28 Mart 2016

Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals..

Kış ve daha çok yaz aylarında bakıma ihtiyacı olan ayaklarımız için Scholl Velvet Smooth Express Pedi ayak törpüsünü çıkartmış ve kullananların olumlu yorumlarını almıştı. Ben de kullanmış ve deneyimlerimi de yazmıştım.
Scholl Velvet Smooth  Diamond Crystals

Şimdi normal törpüden daha çabuk ayaklarınıza bakım yapacak başka bir başlık, Sholl Velvet Smooth Diamond Crystals yani elmas tanecikli pedikür törpüsü de çıktı. Bu törpünün amacı üzerindeki elmas tanecikleri ile ayağınızdaki ölü derileri diğer törpüye göre daha çabuk ve kolayca atmanızı ve yumuşak, pürüzsüz görünüşlü ayaklara sahip olmanızı sağlamak.


Scholl Velvet Smooth  Diamond Crystals
İlk törpüye göre daha pütürlü , daha sert görünümlü ancak ayağı kesinlikle acıtmayan bir başlık. Diğerine göre ayak pütürlerini özellikle noktasal olarak daha çabuk ve kesin olarak giderme konusunda daha başarılı. Diğerini haftada 3 defa kullanırken bunu bir defa kullanmam gayet yeterli geliyor bana. 

Scholl Velvet Smooth  Diamond Crystals

Diğer mavi renkli törpüyü kullananlardan aldığım en önemli soru ayakları bir süre sonra daha da  sertleştirip sertleştirmediği konusunda. İlk törpünün de bana bu şekilde bir etkisi olmadı aynı şekilde bunun da olmadı. Aksine ayaklarımda ayakkabı nedeni ile sertleşen bir kaç noktayı bu törpü ile temizledim. 

Yaz gelirken, açık ayakkabılara geçmeden belki bir kaç hafta üst üste haftada 2 defa kullanabilirim ki ayaklarım sandaletlere hazır olsun.  Sizin ayaklarınız yaza hazır mı?
Sevgiler..

59 yorum:

  1. Ay hiç hazır değil (ellerimle yüzümü kapatıyorum şu an!). Aslında indirimde yakaladığım bir zamanda alayım bundan diyorum, eğer geri döndürmüyorsa da sertliği, çok iyiymiş! Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bir yerde gördüm indirimde ama nerede hatırlamıyorum.. neyse önümüz anneler günü nasıl olsa :-)) bu arada evet essence'in mousse kapatıcısını aldım kullanayım biraz yazacağım :-)) teşekkürler canım :-))

      Sil
    2. Evet ya, Anneler Günü'nü beklerim ben :) Kapatıcıyı bekliyorum o zaman merakla, öperim!!!

      Sil
    3. @başakçelik :-)) tamamdır öptüm ben de...

      Sil
  2. Kristal başlıklı olanı almak şuanda ideal olacak sanırım...ama fiyat biraz yüksek bende indirime girmesini bekleyecegim, alana kadar manuel kullanmaya devam:) bilgi için teşekkürler cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümmüşahin evet onu almak bence de daha mantıklı ve anneler gününde indirime girecektir kesinlikle .. rica ederim :-))

      Sil
  3. Henüz hazır değilim,ama bu Sholl Velvet Smooth Diamond Crystals ürünü bende ki etkisini de çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem o zaman yakında hazır olur ayakların -))

      Sil
  4. Gidip gelip almadım bir türlü. Anneler gününde ben de alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet indirime girecektir diye düşünüyorum :-)

      Sil
  5. Ay bunlar çok cici ya <3<3 iyi günlerde kullanın İrem hanım :)

    YanıtlaSil
  6. Geçtiğimiz günlerde indirimde gördüm ama alıp almama konusunda çok kararsız kaldım doğrusu:/Başlığı ne kadar sürede bir değiştirmek gerekiyor onlarda baya pahalı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı başlık sanırım 35-40 TL. birşeydi diye aklımda kalmış yanılıyor da olabilirim. her kullanımda düzenli temizlerseniz uzun süre gidiyor o başlık..

      Sil
  7. Hemen yaz gelsin istiyorum :) Güzel bir ürün, iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet ben de teşekkürler :-))

      Sil
  8. Ayaklarım hazır çünkü düzenli olarak pedikür yaptırıyorum hem de scholl velvet kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. ayağı acıtmaması iyiymiş bende hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer hiç acıtmıyor hatta bastırınca duruyor kendiliğinden zaten...

