12 Haziran 2017

Maybelline Eraser Kapatıcı..

Biliyorsunuz bizim ülkemize her markanın her ürünü nedense gelmez. Bizim neyi sevip neyi sevmeyeceğimize onlar karar veriyorlar. Ne zaman instagram ve yurt dışı satıcılarının bir ürünü satışları patlar ancak o zaman akıl edip getirirler. Maybelline age rewind concealer da bu ürün grubu içinde, yurt dışından alıp yaza çize ve isteye isteye nihayet getirttirdik. Ama ne oldu sadece iki rengi geldi. Halbuki ulta.com da ben 6 değişik ton görüyorum. İçlerinde birghtener ve neutrelizer diye iki seçenek de var hem. Bugün ülkemizde bulunan nude ve light renklerini inceleyeceğiz. Bir de ürünün buradaki adı age rewind değil, The eraser nedense.

Maybelline kapatıcı

Ben önce nude rengini almıştım, sağda görülen kullanılmış olan renk odur. Çok fark yoktur diye düşünmüştüm nude ve light arasında ama baya baya bir fark varmış. Asıl istediğim göz altımı aydınlatmasıydı benim, o nedenle göz altıma 1-2 ton daha açık bir kapatıcı kullanıyorum artık.  Ancak light rengi resmen yok satınca onu bulmak ve indirimde yakalamak resmen 1-2 ayımı aldı. 
Maybelline kapatıcı
Ürün geldiği gibi tartışmalar da başladı, yok başlığı hijyenik değil çıkartın yıkayın dendi, başlığı hiç kullanmayın dendi. Sonra içeriği yüzünden çöpe atanlar olduğunu bile gördüm. Evet içinde paraben var, bu konuda hassas olan hiç kullanmak istemeyenlerin almaması gerekiyor. Benim için cildime sürdüğüm nemlendirici, göz kremi gibi ürünlerde paraben olmaması daha önemli açıkçası, o nedenle içeriği bana uygun. Sünger başlık işine gelince, bunu bir tek ben kullanıyorum, çıkartıp yıkayınca formu bozuluyor. Tamamen çıkartmak da ürünün özelliğini bozuyor bence. Bu nedenle hijyen konusunda hassassanız ne yapacağınız size kalıyor. İster bu şekilde kullanabilirsiniz ya da başlığı çıkartmayı tercih de edebilirsiniz. 
Maybelline kapatıcı
Maybelline age rewind yabancı yutube guruları arasında Tarte shape tape kapatıcıya muadil gösteriliyor. Uygun fiyatlı ürün önerisi isteyenlere önerdikleri veya uygun fiyatlı drug store videolarında kullandıkları kapatıcı bu. 
Maybelline kapatıcı
Süngeri yumuşak ürünü emince daha da yumuşuyor. Ama kapatıcının kendisi bu süngerle dağıtılmaya ya da yedirilmeye hiç uygun değil. Makyaj süngeri ile uygulamada  güzel sonuç veriyor. Veya herhangi bir kapatıcı fırçası ile uygulanabilir tercih tamamen size kalmış bu konuda. Ben bir süredir kapatıcı ve fondöten gibi ürünleri sadece sünger ile uyguladığımdan onu tercih ediyorum.

Maybelline kapatıcı
İlk kullanmaya başladığınızda kapağın alt kısmını çevirerek dışarı alıyorsunuz. Sonra o sünger ful ürünle kaplanıyor tabi.
Maybelline kapatıcı
Maybelline eraser yoğun kapatıcılığı ve pudralı yapısı ile benim gözümün altında sabitleme istemeyen yegane ürün olmayı başardı. 

Maybelline kapatıcı

Renklere gelince, birbirlerinden apayrı iki ton tabi. Lihgt gerçekten güzel bir açık ton iken nude bence hiç de nude falan değil. Aksine daha çok bej-krem arası bir tonda. O nedenle daha koyu cilt tonlarına  çok güzel uyacağını düşünüyorum. Bana ciddi olarak koyu geldi. Kullandığım zamanlarda rengin üzerinden açık bir pudra ile geçerek yumuşatıyordum. Yarım kalan kısmını ise yaz aylarında hafif bir fondöten olarak kullanıp bitireceğim ve yoluma light rengi ile devam edeceğim.

Maybelline age rewind kapatıcı Gratis, Watsons, Rossmann gibi kozmetik marketlerde sanırım 26 TL. gibi bir fiyatla satılıyor. Sık sık yapılan indirimler de daha uyguna almak mümkün oluyor. Siz ne düşünüyorsunuz Maybelline kapatıcı hakkında?
Sevgiler..



50 yorum:

  1. ben de nude rengi var ama keşke light rengini alsaydım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet sana da light daha iyi olur kesinlikle..

