2 Mart 2016

Son Alışverişler..

Son zamanlarda hatta indirimden bile doğru dürüst bir şey almamış bir insan olarak Sephora geleneksel %20 indirimini yollayınca hele de bunun üzerine mağazalarda Too Faced Chocolate Bonbon paleti de görünce artık kendimi tutamadım. Ayrıca bu alışverişin de mutlulukla kesinlikle ilgisi var.
Sephora
Ben aslında %20 indirim geldiğinde sadece uzun zamandır aklımda olan Make Up For Ever Ultra HD fondöteni alacaktım, yani sadece aklımda o vardı bakar mısınız ne kadar masumca düşünmüşüm bir de, tabi Sephora'da baş köşede Too Faced paleti görmemle fikrimin değişmesi bir oldu.

Make up forever Ultra HD foundation

Öncelikle fondöteni hemen oracıkta bir kere daha deneyip bana uygun rengi seçtim. Benim rengim Y315 yani eski seride 125 numaraya karşılık geliyor. Son bir kaç gündür Loreal Lumi Magique ile dönüşümlü kullanıyorum ve sanırım ikisi, hadi bir de M.Asam Magic Finish hariç bütün fondötenlerimi çöpe atabilirim. BB, CC falan görmek istemiyorum bir süre.

Too Faced Chocolate bonbon palette

Tabi alışverişin asıl bombası da bu tatlı şey oluyor. Bunu da instagramda orada burada görüp o kadar beğenmiştim ki almamak olmazdı. Kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum, şimdilik sadece bakışıyoruz o kadar. 

Paletin fiyatı 169 TL. idi, MUFE HD ise 120-125 TL. civarındaydı sanırım, %20 indirim oldu. Aslında duruma bakarsak ucuz bile atlattım sanırım. Yaza kadar başka pahalı bir alışveriş yapmamayı umuyorum artık.
Sevgiler..

88 yorum:

  1. Güle güle kullan fondötenin ayıntılarını bekliyorum =) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş çok teşekkürler kısa zamanda yazacağım onu :-))

      Sil
  2. Harika bir alışveriş olmuşşş. Ben BonBon'a karşı tuttum kendimi :( Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü tebrik ederim iraden için :-)) çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  3. Ama bu palette de değer. İyi günlerde kullan canım. Çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın değmez mi valla değdi teşekkürler :-))

      Sil
  4. güle güle kullan. paletteki renkler çok güzelmiş, eminim fondoten de güzeldir, çok övülüyor. Zaten Sephora'dan tek ürün alıp çıkmak neredeyse imkansız, hem ürünler çekici hem satmayı biliyorlar (?!); gaza gelsen bi bakmışsın mağazayı sırtlayıp çıkıyorsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet o kısım çok fena her şey rengarenk ve çok çekici zor tutuyorum kendimi :-( teşekkür ederim..

      Sil
  5. Ama bunlar çok güzel, özellikle bon bons da gözüm kaldı :)))) çokkkkk çok güzel günlerde bol bol kullan tatlım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina çok teşekkür ederim Yasemincim gerçekten çok hoş bir palet :-))

      Sil
  6. Güle güle kullan ablacım, palet gerçekten pek şeker :) MUFE ultra HD merak ettiğim bir ürün, ama daha önce testerını da denemiş biri olarak yine MUFE HD satın almıştım ben de son indirimde. Yine de yorumlarını merakla bekliyorum bu fondöten hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hergün1kozmetik çok teşekkürler canım kısa zamanda yazacağım zaten başka bir şeye elim gitmiyor şu anda :-))

      Sil
  7. İyi günlerde kullan canım, Palet çok şekermiş :))
    fondöteni bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen çok teşekkürler :-))

      Sil
  8. too faced'in paleti şeker gibi, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlisüpürge çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  9. Kalpli kalpli ne şeker 🍬 bonbon gerçekten. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland evet çok şeker hakikaten çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  10. Ah o palet te aklım kaldı güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi kalınmayacak gibi değil valla :-)) teşekkür ederim .-)

      Sil
  11. Palete ve renklerine bayıldım. Güle güle kullannın. Süper hepsi gerçekten. Fondöten konusunda ben de problem yaşıyorum aslında bu fontötenin yorumunu merak ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gooogoook çok teşekkürler :-)) fondöteni en kısa zamanda yazacağım :-)

      Sil
  12. Güle güle kullan!! Kalıcılığı hariç ben MUFE Ultra HD'den çok memnunum. Duruşu bir harika! Too Faced palet ise gerçekten al vitrine koy paleti :)) Swatchları çok merak ettim! Güle güle kullan ikisini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkür ederim Başakcım :-)) ultra HD şimdilik iyi gibi ama yazın asla dayanmaz biliyorum :-( paleti hiç sorma bu kadar güzel olmak zorundamıydı ah ahhh :-D

      Sil
  13. Ayy evet bb ve cc kremler uzak dursun bana da :) palete bayıldımm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Palet çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan. Palet harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda çok teşekkürler evet harika bir palet .-))

