19 Nisan 2013

Günün Ojesi Rimmel London Green with Envy..

Günaydın, güneş açtı açacak derken hava biraz serince olmakla birlikte yağmur kesildi.Gerçi hafta sonu yine yağmur geliyormuş ne çare.. Ben de aydınlık, neşeli renklere devam ediyorum artık. Arada yine koyu renklerim de sürerim, onlar benim bebeklerim ama bu ara canım yine neonlara geçmek istiyor. Bugün de Rimmel London'ın 60 sc. serisinden Green with Envy isimli metalik yeşil rengi sürdüm.

Metalik renkleri özellikle seviyorum hem parlak oluyorlar hem de şişedeki rengi de tam veriyor.

Duruşunu çok sevdim.. 

Günün yüzükleri..

ve günün ig karesi..

Rimmel London ojeleri uzun uzun anlatmıyorum ama renklerini iyi verdiğini, kalıcı olduklarını ve çabuk kuruduklarını biliyorsunuz. Green with Envy metalik yapıda olduğu için 3 kat sürmem gerekti ancak kuruma süresinde problem olmadı. Rimmel London ojeler Watsons'larda 3.99-4.99 TL. gibi satılıyor ama arada indirimler veya 2. yarı fiyatına gibi kampanyalar da oluyor.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Rimmel London' da böyle metalik renkleri hiç görmemiştim çok çok güzel bir rengi var en kısa zamanda bakmalıyım :) Yüzükler harika her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  2. @pembedudaklar.. watsonsa uğradıkça yeni renkler görüp alıyorum.. teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  3. wow wow wow süper bir renk bende beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bu rengi nasıl görmedim bilmiyorum.Çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
  5. @makyajkelebeği..çok teşekkürler :)) ben de her gidişimde başka renk keşfediyorum

    YanıtlaSil
  6. Ohhh içim açıldı bahar gelmiş size :) Bizim burda hala kış :(

    YanıtlaSil
  7. @senabilen.. yok canım ya güneş bir açıp bir kapıyor ben kendimi avutuyorum..

    YanıtlaSil
  8. Mükemmel görünüyor harika eldeki duruşuna bayıldım. Elleriniz de bir harika doğrusu, bu güzel ellere ne sürülse mükemmel görünür bence. Tamam ojenin de hakkını yemiyelim peki, o da metalik görünümüyle son derece çarpıcı.

    YanıtlaSil
  9. @gooogoook... çook teşekkür ederim çok naziksin senin güzel bakışından o canım :-) böyle tatlı sözler duymak harika oluyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...