazdı. Nefesini Keşfet, sadece doğru nefes tekniklerini de içermiyor. Kitabın içinde doğru nefes almayı öğreten ve yanlış nefes almayı okura gözlemleten metodların yanı sıra, başka konu başlıkları da var. Gergin bir vücudu rahatlatmak için yapılacaklar, Kundalini ve Ateş dansı yöntemleri, niyetler koyarak nefes çalışmak gibi bölümlerin yanı sıra, yazarın kendisine ait 5 Element nefes terapisi uygulamaları da yer alıyor. Ruhsal ve fiziksel şifanın bir bütün olduğunu düşünen Polat, kitabında vücudumuza ait yedi enerji bölgesi ve Çin tıbbında çok önemli bir yeri alan meridyenleri de açıklıyor.  Yine yoga nefesi, ateş nefesi, yunus nefesi gibi değişik nefes çalışmaları da anlatılmış. Kitapta, ders çalışma konstrasyonunu arttırmak isteyen bir öğrenciden, mutsuz bir insana, hamile bir kadından, işleri kötü giden bir iş insanına varana dek, örnek olumlamalar eşliğinde, iyileştirici nefes teknikleri öğretiliyor.
Ülker Uzun Polat, Mona Kitap Kişisel Şifa serisinden çıkan Nefesini Keşfet adlı kitabında, “ Biz bilince sahip varlıklar değiliz. Aslında bilincin ta kendisiyiz. Bu yüzden bilincin yükselmesine hizmet için yaptığımız her şey aslında kendimize hizmet ediyor demektir. ‘Başkalarına ve bana bu dünyaya yapabileceğimiz en büyük katkı nedir?’ diye soracak olursanız, bana göre bunun cevabı kendi bilincimizi açmak olacaktır. Elinizde tutuyor olduğunuz kitap da, size içsel yolculuğunuzda rehberlik edecek bir yol haritasıdır.” diyor.
  



ÜLKER UZUN POLAT


1967 Denizli doğumludur. ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendisliği bölümünü bitirerek, İstanbul’da bilişim sektöründe çalışma hayatına başlamıştır. 15 yıla yakın bu sektörde Arthur Andersen, NCR, Motorola gibi çok uluslu şirketlerde çeşitli görevler üstlenirken, Özel Marmara Üniversitesi İşletme programını da tamamlamıştır. Halen İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nde son sınıfta okumaktadır.

Evli ve iki çocuk annesi olan Ülker Uzun Polat, çocuklarının hayatına girmesiyle birlikte profesyonel iş hayatını sonlandırıp, hayatında önceliği huzur, denge ve mutluluk arayışına vermiştir. Bu süreçte, kişisel gelişim üzerine, çok geniş bir yelpazede eğitimler almış ve Mimoza Yaşam Merkezi'ni kurarak, edindiği bilgi ve tecrübelerini herkesle paylaşmayı bir yaşam biçimi haline getirmiştir. Mimoza Yaşam’ın yanı sıra, pek çok başka merkez, okul ve kurumda değişik farkındalık çalışmaları yapmakta, kendi markası olan Dönüşümsel Nefes Eğitimi vermekte ve  kişisel gelişim seminerleri organize etmektedir.

Yazarın bu konudaki bilgi birikimi, 2000 yılında Usui Reiki ile başlamış, ardından NLP ile devam etmiştir. Ancak gerçek anlamda dönüşümünü, nefes terapistliği ile gerçekleştirmiştir. Hemen ardından Kuantum Yaşam ve Öğrenci Koçluğu, EFT, Access-Bars, Inner Speak, Kuantum Dokunuş, Osho Aile Dizimi, Osho Danışmanlığın Zen Yolu, Quantum Hipnoz, Serafim Enerjisi uygulayıcılığı eğitimlerinin tüm ileri seviyelerini almıştır. Ancak alanında sahip olduğu tecrübe, pek çok yerli ve yabancı eğitmenden aldığı kişisel gelişim eğitimleri ve uygulamalarından çok, danışanlarıyla yapmış olduğu binlerce özel seansa ve grup seminerlerine dayanmaktadır. 

Daha Önce Yayınlanmış Kitapları:

2009 - Tam Benlik
2011 - Ezber Bozduran

2014-  Başka Bir Leonardo 


*Basın Bültenidir.

20 yorum:

  1. Nefes çalışmaları bu ara ilgimi çekiyor benim de, bir diğer ilgimi çeken şey yoga ve meditasyon.. Şimdilik araştırma aşamasındayım ancak tıptan daha iyi olduklarına inanıyorum.
    Acaba toplu nefes egsersizi çalışmları var mı bilginiz var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaardalı bir ara yoga yapıyordum nefesim baya baya düzelmişti ama sonra bıraktım tabi unuttum. kitabı okuyayım bir de seminere katılacağım bilgi veririm..

      Sil
  2. Nefes konusu beni çok ilgilendiriyor.. Hatta Nefes Eğitimlerine katıldım bir çok kere.. Merak ettim kitabı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aysegulaygün ne güzel ben de katılmak istiyorum öyle bir nefes terapi eğitimine bakalım araştıracağım bunu da..

      Sil
  3. bu kitabı merak ediyorum ilk fırsatta okuyacağım..

    YanıtlaSil
  4. Nefes çalışması ve insanın kendi kendini rahatlatma, daha iyi olma yolundaki her türlü işe yarar çalışma ilgi alanım. Bu kitabı alacağım çünkü teknikleri anlatmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye evet teknikleri öğrenme açısından iyi olabilir ben de okuyacağım..

      Sil
  5. Nefes Terapisi çok iyi bir etkinlik. Ben bir kaç seansa katıldım ve diyaframdan nefes almayi öğrendim. Meğer hiç almıyormusum. Kaplumbağalarda bu yüzden uzun yaşıyormus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın ben de bir ara öyle alıyordum öğrenmiştim sonra yapmaya yapmaya unuttum tabi :-((

      Sil
  6. Benim de bir arkadaşım gitmişti nefes eğitimine gerçekten çok işe yarıyormuş o çok memnun. Ben de gitmek istiyordum öncelikle bu kitaptan başlarım ben de. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella evet kitabı okuyayım bakalım sonra eğitime de giderim..

      Sil
  7. İnsanın vücudunu keşfetmesi için önemli bir konu. Yazarı ilk defa duyuyorm, kitaba göz atacağım. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet ben de vücudu düzenlemek için nefes alıp vermenin önemine inanırım bu kitap iyi oldu...

      Sil
  8. Yogaya basladiktan sonra nefesin önemini anladim ve blogumda da yer veriyorum bu önemli konuya. Iznin olursa tavsiye etmek isterim blogumda da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet yoga yaparken ben de öğrenmiştim sonra uygulamamaya başladım :( tabi ki yer verebilirsin memnun olurum :) sevgiler

      Sil
  9. Ben de sufi nefesiyle çok rahatlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam o nasıl bir şey blog yazısı isterim bunun hakkında :-))

      Sil
    2. Nefes alırken içinden 4 e kadar sayıyorsun, verirken 8 e kadar. Metin hara nın yol kitabını anlatırken ufak da olsa değinmiştim. Bu nefes sayesinde endişeli hal geçiyor

      Sil
    3. @siriyaşam kesinlikle uygulamam lazım o zaman o kadar stresliyim ki son zamanlarda :-(((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...