4 Şubat 2016

Son Alışverişler..

Geçtiğimiz hafta sonu yine biraz karışık, bol ama gayet uygun fiyatlı alışverişler yaptım. Bazıları indirimde diye alını, bazıları meraktan, bazıları da ihtiyaçtan. Hemen bakalım neler alınmış.

Watsons body scrub
Önce Watsons'la başladım, ülkemizdeki 3 drugstore mağazasında da (Gratis, Watsons, Rossmann) girip amaçsızca gezmeyi çok seviyorum. Bazen gezerken de böyle değişik şeyler gözüme çarpıyor hadi deneyeyim diyorum. Arkadaki duş jeli resmen renklerine kapıldığım için alındı. Son bir tane kalmıştı ve fiyatı 9 TL. olması lazım. Vücut peelinglerine bayılıyorum, Bee Beauty scrubım bittiğine göre bir tane alabilirim diye düşündüm ve yulaf ve kakao kokulu olanı tercih ettim. Fena değil kokusu ve fiyatı da 9.50 TL. sanırım.

Sephora nail wraps

Sephora indirimine bu sene hiç gidip bakmadım bile, herkesin yorumu tamamen gereksiz ürünleri indirime koydukları yönündeydi. Ama AVM'de tabi Sephora'ya girmeden duramadım ve sadece bu iki tırnak folyosu/sargısı artık neyiyse aldım. Kırmızı ve yeşil ojelerle hoş durur diye düşünüyorum. Fiyatı 10 TL.

Korean facial sponge

Sonra Kadıköy Çilek Sokak'daki yarı çakma yarı Kore ürünleri satan 5 liracıdan bu yüz temizleme süngerlerini ve ojeleri aldım. Ojeler 3, süngerler 5 TL. ve Kore malı hepsi.

Redist nemlendirici krem

Yine Çilek Sokak Sıla Parfümeri'den son zamanlarda saç ürünlerini beğendiğim Redist markasının köpük nemlendiricisini aldım. Bunu tamamen denemek amaçlı aldım, itiraf ediyorum. Fiyatı 14 TL. bu arada markanın saç parfümlerini de sipariş verdim.

Flormar

Flormar'ın bende olmayan son iki Shine&Color serisi ojesini, Puffy Blush bir allık ve sanırım Eye Catcher koleksiyonundan bir far da alışverişime katıldı. Ben aslında başka 2 renk istiyordum o farlardan ama kalmamıştı ben de dün onları internet şubesinden sipariş verdim. Gelince hepsini birden yazacağım.

Son haftaki alışverişlerim de bu şekildeydi, merak ettiğiniz bir ürün varsa sorun öncelikli olarak yazmaya çalışırım.
Sevgiler..

64 yorum:

  1. Hepsini güzel günler kullan :)
    Tırnak stickerlarına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceyda teşekkür ederim ilk fırsatta deneyeceğim onları .-))

      Sil
  2. Redist in saç ürünlerinden çok memnunum ama cilt bakım ürünlerini hiç denemedim,yorumlarını bekliyorum:) Bu arada tırnak folyolarına bayıldım güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı ben de ilk defa gördüm ve merak edip aldım bakalım nasıl çıkacak.. teşekkür ederim :-)))

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini Kore malı ürünleri merak ettim. Deneyimlerini merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Heepsini güle güle kullan İrem'cim! Ya bence o yulaflı ve kakaolu peeling, çok güzel, yumuş yumuş olabilir! Öyleyse haberim olsun, ben de alayım :)

    Ay o Flormar farların 2 ve 4 numerosunu istiyordum ben de, bugün @beautymelody_tr'ın swatchlarını da görünce artık dayanamadım ve mağazalarda o renkleri bulamadığım için netten sipariş ettim :))) Rahatladım resmen hahaha. Güle güle kullan hepsini, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçekil teşekkürler canım hemen başlıyorum kullanmaya zaten dayanamam beklemesine :-))) valla ben önce mağazada görmüştüm fiyatları yüksekken dün de aynen @beautymelody'de görünce direk verdim siparişi kıskançmıyım neyim hahahah...

      Sil
    2. Hahahaha hepimizin kanına girmiş yaaa :) Çok güldüm! Ay kıskancız n'oolmuş? :)))

      Sil
    3. @başakçelik hahahah aynen ...

