12 Nisan 2013

Günün Ojesi Catherine Arley 736..

Tünaydın. Bu güneşli cuma gününe uygun olarak bugünkü ojem de ışıl ışıl, daha önce bir Catherina Arley'den online alışverişimden bahsetmiştim. O zaman aldığım ojelerin bazılarını sürmediğimi fark ettim ve hemen telafi etmeye başlıyorum bunu.

Gölgede görünüşü böyle..
 Oje hafif holografik yapıda ama tek renk, içinde minik ışıltıları olan ve jel yapıda bir oje.. Jel yapısından ötürü ilk iki katta tırnak boşluğu belli oluyor, ancak 3. kattan sonra istediğim gibi kapattı. Ancak katların ince olmasına dikkat edin yoksa kuruması çok uzun sürüyor. Ama yine de renk için bu bekleme süresine değer.

Güneş altında görünüşü bu şekilde..

Yakından ışıltıları çok güzel görünüyor bence.. Yalnız bu ara yine oje lanetleri üzerimde, dün akşam her iki elimin de işaret parmağına ikişer kere oje sürmek zorunda kaldım.
Ringparty...:-))))

CA kalite olarak iyi olmasına rağmen, jel yapıda olması beni zorladı, bütün ojeler bu kıvamda değiller ama renk için bu zahmeti yine çekerim, sorun değil. CA ojeler veya başka ürünleri de buradan online olarak güvenle alabilirsiniz.
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Her şey bir kenara da ben maşallah diyorum takma değilse o tırnaklar,göz kalmasın :))

    YanıtlaSil
  2. @e-nsisters.. Teşekkürler göz kalmaz kesinlikle :)) takma değil tırnaklarım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...