24 Nisan 2013

Günün Ojesi NYC 298 High Line Green..

Günaydın, günün ojesi yemyeşil bir bahar rengi olan NYC High Line Green. Watsons'a her gittiğimde NYC ojelerin değişik renklerini görüp, bayılıp alıyorum, geçen salı da alacaktım aslında ama kasada kimse benimle ilgilenmeyince alamadım. hem de 3 al 2 öde kampanyası da vardı. Neyse artık hafta sonu alırım. Bu güzelim bahar yeşilini de 1-2 hafta önce almıştım, baktım hava güzel güneşli, hemen sürüverdim.

Rengin ferahlığı ve parlaklığı çok hoşuma gitti, tek katta kapattı da aslında 2. kata hiç gerek yoktu. Tamamen alışkanlıktan sürdüm. Biraz kalınca tek bir kat veya illaki 2 kat süreceğim derseniz de ince 2 kat gayet güzel oluyor. Katları ince tutun çünkü gayet kıvamlı bir oje, baloncuk yapabilir.

Günün yüzükleri, spiked yüzüğümü unutmuştum uzun süredir, yeni almış gibi mutlu oldum sabah bulup takınca.



Günün müstakbel ig kareleri.. Bu arada hala beni instagramda izlemeyen varsa buradan izlemeye alabilir.

Umarım herkesin günü güzel ve neşeli geçer.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. manikürüne de yüzüklerine de bayıldım.. Acaba yüzüklerini nereden aldığını öğrenebilir miyim?? Cidden her ikisi de çoook güzelmiş. Ayrıca blogunu yeni keşfettim ve çok beğendiğimi de belirtmek isterim :) Bana da beklerim :)
    http://guzellikneferi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. @euphoria.. teşekkürler.. yüzükler istanbul bağdat caddesi quqla'dan .. blogunu da hemen aldım izlemeye..

    YanıtlaSil
  3. Yüzüklerine bittim. Çoook şirin ve güzellermiş yaa :)

    YanıtlaSil
  4. yüzüklerine bayıldım yine. keşke şöyle ankara'da da şubesi olan yerlerden alsan da ben de burdan alabilsem :)

    YanıtlaSil
  5. BENDE YEŞİLE BAYILIYORUM ÇOK GÜZELLER.AYRICA ÇEKİLŞİM VAR BEKLERİM

    YanıtlaSil
  6. @gizemgider..teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  7. @sheenapunk..teşekkür ederim aslında hepsinin benzeri ebayde de var ben beklemek istemediğim için buradan alıyorum..

    YanıtlaSil
  8. @kendininruhdoktoru..teşekkürler.. bakıyorum hemen çekilişe de..

    YanıtlaSil
  9. @littlebutterfly.. dimiii bayıldım ben de..:-))

    YanıtlaSil
  10. Yesili bende seviyorum bu tam Irlanda yesili olmus :)) St Patrick's gununde nerdeyse herkes suruyor bu renkten ABD de. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. @chicScience.. evet haklısın tam st patricks day rengi.. hatırlasam o gün sürerdim bunu.. :-))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir rengi var! Takılarda yine şahane :)

    YanıtlaSil
  13. @tuğçedemir..çok teşekkürlet canım :))

    YanıtlaSil
  14. bayılarak kullanıyorum bu ojeyi bende yüzükler her zamanki gibi süpper...

    YanıtlaSil
  15. @özge..teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  16. Ne başarılı bir renk öyle yeşiline bittim !!!

    YanıtlaSil
  17. @kokoş.. bu seri çok başarılı en sonunda hepsini alacağım olacak bitecek.. :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...