2 Nisan 2013

Günün Ojesi China Glaze Treat me Like a Quenn..

Günaydın. İşte şahane güneşli bir gün ve yine ismi şahane, rengi ondan da şahane bir China Glaze ile buradayım. Güzellik Fuarı'ndan aldığım birbirinden güzel China Glaze'lerimi sürmeye devam ediyorum ve sürdükçe de bir kere daha beğeniyorum bütün renkleri. Bu günkü ojem çok tatlı bir kiremit kırmızısı olan Treat me Like a Quenn, hakikaten ismi gibi sürünce kendinizi özel hissedeceğiniz bir renk.

 Renk tatlı bir kiremit kırmızısı demiştim, içinde de kendi rengi renginde minik ışıltıları var. China Glaze'in Core Koleksiyonuna ait bir oje ve MUA puanı 4.7, çok iyi bir puan. Sürümü çok rahat oldu, 2 katta istediğim renge ulaştı 3. kata gerek duymadım. Kısa bir sürede de kurudu.

 Hafta sonu aldığım ve dün de yazısını yazdığım yüzükler..

Daha yakından görelim..

Yüzüklerin hangi markaya benzediğini buldum bu arada, Balenciaga, bunlar da gerçeği. Gerçekten de benzerlik gayet bariz.


Sanat eserlerime de bakmadan geçmeyin lütfen.. İsterseniz bunları görmek için beni Instagram dan takip edebilirsiniz.

Şu anda fuardan alıp, kullanmadığım iki oje kaldı, onlar da simli olduğu için değişik süslemeler için kullanacağım kendilerini. Umarım yarın yine güneşli olur da simlerin tadı çıkar.
Sevgiler.


4 yorum:

  1. İnanmıyorum yüzükler harikaaaaa !!!!!!!!!!!
    Oje de süper <3

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. teşekkürler canım ve çabuk dünkü yüzük alışverişi yazıma da bak..:-))

    YanıtlaSil
  3. bu yüzükleri deli gibi arıyorum..Ankara'da bulamadım henüz..ebay'a başvuracağım mecburen..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. @nilgün.. teşekkürler ben de bulamasaydım ebayden alacaktım mecburen.. muhtemelen daha ucuza bulur alırsın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...