21 Nisan 2013

Günün Ojesi Gabrini mat 07..


Günaydın, hafta sonu yazamadığım için hemen sabah erkenden başlayayım dedim ve bu arada iyi haftalar ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız da çok çok kutlu olsun, herkes eve bayraklarını assın ve bu güzel bayramlarımızın kıymetini bilsin diyorum. 
Hafta sonu bir üşengeçlik sardı beni, cuma sürdüğüm ojeleri aynen devam ettirdim pazar akşamına kadar, sonra da büyük bir seçim krizinin arkasından bunu sürmeye karar verdim. Bu ojeyi sürdüm mü sürmedim mi hiç hatırlamıyorum ama renge bayılıyorum o nedenle bir kere daha sürsem bile önemi yok diye düşündüm. Rengin parlaklığı ve yumuşaklığına bayılıyorum. Hem mat hem de tuhaf bir şekilde neon etkisi veriyor.

 İki katta istenilen rengi veren ve 5 dakikada sorunsuz kuruyan bir oje, daha ne isterim. Sadece kokusu var ilk açınca o da uçup gidiyor.

 Resimlere doyamadım..

 Yüzükler..
Yüzükler değişik açıdan..

Günün ilk ig karesi, gördüğünüz gibi yeni appler keşfettim..


Bu minik kalplere bayılıyorum. Neyse ki uzun zamandır aradığım app'i sevgili Francescala'nın yardımı ile nihayet buldum. 

Bu aralar yeniden mat ve neon ojelere düşmüş olabilirim. Ama sürmeyi istediğim başka şahane ojeler de var, yarın özellikle ışıl ışıl bir oje süreceğim.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Mükemmel Durmuş bayıldım gabrini markasıyla bir arkadas iletişime geçmişti cruelty free olduğunu söylemişti o yuzden bende gabrini markasini tercih ediyorum hep
    Sanada cok yakışmış

    YanıtlaSil
  2. selam, ben bu marka mat oje kullanmadım uçlardan hemen soyuluyor mu, benim kullandığım diğer marka o şekildeydi bunu merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. @palatosun.. teşekkürler.. gabrininin cruelty free olduğunu bilmiyordum çok sevindim duyduğuma dikkat etmeye çalışıyorum buna ama bazen şaşıyoruz işte..

    YanıtlaSil
  4. @littlebutterfly.. bende oje bir günden fazla kalmaz ama kaldığı sürece de herhangi bir soyulma yaşamadım bunlarla..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim bende deneyim bu markayı bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @littlebutterfly.. dene mutlaka.. blogunu da izlemeye aldım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...