      Sil
  5. Şu yüz temizleme süngeri uzun süredir aklımda bir rastlasam alacağım güle güle kulanın hepsini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi teşekkürler yazacağım hatta muadillerini de yazacağım :-))

      Sil
  6. Sephora nail stickerlar bence Türkiye'de satılan en kaliteli ve iyi stickerlar. Güle güle kullanın tüm aldıklarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamabt çok teşekkürler ilk defa deneyeceğim bakalım nasılmış .-))

      Sil
  7. Ne güzel alışveriş yapınca keyfim yerine gelir hep güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer aynen valla çok keyifli oluyor teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  8. Güle güle kullan canim. Ne güzel seyler almissin. Ambalaj beni de kandiriyor zanan zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul teşekkürler o ambalajlar çok fena zaten insan karşı koyamıyor :-)))

      Sil
  9. güle güle kullan canım :) Ben de hem ambalaja hem de kokulara kapılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven çok teşekkürler evet bir de koku olayı var gerçekten :-))

      Sil
  10. güle güle kullan canım sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok teşekkürler :-))

      Sil
  11. bence siz bi gün bi şanslı kişiye sizinle kozmetik alışverişine çıkma felan hediye edin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil ahh çok iyi fikir ama kimse istemeyebilir böyle bir şeyi yoksa ben bayılırım :-))

      Sil
  12. far ve duş jeline bayıldım:) hepsini güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  13. Hepsini sağlıklı günlerde kullan cnm :)flormar,ın top coatlarını ben çok başarılı buldum.Sırf bu yüzden ihtiyacım olmamasına rağmen 2 renk daha aldım...
    Bir konuda senden fikir almak istiyorum yves rosher,den 2 veya 4 ürün almak istesen bunlar hangileri olurdu?
    Kullanıp memnun kaldığın olabilir veya merak ettiğin olabilir.Ben parfümlerini merak ediyorum denemek istiyorum sen ne dersin ? Şimdiden çok tşk ederim cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl hımm yves rocher parfüm olabilir mesela evidance harika bir parfümdür ben ikinci şişedeyim şu anda.. duş jelleri çok güzeldir jardins du mond serisi duş jelleri çok güzel kokar..cilt tipini bilmiyorum ama benimki karma yağlı o yüzden sebo specific serisini çok severim ben.. greyfurt özlü yüz ferahlatıcı spreyin 3. sünü kullanacağım mesela seviyorum onu da.. fondöten denemedim deo roll on beğenmedim mesela.. bir kaç tane güzel makyaj fırçası var ayrıca alınabilecek.. şimdilik bu kadar sanırım :-))

      Sil
  14. Güle güle kullanın :) Çilek sokaktaki parfümeriye bir bakıyım o sokaktan çok fazla geçmeme rağmen hiç farketmemiştim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen mutlka bak çok ilginç şeyler bulacaksın :-))

      Sil
  15. Güle güle kullan canım. Kore ojelerini merak ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland teşekkürler haftaya süreceğim artık onları beğenirsem bütün renkleri toplarım artık .-))

      Sil
  16. Mutlulukla kullanın İrem Hanım :-) O, kırmızılı duş jeline bayıldım, ben olsaydım ben de karşı koyamazdım :-)

    YanıtlaSil
  17. güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  18. tırnak süslerini çok beğendim :) bende kadıköy'de çilek sokağı çok seviyorum, hep kıyafet alıyordum makyaj ürünü hiç almadım :( güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninnakyajblogu teşekkürler Çilek sokak her bakımdan çok zengin bence pek çok şeyi bulabiliyorum..

      Sil
  19. güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  20. Redist saç parfümü güzel ben çok memnunum :) Köpük nemlendiricinin yorumunu bekliyorum ama :)) iyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen teşekkürler onu hemen başlayacağım kullanmaya :-))

      Sil
  21. Güle güle kullanın. :) hepsini çok beğendim ve heyecanla okudum yazınızı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seyhançalışkan çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  22. cnm hepsini güle güle kullan:) redistve sephora tırnak stickerlarını merak ettim.. stickerlar çok güzel bu arada ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali çok teşekkürler canım sticker işte bulamadığım isim buydu yaaa :-D haftaya deneyeceğim onu şekerim :-))

      Sil
  23. redist saç bakım ürünlerini çok beğeniyorum ben de . Saç parfümü de güzel ve başarılı . Cilt bakım ürünlerini ise cesaret edip alamadım Güzel günlerde kullan ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik dur ben kendimi feda edeceğim deneyeceğim bakalım nasılmış :-)))) teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  24. Bi sizin oraya bir de Buketlerin oraya kozmetikçi açıp köşe olucam hihihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam hihihihih gel gel ihya ederiz seni ..

      Sil
  25. güle güle kullanın.Gereksiz çılgınca alış veriş yapmak iyidir .Bazen Bende yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloanne evet arada yapmak tam bir terapi benim için de teşekkür ederim .-))

      Sil
  26. Güle güle kullan hepsini:))

    YanıtlaSil
  27. ahah gene oje almış ya :D redist nemlendiriciyi çok merak ediyorum güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)) evet #ojealmadanevedönmeyenlerkulübü :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  28. güzel günlerde kullan :) kullandıkça yorumları bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli teşekkürler kullanmaya başladım bile :)

      Sil
  29. watsons ın o sarı scrub ını çok severek kullanıyorum, hem masaj yapıyor hem de mis gibi kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet kokusu hoşmuş taneleri biraz daha irice olabilirmiş bana göre ama :)

      Sil
  30. Şu flormarın farının incelemesini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi o seriden 3 far daha aldım en kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...