16 Nisan 2013

Günün Ojesi FlorMar MiracleColors U32

Tünaydın. Bugün çok morali bozuldu o nedenle pek de neşem yok ama yine de kafamı dağıtmak için 1-2 yazı yazayım dedim. Zaten günlük oje yazıları dışında diğer ürün yazılarını önceden planlamaya başladım, daha rahat oluyor. Dün sürdüğüm FlorMar Miracle Colors serisine devam edeceğim demiştim, bugün de U32 rengini sürdüm. Yine içinde kendi renginde ışıltıları olan çok koyu bir bordo-kahverengi, yine sürümü, pigmentasyonu gayet iyi. 2 normal katta kapatıyor ve 5 dakika içinde de kuruyor.


Dün de yazmıştım Flormar'ın bu serisi en başarılı serilerdendir, bu fikrim aynen devam ediyor.

Günün yüzükleri..

Ve günün instagram karesi..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. benim de en sevdiğim seri bu..hatta Flormar'ı toptan bırakacağım ama bu bu seriyi seviyorum bu yüzden almaya devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. @nilgün.. evet yeni yaz serisinden de dayanamayıp aldım bir renk ama daha denemedim bakalım nasıl çıkacak..

    YanıtlaSil
  3. @cansuselin.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  4. Ben senin tırnaklarına ve ellerine yakışmayan oje görmedim. Ojelerin renklerinden değil ellerinin güzelliğinden kaynaklı bütün ojelerin renklerini güzel görüyoruz. :-*

    YanıtlaSil
  5. @senabilen.. Ay canım teşekkür ederim ama kesinlikle yakışmayan renkler de var maalesef :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...