24 Mart 2016

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care..

Moshos Garden'ın daha önce bir kaç ürününü kullanmış ve memnun kalmıştım, özellikle kil maskeleri hem etki hem de koku olarak beğendiğim ürünlerdir. Ayşegülle #sevgipaylasincacogalir etkinliğinde Moshos tarafından yollanan paketten çıkan bu tonik ve yağı da markaya olan sevgimden dolayı işe yarayacağını düşünerek kullanmaya başladım.
Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care
Aslında bu aralar ihtiyacım olan nemlendirici bir tonikti ama bu da canlandırıcı diyor eh dedim olur deneyelim bakalım. 

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care

Toniğin ana amacı cildi nemlendirmeye hazırlamak aslında, makyajdan veya gece kreminden  temizlediğim cildimi tonikledikten sonra kremlerimi uygulamaya geçiyorum ben. Cildimi tamamen yağdan arındırıyor mat ama canlı bir görünüm bırakıyor. Tabi peşine mutlaka nemlendirici istiyor.

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care

Evet burada sayılanlardan nemlendirme hariç hepsi doğru, cilt tonum dengeleniyor ve canlı ama yağlı olmayan bir görüntü oluyor yüzümde. Ama nemlendirir kısmı olmamış. İçinde paraben ve başka zararlı maddeler yok, zaten Moshos Garden ürünlerinde doğal içerikler kullanan hayvan dostu bir marka.

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care

Lava argan yağı içeren citl ve saç bakım yağına gelelim. Bu ürün tabi cilt için kullanılacaksa çok kuru ciltler için tasarlanmış. Ben 1-2 defa yüzüme süreyim dedim çok az miktarı bile oldukça yoğun geldi. Gerçi ekstra bir yağlanma veya sivilcelenme yapmadı ama cildime öyle büyük bir faydası olacağını da düşünmedim açıkçası. 

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care

Aynı şekilde içerik doğal ve organik.  Saça da uygulanabilir ama saçıma da ağır geleceği için onu denemedim.

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner & Lava Hair&Skin Care

Şimdilik şu kadarcık bir miktarı  hafifçe yüzüme tampon hareketlerle veya ellerime uygulamakla yetiniyorum. Evet bu kadarcık yetiyor. Ürün 20 ml. ama benim için en az bir senelik bir ürün. 

Moshos Garden'ın sitesinde direk nemlendirici başka bir tonik bulamadım o nedenle bu biter bitmez elimdeki diğer toniklere geçeceğim. 
Sevgiler..

42 yorum:

  1. hair & cair. kafiyeli olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone ingilizcenin azizliği işte :-)))

      Sil
  2. En güzel nemlendirici tonik saf gül suyu bence :) Yağlarla aram olmadığı için asla denemeyeceğim bir ürün. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet moshos bir de doğal gül suyu çıkartmış onu da deneyebilirim.. yağlarla aran iyi değilse bir de gül yağını dene hem de abtiseptik etkisi var..

      Sil
    2. Teşekkür ederim önerin için deneyebilirim ♥

      Sil
    3. @kızsalşeyler rica ederim...:-)

      Sil
  3. Hem cilt hem saç ilginç ciltteki kılları uzatmaz mı bu ürün ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe bilmem bana böyle bir etkisi olmadı saç uzatmak için değil de yıpranmış saça bakım için kullanılıyor yağ zaten..

      Sil
  4. Nice review!!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!:)))
    Have a nice day!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. Cilt bakım yağını uyguladığınız miktarı görünce, kendi cildimin sahra çölü seviyesinde olduğunu idrak ettim resmen :-/ Çünkü bir bazen bir buçuk damlalık uyguluyorum ve hemen emiliyor, o kadar yağın üzerine bir iki saat geçirirsem nemlendirici ihtiyacı hissediyorum, benim halim vahimmiş gerçekten. Acapella toniği denemeyi düşünüyordum ama siz nem vermiyor deyince, vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balanak 1.5 damlalık mı cildin ciddi kuru demek ki ben sürsem o miktarı yağ içinde yüzerim.. tonik nemlendirmeye hazırlıyor cildi bıraktığı etkiyi seviyorum ama tek başına nemlendirme gibi bir özelliği yok ..

