4 Nisan 2013

Too Faced Shadow Insurance Far Bazı..

Geçen hafta Sephora'dan bir %10 bir de %20 indirim kuponları geldi, daha doğrusu postayla gelmiş ama zamanında gelemediği için  ya da ben görmediğim için 10 Mart'a kadar olan %20 indirimi kullanma fırsatını kaçırdım. Ama % 10'un süresi uzundu ve ben de Too Faced far bazını denemek istediğim için, kuponumu bekletmeden kullandım. İndirimli olarak 32 TL. gibi bir fiyata aldım, normal fiyatı 35-36 TL. olması lazım.

Bunu özellikle denemek istememin sebebi anti-crease yani kırışık karşıtı da olması. Anti-aging değil makyajda göz üzerindeki kırışık bölgeyi düzgünleştireceği, burada farın topaklanmasını engelleyeceği iddiasında bulunması. Bazı 3 gündür üst üste ve özellikle renkli ve pigmentasyonu az olan farlar ile deniyorum. Dün saat 15.00-16.00 gibi gözlerime baktığımda, sürdüğüm pembe neon far aynen yerinde duruyordu. Bu gün de yine pigmentasyonu az, yeşil bir far sürdüm henüz erken ama far hiç bozulmadan, bulaşmadan ve topaklanmadan duruyor gözümde. Sürerken biraz yağlı bir his veriyor, o nedenle eyvah demiştim bu akacak kalmayacak gözümde ama hiç düşündüğüm gibi olmadı. Benim göz kapağım hafif de yağlıdır, hiç kötü bir etki görmedim şimdiye kadar. Bazen yağdan dolayı baz akar da far da parlamaya başlar ya, asla böyle bir şey olmadı.

Ambalaj çok şık, minik, parlak bir tüp ve az bir miktarı göz kapağına yetiyor.

Baz renkli gibi görünüyor ama kapağa sürüldüğü anda ten rengini alıyor. Emilimi kolay, yağlı yapışkan olacakmış gibi durmasına rağmen bir anda emilip kayboluveriyor.

Şu anda fazla sıcak olmayan havaların da etkisiyle bazların daha uzun süre dayanması normaldir. Bir de yaz sıcağında göstereceği performansı görmek lazım diye düşünüyorum. O nedenle havalar iyice ısınınca bu ürün hakkında tekrar yazacağım, ama şimdilik memnunum, verdiğim paraya değdi diyebilirim.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. bende kullanıyorum ve çok memnunum:) hatta başkaları da memnun olsun diye çekilişime de koydum:)

    YanıtlaSil
  2. Bu bazı aldığım gün diğer bazlarımın pabucunu dama attım.Çok başarılı gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. İstanbul'a gittiğimde bunu deneyecekken itici Sephora çalışanlarının hışmına uğradığım için hemen bırakıp kaçtım,gitmesem 5'i birden yüzüme makyaj yapacaktı.
    Hep onlar yüzünden alacaklarımı unutuyorum kasaya gitmeden kaçıyorum.
    Bundan mutlaka almam lazıııım amaa <3

    YanıtlaSil
  4. @şebnemkayaol.. herkesin seveceğine eminim bunu..

    YanıtlaSil
  5. @makyajkelebeği.. öyle olacak sanırım benimkiler de her an bir köşeye atılabilirler..

    YanıtlaSil
  6. @naslı... off o çalışan istilası felaket ben göz göze bile gelmekten kaçıp saklanıyorum resmen.. bunu da iki ara bir dere görünmeden aldım bunlara.. :-)) mutlaka dene ama bunu memnun kalacaksın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...