8 Nisan 2013

Günün Ojesi Cecile 47 Numara..

Günaydın. Bugünün ojesi dün Migros'da gezerken görüp aldığım ve çok koyu bir lacivert renge sahip olan Cecile 47 numara. Cecile ürünlerini genelde eskiden beri kullanırım, hatta bende tekli farları da vardı ama nereye koydum bilmiyorum. Bir ara bulursam onları da yazacağım.


Ojenin siyah gibi durduğuna bakmayın aslında lacivert ve Cecile'in çok değişik renklere sahip bir oje serisi var. Sürümü kolay oldu, 2 katı yetti ve kuruma hızı da beni şaşırttı.


Lacivert ojelerle uyumlu yüzük kombini..

Instagram için yapılan çalışma..

Cecile makyaj ürünlerini değişik yerlerde bulmak mümkün, ben genelde Kadiköy ve civarındaki küçük kozmetik depolarından alıyorum ama Migros'da da varmış demek ki ama 3M olanıydı benim gittiğim. Ojenin tek kötü yanı kokusu, açar açmaz çok kötü bir koku geliyor, klasik eski oje kokusu. Sonra geçiyor ama alırken yine de bunu göz önünde bulundurun.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...