28 Nisan 2013

Hafta Sonu Ojesi Golden Rose 59 Numara..

Tünaydın, herkes iyi bir hafta sonu geçiriyordur umarım. Benimki gayet keyifli geçiyor, cumartesi günü size anlatmak için sabırsızlandığım bir sürü şey aldım, ayrıca sevgili arkadaşlarımla güzel sohbetler ettim. Bugün de trafiksiz caddenin keyfini çıkarıyorum. Hemen mola vermişken fotoları da çektim ve yazıyı da yazayım dedim. Şunu anladım ki ben kırmızıyı, kırmızı ojeyi çok ama çok seviyorum. Kırmızı oje tırnaklarımda bir başka parlıyor gibi geliyor bana, o nedenle dün gece Golden Rose'un bu mükemmel ötesi bayrak kırmızısına karşı koyamadım. Sürümü ve kuruması kolay olan ve iki katta kapatan bu yarı neon kırmızı GR Paris serisinden, bu serinin bütün ojelerini çok seviyorum zaten.
Evet havalar ısındı ve armparty geri döndü..
Sevgiler..



6 yorum:

  1. o tırnaklar gerçek mi takma mı harika duruyorlar :) dediğin gibi kırmızı tırnagı ayrı bir güzel gösteriyor özlellikle el beyaz tenliyse

    YanıtlaSil
  2. @1800lerdeyaşayankız..takma değil gerçek tırnağım.. Evet haklısın beyaz tende çok hoş duruyor..

    YanıtlaSil
  3. tırnaklarda ojelerde harikaa :)

    YanıtlaSil
  4. @uğurboceğininmutfağı.. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  5. Bende tırnaklarına hayran olanlardanım canım.Maşallah diyeyim.Benimkiler sık oje sürmeye başlayalı hiç uzamaz oldu.

    YanıtlaSil
  6. @makyajkelebeği.. teşekkürler canım..niye ojeyle bir alakası yokki ama.. çabuk uzaması için bir kür vardı senin için onun araştırmasını yapayım o zaman..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...