17 Nisan 2013

Günün Ojesi NYC 268 Numara Fashion Ave. Fuchsia..

Günaydın. Bugün İstanbul'da güneş biraz yüzünü gösteriyor gibi, umarım böyle gider de bizim de moralimiz düzelir. Söylemiştim uzun süre aynı seri ojeyi süremiyorum, o nedenle 2 gündür sürdüğüm FlorMar Miracle Colors serisine yine ara verip NYC serisine seçtim. Bu ojeler ilk göz ağrımız Watsons'larda satılıyor biliyorsunuz ve ben her gittiğimde farklı bir rengini keşfedip-beğenip alıyorum. Geçen hafta da aynen öyle oldu, bu NY semt-sokak isimli seriden birkaç oje alıverdim.

NYC FAF çok güzel bir fuşya ama şişesinde tırnakta durduğundan daha iyi duruyor bence. Tırnakta nedense tam kapatmadığı hissine kapılıyorum. 2 kat sürdüm ama sanki 3 kat daha iyi olurmuş gibi geliyor bana. Kuruma süresi kısa olduğu için sorun olmaz. Neyse rengi yine de çok beğendim.

Günün yüzükleri..


Ve günün müstakbel ig kareleri..

NYC ojelerin bütün renklerini almak istiyorum bu ara, özellikle bu seri renkleri çok beğendim ve geçen sefer watsons'dayken seçim yapmakta zorlandım.Umarım daha fazla rengi de TR'ye gelir.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Şahane bir renk bayıldım da o yüzüklerin güzelliği ne öyle :) çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
  2. @yeşim.. çok teşekkürler canım.. :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...