8 Nisan 2013

Down Under Naturals Argan Yağlı Saç Bakım Kremi..

Down Under ürünlerini henüz hiç denemedim. Genelde tester üzerinden yorum da yapmam ama bu kremi kullanınca bir ön fikir oluştu. Kremi denemem için Gratis'den verdiler ama başka bir müşteriye ya da artık kimse verirken gördüğüm için. İçindeki krem miktarı uzun saça 1 sefer ya da sadece uçlara uygulanırsa 2 sefer yetecektir. Benim saçım kısa olduğu için 3 sefer yetti, sadece uçlara uygulama yaptım. Önclikle kokusu güzel, sonrasında herhangi bir bakım kremi-yağı kullanmamama rağmen saçlarım kolayca tarandı. Tabi bunları okurken hep saçımın kısa olduğunu göz önünde bulundurun. Kremin dikkatimi çeken en önemli ve bence en iyi özelliği; bakım kremlerini durularken normalde suyu çok fazla kullanmak zorunda kalırız. O krem bir türlü saçtan akmaz ve gırç gırç edip durur. Bu üründe böyle bir şey olmadı ve krem saçımdan kolayca durulandı. Elimde 2-3 tester saç bakım kremi daha var, onları bitirip, bunun tam boyunu alacağım. Özellikle yazın kullanmak istiyorum ki güneş ve denizden zarar görecek saçımı da argan yağı beslesin.




Sevgiler..

8 yorum:

  1. sac kremini almıştım ben bayıldım yağlandırmadan yumuşacık yapıyor sacları

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikdeneyimleri.. evet ben de sevdim en kısa zamanda tam boyu alacağım..

    YanıtlaSil
  3. bakım maskesini aldım. Nasıl güzel anlatamam. İpek gibi yaptı saçlarımı. şiddetle öneriririm

    YanıtlaSil
  4. @smyrnian.. evet ilk indirimde alınacaklar listesinde canım teşekkür ederim..:-))

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir seriye benziyor, ben hiç sevmem o durulanmama durumunu bu yüzden deneyebilirim belki merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  6. @pembedudaklar.. evet o durum beni çok şaşırttı zaten..herkes de memnun kalmış genel olarak bir şans verilebilir.

    YanıtlaSil
  7. cok merak ettımmmmmmmmm aslında sahane bır urun sanıırm argan yagı ustelık..sevgıler

    YanıtlaSil
  8. @kokoşkelebek.. evet argan yağı tek başına çok iyi bir ürün zaten..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...