21 Haziran 2017

Rival de Young Unicorn Far Paleti..

Aydınlatıcı ve unicorn temalı her şeyi çok seviyoruz değil mi, ben bu unicorn hastalığını çocukluklarında My Little Pony ile oynamış neslin artık büyümüş ve kozmetik sektörünü ele geçirmiş olmasına bağlıyorum. Aslında itirazım yok tabi, bu tema ile çıkan her şey özellikle makyaj ürünleri çok şeker. Sıkı durun,bundan sonra ananas ve flamingolar geliyor. Gençliğin eğilim ve zevklerini iyi okuyan firmalar hemen koleksiyonlarına rengarenk aydınlatıcılar, unicorn temalı ürünler kattılar bile. Rossmann'da satılan Rival de Young da bunlardan biri ve yine sınırlı üretilen koleksiyonu yoğun aramalarımız sayesinde bulabildik.

Aydınlatıcı paleti

Paleti görmeden Anastasia Beverly Hills Moon Child aydınlatıcı paletine dupe olduğu söylenmeye başlamıştı bile ve çok da eleştirildi tabi. Bence 22 TL.'ye satılan bu kadar mütevazı bir markayı ABH ile karşılaştırmak zaten haksızlık ve paletin de hiç alakası bile yok. Yani bilmiyorum andırıyor mu ama ancak andırır o kadar işte. 
Aydınlatıcı paleti
Ama palet şirin mi şirin, ambalajın güneşte yansıması bile çok tatlı değil mi sizce. Sırf bu yüzden bile alınabilirdi benim için zira böyle ürünleri görsellere koymayı seviyorum. Tabi kullanılabilir olması da benim için artı puan oluyor. Ben paleti yerlere de batırsam göklere de çıkartsam nasıl olsa devamı yok o nedenle rahat rahat anlatabilirim.

Aydınlatıcı paleti
6 renkten oluşuyor ve fat paleti denmiş. Niye far anlamadım orasını far olmak için fazlasıyla metalik renkler çünkü.  Zaten paletin arkasında da aynı şekilde tarif edilmişler, metalik ışıltı efektli göz farı olarak ama yüz ve vücut için uygun olduğu diğer açıklama ise ilkiyle biraz çelişmiş bence neyse olabilir.  Parmağa yoğun şekilde geliyor ama aynı yoğunluğu fırça ile yakalamak için 2-3 kat uygulama yapmak gerekiyor.
Aydınlatıcı paleti
Yapıları bence oldukça yumuşak ve seyrek kıllı bir aydınlatıcı fırçasından çok sık kıllı top gibi sıkı bir far fırçası ile cilde çok daha iyi transfer oluyorlar. Nedense  alt sıra daha bir pigmentli geldi bana, en azından daha rahat uygulama yapabiliyorum.                                                                                                              
Aydınlatıcı paleti

En sevdiğim renk ise palette alt sıranın en başındaki, swatchlarda ise soldan 3. renk yanar döner yansımalı tatlı bir pembe tonu ve yanakta da çok hoş duruyor. 

22 Tl.'ye aldığımı düşünürsek tamamen işe yaramaz bir palet değil. Altına krem bir aydınlatıcı sürerek daha uzun ömürlü olmalarını ve renklerin patlamasını da sağlayabilirsiniz hatta. Far olarak da kullanılmaz mı tabi ki kullanılır, niye olmasın. 
Sevgiler..

39 yorum:

  1. Tipi çok tatlı ama hiç kullanışlı değil gibi, aydınlatıcı olarak belki güzel olabilir dediğiniz gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @minimalbakım genel olarak aydınlatıcı ve süs olarak kullanıyorum :-))

      Sil
  2. Ben bu sefer pek aramadım da, bulamadım da tabii dolayısıyla :) Denk gelsem kesin alırdım; orası ayrı! Yalnız şu ananas ve flamingo olayı ilgimi çekti, heyecanla bekliyorum doğrusu! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Başakcım sanırım yeniden gelmiş mağazalara çünkü dün gördüm bir Rossmann'da.. kesinlikle trendler o yönde gidiyor bakalım en kısa zamanda görürüz raflarda :-)) sevgiler ...

      Sil
  3. bende bulunca alanlardanım renkler çok güzel gözüküyor ama far olarak kullanılamayacak kadar kadar pigmentsiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu alta baz olarak fena durmaz ama çok metalik üstteki bütün farların rengini değiştirir..

      Sil
  4. Kutusu güzel, fiyatı güzel, renkleri de güzel. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  5. Ambalajının holografik olması çok cezbedici, ben olsam ben de alırdım. Pigmentasyon yönünden sınıfta kalmış ama dedğiniz gibi renklerin o etkiyi vermesi kolay değil. Göz farı olarak da ışıltı verir. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikköşem zaten uzaktan bile görünce hemen şirinliği cezbediyor insanı :-))

      Sil
  6. Açıkçası renklerine ve ışıltısına bayıldım almayı istediklerim arasında :) İyi günlerde kullanman dileğiyle...

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birsençendeoğlu bazı mağazalarda gördüm bu paleti yeniden belki gelmiştir.. teşekkürler ))

      Sil
  7. Palette farklı kol içinde farklı çıkmış renk tonları,ışıltıları çok güzelll...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet biraz ışığa göre değişiyor tabi metalik ışıltının sonucu olarak...

      Sil
  8. Nasıl güzel bir palettir bu. Ambalaja da bayıldım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ambalaj inanılmaz tatlı olmuş değil mi :-))

      Sil
  9. ışıltıları çok güzel iyi günlerde kullan İremcim

    YanıtlaSil
  10. Ben far paleti niyetine değil de aydınlatıcı niyetine aldım direkt :)

    YanıtlaSil
  11. Bu serinin görünümleri süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet çok da tatlılar :-))

      Sil
  12. Ne güzelmis öyle isil isil 😊

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan İremcim.Mevsim yazken sık sık kullanıp değerlendirmeli bu paleti :)

    YanıtlaSil
  14. Renkler tam aydınlatıcı renkleri, yanlış isimlendirmişler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır :-)) bence de pırıl pırıl parlıyor bir de..

      Sil
  15. çok sevimli duruyor rossmann alışverişimde ilk sırayı kaptı bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @insideoutblog ah ne yazık ki sınırlı üretim hala var mıdır bilemiyorum :-((

      Sil
  16. Renkleri çok güzel, bulamamıştım ben🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamla evet anında bitmiş ürünler 😟

      Sil
  17. "ancak andırır o kadar işte" bu ifadeye bayıldım 😂
    Senin sevdiğin renk ve yanındaki yeşili çok hoş buldum.
    Far olarak ise bağımsız kullanılabilir mi bilemedim. Belki başka farlarla yapılan göz makyajına dokunuşlarla hareket verebilir.
    Bizim Rossmann a bu da hiç gelmemiş. Zaten 50 m2 filandır dükkan 🙈 tamam biraz abartım belki ama çok küçük 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısı yok gelmiştir ama 3 tane falan onu da çalışanlar aldı muhtemelen 🙂 Yani abh ile karşılaşacak başka şey bulamamış gibi 😄😄😄

      Sil
  18. Sirf paletin ambalanji icin bile alinir ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sema haklısın böyle özel koleksiyonlar ambalaj olarak çok tatlılar 😊😊

      Sil
  19. Bunu nerden alabilirim...BAYILDIM YA tam bir unicorn ürünü.Hala satılıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @jelibonyiyenunicorn maalesef sınırlı bir koleksiyondu biteli çok oldu zaten

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...