10 Mart 2019

İndirimde Gratis'den Alınabilecek 10 Ürün..

Yıl içinde çeşitli indirimler olurken  3 değişik drugstore ve bir highend mağazadan indirimde neler alınır, nelere bakılması gerekir, nelerin fiyatları abartılır, ihtiyaç alışverişi nasıl yapılır sorularını cevaplayacağımız bir yazı serisi düşündüm ve ilk olarak Gratis ile başlamak istiyorum. Evet Gratis indiriminden neler alınabilir, hangi markalar tamamen Gratis'e özel satılıyor, hangilerini başka yerlerde de hatta belki daha ucuza bulabilirsiniz bu yazıda inceleyeceğiz.

gratis

Öncelikle Gratis'e özel yani başka hiç bir yerde bulamayacağınız markalara bakalım. Bee Beauty, Benri, The Balm, WetnWild, Himalaya, Eklips, Hask gibi markaları başka hiç bir yerden alamazsınız. Bunun dışında bir de belirli markaların sadece Gratis için ürettiği özel ürünler var. Mesela Bonica'nın ve Nascita'nın bazı fırçaları, Mara Kozmetik ayna ojelerin bazı renkleri sadece Gratis'te var.



Mesela yeni çıkan Cecile keçi sütü içeren makyaj ürünleri de sadece Gratis mağazalarında bulunabiliyor. Ayrıca  Bee Beauty makyaj temizleme ürünleri ve yeni gelen sonbahar-kış sezonuna özel fall in love makyaj ürünleri, yine Bee Beauty'nin aydınlatıcı ve far paleti indirimden makyaj severler için kesinlikle alınabilecek ürünlerden. Hem pigmentleri iyi hem de fiyatları indirimde çok çok uyguna geliyor.

gratis


Benim makyaj ürünlerine bayıldığım bir diğer marka da WetnWild, ürünleri çok başarılı ve fiyatları eskiden indirimsiz bile çok çok uygundu. Keşke daha çok ürünü gelse markadan, çok isterim.

gratis

WetnWild'ın alınabilecek daha pek çok ürünü var tabi ama özellikle bu iki palet çok güzel. 
Bundan daha pahalı ama yine güzel bir marka The Balm indirimde bile çok uygun değil artık ama aydınlatıcıdan, ruja, paletten pudraya bütün ürünleri güzeldir. Az ve öz ürün alacaksanız kesinlikle bakmanızı öneririm.

gratis

Yine güzel temizleme ve cilt bakım ürünleri olan başka bir Gratis markası da Himalaya'dır. Özellikle neem özlü yüz temizleme köpüğü, toniği, cilt maskeleri ve diş macunları oldukça başarılıdır.

Bunların dışında içeriği temiz bir şampuan arayanlar için Hask, nispeten uygun fiyatlı ve işlevsel fırçalar için Eklips ve Bonica yine Gratis'te bulunabilecek ürünler arasında yer alıyor. 
Yine Gratis'e özel Benri markasında makyaj temizlemeden, kişisel bakıma, pamuktan sıvı sabuna, şampuandan diş firçası ve macununa kadar pek çok şeyi bulabilirsiniz. Özellikle indirim fiyatlarının oldukça uygun olacağını düşünüyorum.  Bunun dışında The Balm'da high end makyaj ürünlerinin kalitesine yakın ama onlar kadar pahalı olmayan bir alternatif olarak aklınızda olsun. 

İndirim var diye bazen her şeye almak istiyoruz, bu ihtiyaç şunu merak ettim, bunu beğendim şeklinde bir bakıyoruz epeyce bir miktar harcayıvermişiz. O nedenle almayı düşündüğünüz ürünlerin indirim öncesi fiyatlarını kontrol etmenizi öneririm. Son zamanlarda başımıza sıkça gelen önce fiyatı arttırıp, sonra tekrar indirim yapılması gibi bir durumla karşılaşırsanız haberiniz olsun. Ayrıca alacağınız ürünün fiyatını 3 farklı mağazada ve market indirimlerinde de inceleyin bence. Bazen biri diğerinden ciddi miktarda uygun olabiliyor. 

