8 Nisan 2013

MAC Archie's Girls Koleksiyonu Ronnie Red Ruj..

Mac'ın koleksiyon ürünlerinin güzelliğini ama fiyatlarının da katlamalı olduğunu bilmeyen yoktur sanırım. Bu nedenle Mac koleksiyon ürünlerine pek yaklaşmam. Ama bu sefer  mağazaya sırf rujları denemek için girdiğim Palladium Mac mağazasından Ronnie Red isimli ruju alıp çıktım. Biliyorsunuz Archie eski bir çizgi roman karakteri ve iki kadın karakterle beraber bu koleksiyona hayat verdiler. Benim aldığım ruj Veronica karakterine ait, neredeyse koyu pembeye çalan bir kırmızı, öyle ki ilk gördüğümde rengi fuşya diye düşündüm.

Kabının bu kadar şirin olması alma nedenlerimden biri itiraf ediyorum..

Işığa bağlı olarak renk tonu değişikliği gösteriyor. Bence koleksiyonun en güzel rengi.

Aldığım günden beri kullanmaya bayılıyorum. Rujun çok da hafif, böyle eski rujlarda bulunan bir kokusu var ki bayıldım. 

Bu koleksiyonun en çok retro havasını sevdim, fiyatı da diğer koleksiyonlara göre daha uygundu. Diğer ürünlerini bilmiyorum ama rujlar 54 TL. idi ki Mac koleksiyonu için çok uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum.
Sevgiler.

14 yorum:

  1. hiii içim gitti =)) ne güzel bir tema öyle güzel günlerde kullanın eminim çok yakışmıştır=)

    YanıtlaSil
  2. @begumsalurvan.. haha ben de o temaya kandım biraz da zaten ya.. teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimliymiş bu cici ruj iyi günlerinde sür,sürmesen bile hergün baksan mutlu olursun.

    YanıtlaSil
  4. @kokoş.. evet gerçekten de öyle sürekli çantamda ve arada bakıyorum çıkarıp.. :-))

    YanıtlaSil
  5. @alya.. umarım sen de alırsın canım..:-))

    YanıtlaSil
  6. Ayy çok güzelmiş rengi, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. @şebnemkayaol.. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. neredeyse her gün 1 yazı yazıyorsunuz :) ve ne kadar çok ürününüz var :)
    güzel günlerde kullanın, keşke biraz uygun fiyatlı olsa MAC hepimiz rahatça sahip olabilsek :)

    YanıtlaSil
  9. @süslügünlüğüm.. Teşekkürler bazıları uzun zaman önce aldıklarım bazılarını da tabi yeni alıyorum.. Dediğin gibi keşke daha uygun olsalar herkes alabilse.. Daha uygun fiyatlı ürünlerle high end ürünleri karışık yazmaya çalışıyorum aslında..

    YanıtlaSil
  10. rujun ambalajı oldukça şirin,rengide tabi:)

    YanıtlaSil
  11. @renklimasallar.. Bence koleksiyondaki en güzel renk buydu..

    YanıtlaSil
  12. dıs ambalajı ıcın bıle alırım ben bunu

    YanıtlaSil
  13. @kokoşkelebek.. Sorma bir de üzerinde sarışın kızcolanlardan almak şstiyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...