      Sil
  16. O palet çok ama çok güzel, bi tek o fuşya olmasaymış. Gerçi Michelle Phan öyle bir renkle barbie makyajı yapmıştı. İyi günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam o rengi belki allık gibi kullanırım diye düşündüm bakalım nasıl olacak :-)) izleyeyim o videoyu bakayım nasıl kullanmış bana barbi makyajı da ne olur ya :-D teşekkürler şekerim :-))

      Sil
  17. palet çok ama çok tatlı aşık oldum resmen <3 güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet çok tatlı gerçekten de teşekkür ederim :-)

      Sil
  18. Kalpli kalpli çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  19. Off off o bonbon paleti o kadar istiyorum ki! Ancak hiç ihtiyacım yok...
    Hepsini mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak hiç birimizin ihtiyacı yok ki :-((( çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  20. ya o palet nasıl güzel , nasıl şirin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet resmen gel beni al diyor :-)))

      Sil
  21. bu fondöteni bende çok merak ediyorum.Yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @feyzankeçeci en kısa zamanda gelecek :-))

      Sil
  22. Palet bayıldım desem az kalır top faced paletleriyle çok iddiali zaten hakkını veriyor Güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet bence de bütün paletleri harikadır imkanım olsa hepsini alırdım yani o derece :-(( çok teşekkürler :-))

      Sil
  23. Güzel günlerde kullan <3 Ah o bon bona aşığım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler ah ahh aşık olunmayacak gibi değil ki o :-)) teşekkürler ..

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet çok güzel bence de:-))

      Sil
  25. Ay ben palete bayıldım güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  26. güle güle kullan canım
    paletteki renkler gerçekten çok şekerler

    YanıtlaSil
  27. güle güle kullan :) palete bayıldım gerçekten efsane :) fondöteni de almaya karar verdim artık! :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli çok teşekkürler :-)) fondöten kesinlikle almalık bence de..

      Sil
  28. Güzel günlerde kullan ablacım. Yeni çıkcak paleti de çok güzel. Cüzdanlarımızı korumak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik çok teşekkürler :-)) hangisini diyorsun yeni bir palet gördüm temptalia'da peanuts galiba ismi eğer oysa renklere bayıldım zaten şimdiden :-(((

      Sil
  29. Paletin renklerine bayıldım çok güzel görünüyorlar :) ama maalesef Bursa,da Sephora mağazası yok :( ben normal chcolate bar paletini,de istanbul,dan arkadaşıma aldırmıştım.Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl ahh iyi mi kötü mü olmaması bilemedim :-(( cüzdan ve kartlar açısından iyi olabilir :-)) teşekkürler :-)

      Sil
  30. Palet ne kadar güzel:) sağlıkla kullan canım

    YanıtlaSil
  31. paletteki renkler güzel iyi günlerde kullanın inşallah yaza kadar pahalı alışveriş yapmazsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fundaöztkn teşekkür ederim ben de öyle umuyorum şimdilik :-)))

      Sil
  32. Gile güle kullanın,sanırım Too Faced palete karşı koyamayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öznurözdemir çok teşekkürler gören direk büyülenip alıyor zaten paleti :-)))

      Sil
  33. Her alışverişten sonra dediğimiz tek şey bir daha alamayacağım :) Ama ben özellikle Mufe Fondötene bittim keşke Bursa'da da Sephora olsa gidip denesek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir ah evet hepimizde var bu ne yapalım en azından teselli oluyoruz böyle :-)))

      Sil
  34. Çok beğendim paleti, güle güle kullan :)
    Fondöten yorumlarını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkürler yorum kısa zamanda gelecek :-))

      Sil
  35. Paletin Ambalajı çok güzell :)) Güle Güle Kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet harika değil mi teşekkürler :-))

      Sil
  36. Ay bu tatlılıktan ölcek:) daha indirimi mi kullanmadım kesin alırım bulduğum yerde ben bunuuu, güle güle kullan beybim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol al canım bence kaçırma o fuşya ile de süper makyajlar yaparsın sen :-)) teşekkürler ...

      Sil
  37. iyi gunlerde kullanınn :) sevgiler

    YanıtlaSil
  38. ay o palet efsane...HD fondöten benim de listemde ama elimde 5 tane açılmamış bir o kadar da kullanılan fondöten varken tutuyorum kendimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ahh ben 1 yıldır tutuyorum kendimi de yeter dedim aldım valla :D

      Sil
  39. O palet allahımm hayranım ben buna Kullanmak için değil sadece arada açıp bakmak için istiyorum dotoğraflarda köşede dursada olur inşallah benimde olur :))) iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüpüslü aynen dursun bir köşede arada bakıp seveyim :)) teşekkürler :)

      Sil
  40. Güle güle kullan canım, palete bayıldım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkür ederim :)

      Sil
  41. paletin renkleri harika görünüyor özellikle kırmızı bordo olanlar. güle güle kullanın. mufe hd yi ben de almak istiyorum fakar karma ciltliyim bazı yerlerde olur bazı yerlerde de olmaz diyorlar. sizin fikriniz ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim teşekkürler :-)) benim de cildim karma biraz parlama yapıyor tabi burun kısmında zaten yaz aylarında kullanamam böyle bir fondöten yine de duruşu harika mağazada dene derim almadan..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...