      Sil
  6. Hair ve skin care birarada olması ben de şu şüpheyi uyandırdı. Yüzde kıllanma yapabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bana öyle bir etkisi olmadı ama yıpranmış saç için uzatma veya besleme için değil bu yağ o yüzden sanmıyorum..

      Sil
  7. Hiç bir zaman yüzüme yağ süremeyeceğim zaten cildim yağlı. Gözeneklerimi kapatır gibi gelir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam yağ tavsiyesi istersen tam sana göre bir yağım var benim yazarım sana :-)

      Sil
  8. doğal içerikli ürünler üretmesi ilgimi çekiyor açıkcası fakat henüz deneyimleyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik denemek için maskelerle başla derim..

      Sil
  9. 1 yıl epeyce uzun bir süre. Ben kullanmayı bile unutuyorum birçok ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan normalde ürün çok az ama ben de o kadar az kullanıyorum ki ancak bitiririm gibi geliyor bana..

      Sil
  10. Ben de markanın yatıştırıcı toniğini merak ediyorum ama elimde ki tonikler bitmeden bakmıyorum bile. Zaten alacaklar listem iyice kabardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik valla benim de öyle denemek istediğim çok ürün var hala :-))

      Sil
  11. bu markanın hiçbir ürününü henüz kullanmadım kullanmalımıyım diye sık sık soruyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi doğal olmaları bakımından kullanılabilir..

      Sil
  12. saç ve yüz ikisine birden şaşırtıcı:) ben de yüzüme yağ kullanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam eskiden ben de kullanamazdım şimdi iyi gelmeye başladı bana :-)

      Sil
  13. Yağ olan ürünleri seviyorum ben. Çocukların da benim de cildim kuru olduğundan iyi geliyor bize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu kuru cilde tabi özellikle iyi geliyor bu yağlar...

      Sil
  14. Saçlarım ve cildim ok kuru olduğu içi.yağlar bana göre herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet kuru ciltlere çok büyük faydası olacaktır ...

      Sil
  15. yağları seviyorum ama bu markayı hiç denemedim,merak ettim şimdi bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi organik ve hayvan dostu bir marka canım güzel de ürünleri var incele mutlaka..

      Sil
  16. Daha önce hiç kullanmadım.. Doğal ve organik olması çok güzelmiş :) Hem saç hem cilt için olan ürünleri bende çok seviyorum önceden yüzde kıllanma filan yapar diye korkuyordum bir sorun yaşamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet bir ara şehir efsanesi gibi bepanten kıllanma yapıyormuş nivea kıllanma yapıyormuş lafları vardı tabi hiç biri böyle bir şey yapmadı :-)) ben de sorun yaşamadım ama hormonal duruma göre de değişebilir bu bilemiyorum..

      Sil
  17. L'Occitane'on melekotu olan toniğinin testerlarını çok beğendim ben nemlendirme açısından; fiyatı biraz tuzlu ama... bir de biliyorsun, Cyrene'in Aloe Vera toniğini pek seviyorum. Nem veren toniklerden bir diğer sevdiğim ise Bioderma Hydrabio. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Bioderma hydrabio aklımda olan tonik buydu tamam onu deneyeceğim :-)))

      Sil
  18. Moshos'un killi maskesi dışında hiç bir ürününü deneme şansım bulamadım bir türlü.Toniği merak ediyordum ama sıkılaştırıcı özelliği yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı yok hayır öyle bir şey vaat etmiyor zaten :-)) cyrene in öyle bir toniği var ona bakabilirsiniz..

      Sil
  19. Yüzüm için yağ kullanamıyorum ama saç için de sanki çok küçükmüş ambalajı. Bu markayı doğal içeriği nedeni ile seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdas evet uzun saçlılar için olmaz hakikaten gerçi bakmadım belki daha büyük bir versiyonu da vardır da yok baktım şimdi 20 cc ürün .. içerikler harika ama haklısın..

      Sil
  20. Moshos ürünlerinden vazgeçemeyenlerdenim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de seviyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...