26 Nisan 2013

Lacoste Pour Femme Parfüm..

Geçen hafta bir arkadaşım Rusyadan dönerken bana da bu parfümü almış. Önce burun kıvıracaktım, maalesef Lacoste ile ilgili iyi fikirlerim yok ve parfümünü de hiç denememiştim. Hafta sonu hemen denemek için açtım ve sıktım ve bayıldım resmen. Çok güzel bir çiçek kokuyor son derece temiz ve ferah bir koku ve oldukça da kalıcı sabah sıktığım parfümü öğleden sonra hala bileklerimde koklayabiliyordum. Dior Hypnotic Poison ile beraber en sevdiklerim arasına girdi bile.



Alt nota, üst nota araştırmadım, parfümün tene özel ve tamamen zevke bağlı bir şey olduğuna inanıyorum. Şimdi size uzun uzun alt notası bu üst notası şu diye anlatabilirim. Gider koklarsınız ve nefret edersiniz parfümden veya sevip denemek için sıkarsınız, teninizde hacı yağı gibi kokar, ki büyük çoğunluğun ayılıp bayıldığı kült seviyedeki ikonik Chanel No:5 benim tenimde aynen bir hacı yağı sürülmüş şekilde kokuyor.

Ara ara hakikaten yeni ve değişik parfümleri koklamak, sıkıp denemek lazımmış demek ki. Bu arada bir defada ancak bir parfüm denenmesi gerektiğini biliyormuydunuz?
Sevgiler..

6 yorum:

  1. bayılıyorum benim klasik kokum güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. @elize.. teşekkürler..:-))benim de favorilerim içine girdi artık..

    YanıtlaSil
  3. kokuyu denemedim ama lacoste iyidir :) beğendiğine sevindim güle güle sık :)
    ama dior en güzeli bencede

    YanıtlaSil
  4. @littlebutterfly.. teşekkürler aynen ben de diorun üzerine tanımam..

    YanıtlaSil
  5. başkasında bayılıp aldığım ama kendi tenimde hiç beğenmediğim bir parfümdür. tenden tene değişmesi ne garip...

    YanıtlaSil
  6. @gburcu..evet chanel5 de benim için öyle herkesin tenine yakışmıyor işte her parfüm denemek en iyisi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...