15 Nisan 2013

Günün Ojesi.. FlorMar Miracle Colors U30..

Tünaydın. Uzun zamandır Flormar'ın bu serisini tekrardan sürüp, göstermek istiyordum. Bu seri FlorMar'ın en sevdiğim ve en başarılı bulduğum serilerinden biridir. Hepsinin renk vermesi ve kalıcılığından çok memnun kalmıştım. Ayrıca renkleri de çok güzeldir. Topcoat sürmedim, çünkü akşama zaten çıkaracağım. 

U30 içinde muhteşem siyah yansımalar olan koyu bir yeşil, içindeki ışıltılar güneş altında çok belli oluyor ama bugün hava yine her yerde kışa döndü biliyorsunuz. Gelmeyecek bu yaz anlaşılan..

Yine dayanamayıp işaret parmağı üzerine China Glaze'in muhteşem It's Alive rengini sürdüm.

Günün yüzükleri..

Instagram çalışmaları..

Bir çalışma da CG için yaptım tabi..

FlorMar Miracle Shine serisinin devamını da bu hafta içinde sürmeye çalışacağım, genelde aynı seriden ojeleri üst üste en fazla 3 gün sürebiliyorum sıkılmadan, bakalım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...