11 Nisan 2013

Lush Fun Duş Jeli..

Daha önce burada bahsettiğim Lush Blogger etkinliğinde hediye edilen Fun duş jellerini nihayet deneme fırsatı buldum. Başına bir şey gelmesin, minik yaramaz kedim sayesinde bir kazaya kurban gitmesin diye dolaba saklamıştım ve orada unuttuğum için de bir türlü kullanamadım. Neyse en sonunda deneyince de bayıldım.

Fun bildiğiniz gibi hem duş jeli, hem banyo köpüğü hem de oyun hamuru olarak kullanılıyor. Bana gelen rengi mavi ve çok hoş ve ferah bir kokusu var. Bu böyle kokuyorsa pembesini hiç düşünemiyorum. Zaten bunlar Lush'ın en çok satan ürünlerindemiş. Fun sağ üstteki şekildeki gibi parçalanıyor ama daha sonra şekle giriyor ve sağ alttaki resimdekinden daha minik bir parçası bir duş için yeterli oluyor. Bu ürün saça da kullanılabiliyormuş ama ben denemedim. 
Lush'dan denemek istediğim ürünlerden biri buydu, memnun kaldım. Daha önce yazdığım pek çok ürün daha var denemek istediğim, hepsine sıra gelecektir umarım.
Sevgiler.

10 yorum:

  1. Çok sirin görünüyor, çok sevdim, almak istiyorum bende:)

    YanıtlaSil
  2. ben daha denemedim sıra bekliyor
    lush lush almak istediğim çok şey var :)

    YanıtlaSil
  3. @senabilen... evet çok da güzel kokuyor..

    @şebnemkayaol..evet çok amaçlı bir ürün üstelik de..

    @eliftuna.. benim de öyle dayanamam alırım diye gidemiyorum Lush'a.. :-))

    YanıtlaSil
  4. Oyun hamuru gibi ilk defa görüyorum böyle birşeyi çok ilginçmiş.

    YanıtlaSil
  5. @kokoş.. evet lushın favori ürünlerinden bu zaten çocuklar banyoyu sevsin diye de kullanılıyor..

    YanıtlaSil
  6. @bütü.. ben de çok sevdim diğer renkleri de denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  7. fiyatıyla ilgili de bilgi verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. @ayrıntıcıbilgi. resimde görülen miktardan daha fazlası 21 tl.
    http://www.lushturkey.com//product.aspx?productid=932 şuradan da detaylı bilgi alabilirsin..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...