24 Nisan 2013

Günün Ojesi NYX Girls Emerald Forest..

Günaydın, herkese tekrardan iyi haftalar. Bir günlük tatilden sonra yine işimize döndük, haftanın geri kalanı çabucak geçer umarım. Güneş yüzünü iyice gösterdiği için artık elim hep pırıltılılara ve neonlara gitmeye başladı, bu gün de bir süre önce yine kozmetik dükkanlarından birinde bulup aldığım NYX Girls ojelerin Emerald Forest isimli pırıltulı yeşil ojesini sürdüm.

Işıl ışıl ve simli bir oje olmakla birlikte simleri çok sert yapıda değil, aksine ojenin yapısı jel kıvamında o nedenle kuruması biraz uzun sürüyor.Neyse ki 2 kat yetiyor da extra bir zaman kaybı olmuyor. Sürdükten sonra dikkatli olmak lazım, oje bir yere sürünürse hemen katlama yapıyor.

Bu aralar bu yüzüklere taktım, baktım dolap bekliyorlar takayım da hevesimi alayım dedim.



Günün ilerleyen saatlerinde instagramda da paylaşacağım karelerden bir demet..

Gününüz aydın ojeleriniz renkli olsun..
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Çok yakışmış canım
    Bu markada cruelty free bilgin olsun

    YanıtlaSil
  2. @palatosun.. aa çok sevindim bunu duyduğuma çok güzel ürünleri var severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yeşil :)
    Bu markadan hiç bulamıyorum ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  4. @ırmak.. dougleslarda var ve arada bir iki kozmetik dükkanında görüyorum ben..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş canım.Douglas'a gidince bir bakayım bende renklerine.

    YanıtlaSil
  6. Rengi cok sevdim sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği.. Evet çok güzel dğişik renkler de var..

    YanıtlaSil
  8. @goncat.. Teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...