11 Nisan 2013

Lancome Mavi Ruj..

Bu ruju alalı çok uzun zaman oluyor, artık kullanmıyorum zaten de pek kullanmadım ama atmaya da kıyamıyorum bir türlü. Geçen gün yine çantalarımı karıştırırken buldum ve yazmak istedim.

Evet gördüğünüz gibi mavi bir rujum var benim hem de tam şirinler rengi. İlk aldığımda bir iki defa heves edip sürmüştüm genelde başka bir rujla da karıştırıp kullanmıştım ama artık bir köşede durup duruyor.  Tabi bozulduğunu da tahmin ediyorum ama yine de atmayacağım çünkü kullanmasam da rengini çok seviyorum.

Bir de pigmentli ki sormayın, dudağımda da masmavi duruyor tam olarak. Bu X-Men'deki Mystique'i bilenler rengin duruşunu anlayabilir.

Bir ara böyle takıntılarım vardı, mavi ve siyah rujlar da hep bu dönemden kalmadır. Sonra hevesimi alırım geçer, bu da böyle oldu.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. X-Man Deki kız ha :D çok güldüm :D

    Bence krem far olarak kullan çünkü bozulmuş olabilir dediğin gibi göz kapağında çok zararı olmaz ama ruju yiyoruz yani

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç..dudaktaki duruşunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. AAA çok tatlı :)) Far olarak kullansana kaygan bir yapısı varsa :)

    YanıtlaSil
  4. @mebrurearslan..evet far olarak iyi fikir deneyebilirim bunu .

    @alya..dudaktaki halini çekip yazıyı güncellemeye çalışayım o zaman :))

    @senabilen..far olarak deneyeceğim evet bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil
  5. Aaa çok değişik.Hiç görmedim diyecekten daha önce bu renk ruj kullanan bir şarkıcı geldi aklıma.Umay Umay'dı galiba.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir ruj rengi öyle,severim böyle deli dolu cesaret içerisinde mavi mor süren bayanları ya!bravo gene sürmelisin bence yakışcağına eminim ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok ilginç ilk defa gördüm:) Ben resmi görünce far sanmıştım:)

    YanıtlaSil
  8. @makyajkelebeği.. Aa evet haklısın öyle biri vardı şimdi hatırladım ben de..

    @kokoş.. Eskiden kullanmıştım şimdi başka bir renkle karıştırılabilir ancak .. Ama teşekkürler :))

    @rapunzaliçe.. Far olayı çok kafama yattı kesin deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
  9. bende ilk defa mavi ruj görüyorum, lacivert mavi tonlarındaki farlara gece makyajı tadında baz oluşturabilir aslında.

    YanıtlaSil
  10. @renklimasallar.. Far olarak mutlaka deneyeceğim mutlaka

    YanıtlaSil
  11. Dudakta bir instagram foto istiyoruummm çok merak ettimmm :)

    YanıtlaSil
  12. @denizdenerde.. sabah erken çıktığım için yapamadım hafta sonu yapacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  13. canım eğer bozulmak üzereyse son kullanma tarihini geçmişse sakın far olarak kullanma göz ve çevresi yüzümüzdeki en hassas bölge heleki göz kapağı Allah korusun ... sakın kullanma

    YanıtlaSil
  14. @alya.. biliyorum canım teşekkürler uyarı için sadece deneme amaçlı yapacağım nasıl durduğunu görmek için..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...