18 Nisan 2013

Günün Ojesi NYC 221 Spring Street..

Günaydın, güneş nihayet yüzünü biraz biraz göstermeye başladı ben de adı gibi rengi de bahara uygun bir NYC ojesi sürdüm bugün için. Aslında bu aralar turuncuyu çok sever olduğum için bol bol turuncu renkte oje aldım, özellikle yaz aylarında bu rengi çok sık göreceksiniz tırnaklarımda. 

Renginin parlaklığı hoş hoşuma gitti, yalnız sürümü biraz zor oldu bu ojenin, iki katta fırça izi ve boşluk yaptı. O nedenle 3 kata tamamlayıp, bazı iz kalan yerlerin de üzerinden geçmek zorunda kaldım. Ama renk için değer mi derseniz evet. Bu ojeyi sürecekken bol vaktiniz olsun, kuruma hızı ortalama ama kat kat sürüleceği için biraz süre uzuyor tabi.

Güneş altında duruşu bu şekilde, kim sevmez ki bu rengi şimdi..

Günün yüzükleri...

Günün ig karesi..


Her seferinde yazıyorum, bu serinin bütün renklerini almak istiyorum kesinlikle diye. Biliyorsunuz Watsons'larda satılıyor, siz de rastlarsanız alın ve deneyin.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Olmayan baharı getirdin yine,hatta yazı :)) <3

    YanıtlaSil
  2. Bu kırmızı da güzelmiş :))

    NYC iyi ki geldi doğrusu Watsons'a, ürünleri bence çok başarılı :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. renk çok güzelmiş..benim de güneşi görür görmez böyle renkler sürmek geliyor içimden..sadece kat kat sürmek kısmı beni bunaltıyor..maksimum 2 katta iş bitsin istiyorum..yoksa mutlaka bozuyorum..kurutucu falan işe yaramıyor bende...

    YanıtlaSil
  4. @naslı... napayım baktım geleceği yok çağırmak lazım dedim artık..:-))

    YanıtlaSil
  5. @bveç.. teşekkürler canım.. ben de çok memnunum geldiğine daha çok marka gelir işallah ileride..

    YanıtlaSil
  6. @nilgün.. kurutucu kullanmadan bol bir vaktinde deneyebilirsin ben genelde seyrettiğim bir dizi başlamadan sürüyorum dizi boyunca da kurumuş oluyor..:-))

    YanıtlaSil
  7. bu renkte çok güzelmiş canım,bu ojelerin tüm renklerini alasım var kalite olarakta çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben oteki blogunu gorunce kayboldu sandim :) sanirim halletmissin sorunu.
    Renk harika tam yazlik
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  9. Baharın gelmesiyle canlı renkler ve kırmızılar kendini göstermeye başladı. Diğer ojelerin gibi bunun rengi de çok güzel. Sevgili Audrey ilk çekilişimi gerçekleştiriyorum, katılmak istersen, http://cosmodemo.blogspot.com/2013/04/veeeeeilk-cekilisimi-yapyorum.html

    YanıtlaSil
  10. @goncat..evet ben de uğradıkça alıyorum 1-2 tane mutlaka..

    YanıtlaSil
  11. @belleamie..evet bir süre önce olmuştu öyle sonra kendi kendine geçti.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. @demettokgöz..teşekkürler canım çekilişe hemen yarın bakıp katılacağım tabi :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...