18 Mart 2019

Flormar Kiss me More Likit Mat Ruj..

Flormar'ın yeni ürünlerini büyük heyecanla takip ediyorum. Geçtiğimiz ay yenilenen cilt bakımı serilerinden sonra bu ay da yeni bir likit ruj serisi çıkarttı. Bu rujlar da umarım daha önce çıkarttığı ve kalıcı seriye soktuğu silk matte serisi gibi kalıcı olacaktır. 
Flormar likit ruj

Seride 16 renk var. Flormar PR paketi olarak hazırlayıp 16 rengi de denememiz içi yollamış. Böylece seriyi daha iyi değerlendirme ve içinden kendimize uyacak renkleri seçme imkanımız da oldu. 

Flormar likit ruj

Silk Matte klasik yuvarlak tüplü ambalajdaydı, bunların ambalajı daha değişik ve şık olmuş. Rengi hem kapaklarından hem de içlerindeki ikinci ruj tüpünden direk görebiliyorsunuz. Renkler kapaklarda görülen renkler ile bire bir aynılar.

Flormar likit ruj

Bu sefer aplikatötürü de farklı olmuş ve daha iyi olmuş. Dudak çizgisini takip ederek uygulama yapmak bu tarz dofa "doe feet" aplikatör ile çok daha kolay oluyor bence.


Flormar likit ruj

Bu serideki en koyu ruj, 016 numara Damson, zaten kendime ayırmadığım tek ruj da bu oldu. Annem bu rengi çok sever direk ona hediye ettim. 

Flormar likit ruj

En açık ve en koyu renk ruj. En açık olan 001 babe, herkese uyacak bir renk. 

Flormar likit ruj

Sırayla yukarıdan aşağıya renkleri swatchladım sizin için. 01 numara babe ile başlıyor, 02 numara  creamy, 03 skin ve 04 peach renkleri. Burada favorim skin oldu. 


Flormar likit ruj

05 numara blush, 06 numara doll,  07 numara rosa  ve 08 numara madmoiselle. Favorim rosa. 

Flormar likit ruj

9 numara intense, 10 numara choco, 11 numara candy ve 12 numara garnet. Favorim 10 ve 11 numaralar. 

Flormar likit ruj

13 numara sangria, 14 numara boysenberry, 15 numara vioaletta  ve 16 numara damson. Favorim sangria.

Fark ettiyseniz çok koyu renkler  parçalı, açık renkler daha net renk veriyor. Tam rengi almak için 2-3 kat gerekiyor. 2 kat sürüp dudakları birbirine sürmeden kurumaya bırakırsanız matlaşıp sabitleniyor ve gerçekten çok uzun süre kalıcı.  Yapı olarak çok rahatsız etmese de silk matların yapısı daha iyiydi ve hala favori likit rujlarım arasında ilk 3 sırada onlar var. Ama bunların da renkleri ve kalıcılıkları çok başarılı olduğu için tercih edilir kesinlikle diyorum. Tüm renkleri inceleyip almak için Flormar'ın sitesine bakabilirsiniz. 
Sevgiler..




29 yorum:

  1. Kolunda gösterdiğin ilk grubu sevdim ben. Daha bir doğallar sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet en açık ve en doğal duran grup..

      Sil
  2. Herkese göre bir ton var çok güzel :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet kesinlikle canım .-))

      Sil
  3. İlk grubun renkleri güzelmiş ama likit mat rujları hala çok sevemedim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe ben de kesinlikle onlarsız yapamıyorum :-))

      Sil
  4. Renklerin hepsini begendim ayiramadim birbirinden. Görümcem gelecek yazin siparis edeyim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet güzel renkler var seride .-))

      Sil
  5. 16 renk bir arada, müthiş. Flormar Kiss me More Likit Mat Rujlar içinden tek bir rengi seçtim kendime. 10 numara :)
    Aslında 9 da olabilir. Şimdi fiyatlarına da baktım. O da fena değil.
    İnceleme için teşekkürler. Serinin tümünü bir arada ve ten üzerinde görmek iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi rica ederim beğenmenize çok sevindim.. 9 ve 10 numara gerçekten de çok güzel renkler..

      Sil
  6. ay bunlar hep güzel yaa mat şeysiler güzel oluyoiii :)

    YanıtlaSil
  7. Renkler gerçekten çok başarılıymış .Bu şekilde yakından görünce daha bir hoşuma gitti. İlk üç renk çok güzel 07 ve 10 numarayı da beğendim. Bakalım uygun bir indirimde edinirim büyük ihtimal .Güle güle kullanmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkürler Yasemincim :-))

      Sil
  8. Koyu tonlardan almak istiyordum ancak parçalı duruşuyla tercih etmem galiba. İlk görsellerde ki soft ve açık renkler daha başarılı durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun açık renkler daima daha konforlu bir sürüş ve bitiş sağlıyorlar...

      Sil
  9. Ambalajlarını ben de çok sevdim. Çok başka olmuş bu sefer. İkinci grup favorim, pembeli tonlara bayılıyorum😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blogluyorum genel olarak benim favorim 3. grup oldu :-))

      Sil
  10. Flormar ne güzel işler yapıyor son zamanlarda! Bu rujların da tasarımını çok sevdim, açık renkli rujlar da çok hoş görünüyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog evet türk markalarının daha çok iyi ürünler çıkartması bizim için harika oluyor :-)) teşekkürler .-))

      Sil
  11. Aplikatörünü ben de sevdim. Kalıcılıkta da başarılıysa bakılır tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden bir kere sabitlenip kuruduktan sonra aşırı kalıcı ..

      Sil
  12. Bu seri oldukça ilgimi çekti. Bir online alışverişimde bir tane aldım. İndirim zamanı bir iki renk daha var aklımda bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısıblog renkler çok başarılı olmuş bu sefer bence.. iyi seçmişler..

      Sil
  13. çok güzel renkler yapmışlar yine. peach, blush, madmoiselle ve doll renklerini çok sevdim. yakından incelemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet flormar güzel renk seçiyor rujlar için :-))

      Sil
  14. Damson rengini ben de çok beğendim. Ama en çok kırmızıyı sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan kırmızı benim de favorim tabi bir de 10 numara :-))

      Sil
  15. HAMİLELİKTE GÜNEŞ KREMİ KULLANIMI Hamilelikte güneş kremi kullanımı son derece hassas bir konudur. Özellikle sıcak yaz aylarında güneş ışınlarının çok dik geldiğini ve ultraviyole ışınlarına mağruz kalındığını unutmamız gerekiyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...