Herkese keyifli ve uygun alışverişler. Yazı dizisine Rossmann ve Watsons ile devam edeceğiz. 
Sevgiler..




30 yorum:

  1. Himalaya markasını almak için bekliyorum ben de :) sadece bir ürününü kullandım ve çok memnun oldum. Diğer ürünleri için de hep olumlu şeyler duydum, umarım öyledirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm himalaya ürünleri güzel bence de :-)

      Sil
  2. Bee Beauty ürünleri güzel ama sanırım Gratis deyince hemen akla gelen Wet n Wild ve The Balm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet ben de direk ww düşünüyorum halbuki daha pek çok şey var mesela sleek'i unutmuşum :-)))

      Sil
  3. İhtiyacım olan özel bir ürün yok ama gidersem kesin bir şeyler çıkar eminim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden gitmeden de olmuyor gittiğim zaman da para harcamadan çıkamıyorum ne olacak bilmem :-)))

      Sil
  4. Bu indirim çılgınlığından yoruldu AVM'ler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi evet çok kalabalık olacak yine...

      Sil
  5. oleeey gratisten alışveriş kolaay. geçen sene ne kalabalıktı amaaağ :)

    YanıtlaSil
  6. @deeptone kasa kuyruğu olmazsa kolay tabii :-))

    YanıtlaSil
  7. Bir şeye ihtiyacım yoksa hiç uğramıyorum artık mağazalara, keyfi bir ürün alınamıyor fiyatlar malum 😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yasemin ay sorma ben de bir şey alırken 1000 defa düşünüyorum :-((

      Sil
  8. Bee Beauty'nin kozmetik ürünleri çok şirin görünüyor, ben de aydınlatıcı ve allık paletini denemek istiyorum bir süredir, denk gelirsem kesin alacağım ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog hem başarılı hem de fiyatları uygun onların..

      Sil
  9. Iyi düsünmüssun bu yazilari 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya her sene yazayım diyorum da kısmet bu seneyeymiş :-))))

      Sil
  10. Wet n Wild ve The Balm'ın birkaç ürünü için yılbaşı indirimini bekliyorum :) Rossmann yazınızı da merakla beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız rossman'da cumaya artık :-))

      Sil
  11. Himalaya kullanmıştım güzeldi. Bakmalı indirimde kesinlikle...

    YanıtlaSil
  12. Himalaya maske serisine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun evet ben de severek kullanıyorum :-))

      Sil
  13. Gratis indirimine eğer üşenmeyip gidersem Bee Beauty'nin ürünlerinden almayı düşünüyorum. Söylediğin gibi alacağın bir ürünü bir kaç yerde kontrol etmeden almamak lazım:( Geçen aldığım bir bakım ürünün de bu dikkatimle 20 tl kar yaptım ve çok mutlu oldum . Bu yazı serisi çok başarılı olmuş, emeklerine sağlık,öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler canım gerçekten ben de artık çok dikkat ediyorum buna :-))

      Sil
  14. Himalaya ve Hask için kapısını aşındırmaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir hask cactus water şampuanın peşindeyim ben de :-))

      Sil
  15. İndirimde ne alacağını bilemeyip kafası karışanlar için güzel bir kaynak yazı olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet her indirime uyar bence bu yazı .*))

      Sil
  16. Oldukça iyi bir yazı olmuş. Himalaya'nın bebe şampuanı oğlumun daimi şampuanı oldu. Meyve özlü maskesini de severek kullanıyorum.
    Bu arada Cecile'in keçi sütü makyaj ürünlerini de merak ediyorum, daha bakamadım onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısıblog cecile kapatıcıyı ben çok sevdim onu önerebilirim. :-)) himalaya yıkama jelleri de güzel onları da yazacağım yakında..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...