      Sil
  10. Tereddüt ettiğim ürünlerden biri. Bazen onca para veriyoruz boşa gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ilk alırken ben de tereddüt etmiştim evet bazen çok fos çıkabiliyor ama bunu beğendim manikürcüm de denedi hatta beğendi ayak törpüsü yerine bunu kullanıyor şimdi ...

      Sil
  11. Scholl'un bu törpülerinden bende almak istiyorum sanırım memnun kalmayan yok gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet genelde memnun kalınmış tabi sertleştiriyor diyenler de var ama bana olmadığı için bir şey diyemiyorum o konuda...

      Sil
  12. Bende de ilk çıkan dışı mavi olanı mevcut. İpek gibi yapıyor ayakları gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet ilk onu kullanmıştım ve baya da sevmiştim...

      Sil
  13. Mavi olanını annem kullanıyor gayet memnun ancak bu yeni çıkan kristal başlığın daha iyi olacağını düşünüyor, ayrı başlık olması çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum başlık ayrıca alınabiliyor ve ikisine de uyuyor zaten değiştirerek kullanılabilir..

      Sil
    2. Evet canım ayrı derken onu kast ettim zaten, ilk indirimde alıcam inşallah..

      Sil
  14. güle güle kullanın mavi olanını kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
  15. Benim ayaklarda yaza hazır değil malesef. Alıp kullanmak istiyorum aslında ama biraz da çekiniyorum nedense acaba soru yaşar mıyım kullanmayı bırakırsam daha kötü olur mu gibisinden... Kesin karar vereyimde alayım bende en kısa zamanda inşallah. Güzel günlerde kullan sende canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeymakaptan ben kullanmayı unutuyordum bazen mavi olanı extradan bir olumsuzluk yaşamadım .. anneler günü indirimini değerlendir bence de .-))

      Sil
  16. Ayağı acitmamasi çok iyi. Ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet kesinlikle acıtmıyor...

      Sil
  17. deneme fırsatım ama çok ta merak ediyorum sende güle güle kullan bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullanın çok pahalı biraz daha uygun olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahkuğu teşekkür ederim :-) evet o yüzden indirim beklemek lazım ..

      Sil
  19. mavi ve ilk başlık olanı kullanıyorum. çok memnun kaldım. hatta şimdi tırnak bakım seti cıktı. anneler günün de onu mu aldırsam ki:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi o tırnak törpüsünde benim de gözüm var indirim olursa alacağım .-))

      Sil
  20. Bende kullanıyorum ve oldukçada memnunum .Sertleştirme olayına inanmıyorum ben pek ,çünkü hiç bir şey kullanmasanda zamanla deformasyondan dolayı o sertlik zaten oluşuyor.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme bana da olmadığı için öyle bir şey bilemedim .. teşekkürler canım .-)))

      Sil
  21. bende acaba diye bakanlardanım
    çünkü alıpda çöpe atmak istemem açıkcası
    sizin yorumunuzdan sonra indirimleri takip edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet indirim takip etmek en iyisi :-)))

      Sil
  22. İnanın tam da bu soruların cevabını arıyordum.Çok teşekkürler :)Sonuç olarak en yakın zamanda alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog rica ederim .-)) şimdiden güle güle kullan :-))

      Sil
  23. Yaza cesur topuklarla gireceğim bende scholl welvet saolsun.Çok mumnun kalanlardanım denemiyenlerede mutlaka tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım kesinlikle canım ben nisan sonu gibi sandaletlere geçerim zaten bu gidişle :-)))

      Sil
  24. Ben de sürekli kullanımda sertleşme yapıyor ayak hep alışıyor diye duymuştum. Neyse ki benim ayaklarım iyi durumda, ihtiyaç olduğunda değerlendireceğim. Sevgiler...http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı hiç öyle bir şey olmadı bana kesinlikle :-))

      Sil
  25. Mavisinden sonra elmas başlıklı olanı da keyifle deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin senin de fikirlerini bekliyorum canım :-))

      Sil
  26. Yanıtlar
    1. @dsoygul evet yazlığa falan da gidebilir bu kumda ayaklar sertleşmesin diye ki ben götüreceğim..

      Sil
  27. Bir ben almadım herhalde bu üründen metnini çok duydum denemek isterim bakalım indirimde bakaraım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun kesinlikle indirim olacaktır :-))

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası anneler günü indirimnde o zaman :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...