      Sil
  2. Göz altımda sabitlemeye bende ihtiyaç duymamıştım. Yalnız göz altını iyi nemlendirmek gerekiyor sanki gün sonuna doğru aynada baktığımda göz altımda kuru bir görüntü hissettirdi bana.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş her sabah bolca göz altı kremi uyguladığım için böyle bir problem görmedim ben. teşekkürler :-))

      Sil
  3. Bu ürünü çok fazla abarttılar diye düşünüyorum.
    Kullandığımız hangi kapatıcı da paraben yok ki?
    Bunu söyleyenlerde genelde her ürünü kullanıp ayılan bayılan kişiler anlam veremedim.
    Bende severek kullanıyorum. Ama süngerini çıkarttım. İnanılmaz ürün ziyan ediyor çünkü :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benrujumveallığım evet biliyorum Türkiye£de yokken övdükleri ürünü gelince beğenmez oldular birden anlamadım ben de.. severek kullanıyorum süngeri rahat kullanamam diye çıkartmadım nasıl rahat oluyor mu öyle peki?

      Sil
    2. Aslında benimde sünger olayı çok hoşuma gitmişti :) İlk kez böyle bir ürün kullandığımdan dolayı sanırım.
      Çıt çıt çıt açtıkça hoşuma gidiyordu. Sonra yok göz altı bezesi vs dediler dedim bir bakayım şuna...
      Peçeteyle tuttum süngeri tutmaz olaydım :D
      O kadar fazla ürün çıktı ki inanamadım.
      Paraben di yağ bezesiydi onlara asla takılmadım takılmam. Ama epey ürün emiyor.
      Yani süngeri çıkarınca o eğlencesi gitti ama yinede diğer kapatıcılar gibi elimle uyguluyorum :)
      Onca fırça ve sünegere rağmen el gibisi yok gibi geliyor bana :()

      Sil
    3. @benrujumveallığım evet ürünü emmesi var tabi ama sünger ile uyguluyorum her halükarda ve ürün tamamen bitince yani tüp içi o süngeri çıkartıp kullanırım da ben .. el ile uygulama ise hiç yapamıyorum maalesef :-/

      Sil
  4. Kullanmadığım için bir şey diyemiyorum ama paraben filan ürküttü. :(
    Güle güle kullan Audrey'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben kullandığımız çoğu üründe paraben olmasa da bir çeşit koruyucu mutlaka oluyor çok da ön sıralarda değilse bir kaç saat kalan bir ürün için o kadar korkutucu değil .. teşekkür ederim .-))

      Sil
  5. valla denemedim ama çok şey kaçırmadım gibi bide başlığı bana kullanışsızmış gibi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben daha önce de kullanmıştım ve sevmiştim ama tabi tercihe göre değişiyor :-)))

      Sil
  6. Aaa bugün ben de bunu yayınlayacaktım senin fikirlerini de görmek çok iyi oldu teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizem çok sevindim beğenmene yazıyı senin yazını da bekliyorum..

      Sil
  7. Maybelline markasının makyaj grubunu severim.Bu da güzel bir ürüne benziyor.Ayrıca dediğin gibi iki ton arasında çok fark var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet bence diğer tonları da getirmeleri lazımdı zaten..

      Sil
  8. Light olan ton güzelmiş şimdi bi de fair gelmiş diye duydum. Ona da bakmak lazım. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico aa onu duymamıştım bak bakarım bu akşam...

      Sil
  9. Bunu almaya gittim Loreal alıp çıktım. Ondan memnunum ama bitince bunu da deniycem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak loreal kapatıcı da güzel ama çok çabuk bitti bana göre..

      Sil
  10. Ben yapısını çok sevdim ama o sünger başlık benim göz çevremde pütürcükler yaptı. Başlığı çıkarıp kullanmaya devam ettim; ama, o da dediğin gibi ürünün özelliğini bozuyor :/ Her göz çevresinde aynı sorun yaşanmaz; ama, böyle bir şey benim de başıma geldi kısacası :) güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet arada duydum ben de bir kaç kişiden göz altlarında kabarcık yaptı diye ama bende bir şey olmadı üstelik üçüncü şişemi kullanıyorum seviyorum da devam edeceğim :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  11. Geçenlerde fair rengi geldi diye duydum bu kapatıcının ama ne kadar doğru bilmiyorum, mağazaları kontrol etmedim hiç =) Çok merak ettiğim fakat mevcut renklerin koyu olmasından deneyemediğim bir kapatıcı, umarım fair gelir de merakımı gideririm :)
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight Zeynepcim ben de şimdi Ebru'dan duydum onu akşama bakacağım Gratis ve Rossmann'a gelmişse storye falan koyarım mutlaka öpüyorum canım .-))

      Sil
  12. ben hiç denemediğim için bir şey diyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet denemeyen de çok var ...:-))

      Sil
  13. ben beğenenler denim iremcim göz altımda koyu halkalar yok aydinlik vermek icin cok iyi yapisida ince cizgilere pek dolma yapmadi o yuzden kullaniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet bana da corrector üstünde bile fazla durmuyor çok seviyorum o yüzden :-))

