28 Haziran 2017

Bee'o Doğal Arı Ürünleri İncelemesi..

Bugün kozmetik dışı ama benim oldukça faydasını gördüğüm bir doğal arı ürününden bahsetmek istiyorum. Bee'o propolisli ballı boğaz spreyi. Bu sprey sevgili Duygu'nun 2. blog yaşını kutladığımız #dblogu2yasinda etkinliğinde firma tarafından hediye edilmişti. Ayrıca o gün firma da bizimleydi ve ürün hakkında bilgi vermişti. Tabi sonrasına kendim de araştırdım ve işte öğrendiklerim.
Bee'o doğal ürünler

Bee'o firması kovandan sofraya izlenebilir ürünler politikası ile kurulmuş ve Türkiye'deki arıcılık politikasının ve arı ürünlerinin kalitesinin arttırılması için de çaba gösteren bir firma. Ürünleri Carrefour, Macro Center, Joker, Gratis (evet Gratis)  gibi marketlerde ve belirli eczane satış noktalarında satılıyor.
Bee'o doğal ürünler
O gün bize 2 ürün hediye edilmişti. Propolisli ballı boğaz spreyi ve propolis fındık-kakao ham bal. 
Bee'o doğal ürünler
Fındık-kakao ve ham balın birleşmesinden oluşan bu lezzetli ve besleyici ürün oldukça değişik. Gün içerisinde ister enerji kazanmak için, ister ara öğün olarak, isterseniz de kahvaltıda tüketebilirsiniz.  Ayrıca ürün çocukların ya da bizlerin tatlı krizleri için de doğal ve sağlıklı bir alternatif oluşturuyor. 
Bee'o doğal ürünler

Ürün bilgilerinin ve son kullanma tarihinin net olarak kutunun üzerinde yer alması da ayrıca hoşuma gitti. Bunu her üründe bulamıyorum maalesef, üstelik bazı son kullanma tarihleri de karınca duası şeklinde yazılmış oluyor. 

Bee'o doğal ürünler

Gelelim Bee'o propolisli ballı boğaz spreyi'ne, propolis biliyorsunuz arılar tarafından kovandaki mikropları yok etmek ve arıların sağlığını korumak için kullanılan bir madde.  Propolis ile pek çok anti-bakteriyal ve anti-oksidan ürün de elde etmek de mümkün.


Bee'o doğal ürünler
Zaten bilgiler de yine kutunun üzerinde net bir şekilde verilmiş. Bu spreyi aldığımız gün tesadüfen Filiz'in ve ertesi gün de benim boğazım hafifçe kaşınmaya ve ağrımaya başlamıştı. Spreyi ikimiz de hemen kullandık böylece.  Tadı biraz kötü geldi bize ama boğazımdaki kaşınmayı ve tahrişi anında aldığını söyleyebilirim. 
Bee'o doğal ürünler

Bu da benim oğlumun ben resim bile çekemeden tadına baktığı kısım.  Ben de sonra tadına baktım daha çok kış aylarında, soğukta enerji kazanmak için tüketilecek bir besin desteği gibi geldi bana.

Siz Bee'o ürünlerini denediniz mi veya buna benzer önerebileceğiniz, kullandığınız doğal ürünler, besin destekleri var mı?
Sevgiler..

31 yorum:

  1. Doğal ürünlere yönelim bu dönem çoğaldı ballı boğaz spreyi çok ilgimi çekti.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ledushca o boğaz spreyinden kışa kadar stok yapmam lazım kesinlikle ..

      Sil
  2. Hiç denemedim bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Boğaz spreyi ilgimi çekti benimde. Boğaz ağrısı hissetiğim zamanlarda bitki çayı sürekli kullanırım. Bu da alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet bu tarz doğal ürünler daha iyi geliyor bana da ilaçtan..

      Sil
  4. fındık kakao ham balı aklıma yazdım. harika gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet tadı fena değil özellikle bal seviyorsan .-))

      Sil
  5. Boğaz spreyi aklımda olsun, ham balları enfes :)
    Şifa olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi boğaz spreyi bence çok iyi her eve özellikle çocuklu eve lazım..

      Sil
  6. Ham bal tadı bana pek hitap etmedi ama boğaz spreyinden çok fayda gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet o balı annem çok sevdi sprey sayesinde kışın kalanını ilaç kullanmadan atlattım desem :-)))

      Sil
  7. Hiç denemedim bende ama teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  8. İlaç kullanmayı hiç sevmiyorum, boğaz spreyi harika bir çözümmüş. Bakayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır genelde ben de pek sevmem boğaz için bu iyi oldu o yüzden..

      Sil
  9. Merak ettiğim ürünlerdi teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  10. Anladığım kadarıyla çok başarılı ürünler. Boğaz spreyi kış gelmeden mutlaka alınmalı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgüm evet canım boğaz kaşıntısı ve tahrişi için oldukça iyi..

      Sil
  11. Spreyi, alerji dönemi kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet ona da iyi gelir sanırım...

      Sil
  12. Ben de annemde gördüm. En kısa sürede denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam hele o boğaz spreyi tam senlik şu an canım :-))

      Sil
    2. Aklıma yazdım onu. İnan buz gibi soğuk su Bile içemiyorum başıma bişi gelmesin diye

      Sil
  13. Bal kokusunu ne kadar seviyosam, bal tadından da o kadar hoşlanmıyorum. Fakat, şifa niyetine alınır bunlar. Eline sağlık canım, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet özellikle sprey kesinlikle bulunsun evde diyorum.. öpüyorum .-))

      Sil
  14. Boğaz spreyini sadece verdiği hissi anlamak için denedim. Garip bir sıcaklık verdi ve dediğin gibi tadı sevilesi değil pek. Ancak ürünün hünerini sürekli duyuyorum. Şifalı olan ne varsa tadı kötü zaten bana göre 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısı tadını çok önemsemedim artık faydasını görünce 😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...