      Sil
  14. Bu kapatıcıyı çok seviyor ve hijyen konusuna pek takılmıyorum açıkçası. Bildiğim kadarıyla tüm dünyada en çok kullanılan ürünlerden birisi ve kimsenin bu sünger başlık yüzünden sorun yaşadığını düşünmüyorum. Tek dezavantajı light renginin açık, nude renginin ise koyu renkli kalıyor olması. Ben bu ara iki rengi karıştırarak kullanıyorum. Sen de güle güle kullan canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bütün renkleri gelip keyfimizce alsaymışız hiç problem olmayacakmış Filizcim :-)) ben göz altım biraz daha açık olsun istediğim için light rengini sevdim ama diğer renklere de itiraz etmem doğrusu .-)) teşekkürler canım sen de öyle ...

      Sil
  15. Çok farklı yorum yapılan bir ürün onun için alıp almamaya karar veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez en iyisi mağazada elinizin üzerinde falan denemeniz lazım süngerin yapısını..

      Sil
  16. 3 tane bitirdim çıktığından beri :) parabene hep takılırım ama (!) bu ürün o kadar rahat geldi ki bana :) hemencicik pıt pıt kullan çık :) emeğine sağlık :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mutluyaşam bu kadarcık ürününün parabeninden artık bir şey olmaz diyorum ben :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  17. Renk secenegi konusundaki yorumlarina katiliyorum, iki renk seceneginin olmasi cok kotu. Ben Ispanya'da denk gelip aldim, ilginc bir sekilde orada da sadece iki rengi var. Acaba Avrupa icin sadece iki renk mi uretiyorlar diye dusunmedim degil. Birisi cok acik, birisi cok koyu. Ben Nude olani almistim, esmer oldugum icin cilt tonuma yakin bir renkti. Kis aylarinda cilt tonum acildigi icin kullanamadim ve bir arkadasima verdim en sonunda. Cok uzun yazdim; ozetle 2017 yilinda 2 renk secenegi olan kapatici mi olur diyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr :-)) haklısın markalar 14-15 tondan aşağı renk çıkartmazken 2-3 ton hatta 6 ton bile az bence birine uysa diğerine uymuyor bu kadar sevilen bir ürünün mutlaka daha fazla rengi olması lazım.. sevgiler ...

      Sil
  18. En çok sinir olduğum şey o iki renge mecbur bırakılmamız. Tenime göre light sarı kalıyor ama nude çok koyu. Uymayan kullanmasın diyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet aynen tok satıcı durumu var :-))

      Sil
  19. Bazen sizde olan ürünler de burada olmuyor. Ters iste 😊

    YanıtlaSil
  20. Bir açık bir kapalı ton kullanıyorum bende göz altı kapatıcımda. Sünger bende minik yağ bezeleri oluşturdu ve hafiften kuruttu göz altlarımı. İyi nemlendirme şart o konuda. Ben hiç ülkemizde almadım yurtdışı seyahatimde edinmiştim. Tekrar alasım var bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu şimdi fair rengi de gelmiş ilk indirimde onu da alacağım ama bu arada baya da zam gelmiş kendisine :-((

      Sil
  21. Ya çok sevildi ya nefret edildi. Alsam mı almasam mı modundayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet gelmeden önce övgüler yazanlar bir anda nedense nefret ediverdiler :-))

      Sil
  22. Light renk tam benlik İremcim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın Nilgüncüm fair ve bir renk daha gelmiş sanırım onlara da bir bak istersen..

      Sil
  23. İrem'cim fair rengini geçen hafta gratiste gördüm. Ben seneler evvel kullanmıştım ve sevmiştim bu kapatıcıyı. Geçen yılbaşı tekrar aldım ama henüz açmadım, formülü değişti diyorlar eskisine göre.
    İçeriği konusunda hassas olanlar elbette kullanmamalı, her ürün hepimizde aynı sonucu da vermiyor. Fakat, ünlü bir vloggerımızın öve öve bitiremediği göz kremini içeriğinde 3-4 çeşit parabene aldırmadan alıp kullananlar; aynı kişi bunda paraben var dedi diye kıyameti kopardı. Cidden körü körüne verdiğimiz tepkilere bayılıyorum. Keşke, azıcık okusak...
    Güle güle kullan, çok sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog hahaha Blanacığım tamamen haklısın canım ben de hayretle izledim o tepkileri zaten hatta birisi alıp diye çöpe attım çöppp siz de öyle yapın diye instagramda yazmıştı o yorum üzerine .. körü körüne inanınca böyle oluyor işte.. bu arada ben de dün neutrolizer rengini aldım ve sanırım o rengi siz açık tenliler daha çok seveceksiniz .. öpüyorum canım.. :-))

      Sil
  24. Fair tonunu denemek istiyorum. Light güzel ama istediğim aydınlığı vermiyo gibi😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveçelik bu arada neutrolizer rengi de gelmiş ona da bakın mutlaka derim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...