21 Mart 2016

Kelebek Kadınlar Etkinliği Kozmetik Sponsorları..

Daha önce bahsettiğim #kelebekkadınlar etkinliğimizde kozmetik dışı ve kozmetik alanında  pek çok sponsor vardı ve özellikle Kadınlar Günü de olunca bizleri güzel ürünleri ile şımarttılar. Bu yazıda sadece kozmetik ve kişisel bakım alanındaki sponsorlardan bahsetmek istiyorum.

Burock Cilt Bakım
İlk olarak daha önce de ürünlerini deneyip yazdığım Burock Cilt Bakım 'dan herkese değişik ürünler gelmiş. Bana da E vitamini içeren tonik çıktı. Diğer ürünlerinden bazılarını deneyip çok da memnun kaldığım için bunu da zevkle deneyeceğim. Daha önceki Burock deneyimlerimi içeren yazımı buradan okuyabilirsiniz.

Milk Shake Whipped Cream

İşte kendi harika, kokusu daha da harika bir ürün Milk Shake Whipped Cream, sloganı "dikkat kafayı yemeyin" olan bu saç şekillendirme ve bakım köpüğü gerçekten şahane kokuyor ve saça güzel biçim veriyor. Kendisi Sunrino kozmetik tarafından yollanmış ve hemen denemeye alındı tabi ki.

Otacı Makyaj Temizleme Suyu

Otacı özellikle gül suları, şampuanları ile eskiden beri kullandığım ve sevdiğim bir marka. Daha önceden çıkardığı makyaj temizleme suyunu da kullanmıştım. Bu çeşit sanırım yeni çıkmış ya da ambalaj değişmiş bilemiyorum, inceleyip detaylı yazacağım.

O'juvi Parfüm

O'juvi Parfüm değişik çeşitleri ile hepimize hediye edildi. Bendeki O'juvi Diego for Men, aynı markadan 2 tane de kadın parfümüm olduğu için daha sonra hepsinden bahsedeceğim.

Neutrogena Visibly Clear

Neutrogena visibly clear serisi de denemek istediklerim içindeydi, özellikle toniğin yağlı cildime iyi gelip gelmeyeceğini merak ediyorum. Kullandıktan sonra blogda olacak.

Odak Parfümeri Ziyba

Odak parfümeri'nin kendi özel parfüm markası Ziyba'da bu etkinlikte bizimleydi. Yine bir erkek parfümü seçtim ve eşime hediye ettim. Fikirlerini en kısa zamanda duyacağız tabi.

HC Hair Care

sacbakim.com un meşhur saç bakım yağı kompleksi de bu etkinlik hediyelerinden biriydi. Ben bunu pek kullanamıyorum saçımı biraz ağırlaştırıyor o nedenle daha kuru ve gür saçlı bir arkadaşıma hediye edeceğim.

Revox horse tail shampoo

Revox'un sevdiğim at kuyruğu şampuanı ve ilk defa deneyeceğim saç kremi, Revox şampuan yazım için buraya bakabilirsiniz. 

Thalia Kozmetik

Ebru Şallı'nın marka yüzü olduğu Thalia Kozmetik bizlere o gün dolu dolu bir paket yollamıştı. İçinde kendi tercihimize göre bir BB krem, çeşitli sabunlar ve deneme boyu saç ürünlerinden oluşan paketteki sabunların kokusu gerçekten de hepimizi mest etti diyebilirim. Özellikle nar özlü sabunun kokusuna doyamadım resmen.

Pastel Kozmetik

 Günün sürprizi Pastel'den geldi. Giderek ürün yelpazesini genişleten Pastel yine yeni ürünlerden oluşan bir  paket yollamış. İçinde Renk Laboratuvarı Yarışması'nda ilk 3'e giren ojelerin de olduğu 7 yeni oje, profashion matte serisinden iki yeni ruj, moonlight aydınlatıcı ve yeni kirpik tarağı kutunun içinden çıkanlardı. Aydınlatıcı yazısı için buraya bakabilirsiniz. Diğerleri ise yakında blogda yerini alacak


Bütün ürünler en kısa zamanda blogda yerini alacak, özellikle merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum olarak bırakın, önce onu deneyip yazayım.
Sevgiler..

46 yorum:

  1. Portakallı çikolatalı sabun ve Milkshake kadar güzel kokan bir ürün daha var mı acaba?
    Mutlulukla kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin gerçekten portakallı sabun aynı Lindth'in o muhteşem çikolatası gibi kokuyor inanılmaz :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  2. milk shake saç köpüğüne tek kelimeyle aşığım. çok farklı markanın saç köpüğünü kullandım ama, saçı ağırlaştırmayan, ayrıca mükemmel yumuşatan ve açan kokusuyla saçlarıma bu kadar iyi etki brakan başka bir köpüğüm olmadı.
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet ben de çok sevdim diğer kullandıklarıma göre gerçekten daha iyiymiş.. teşekkürler .-)

      Sil
  3. Hepsi de şahane güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanın bütün ürünler harika:)

    YanıtlaSil
  5. Kullanmadiklarimi sizden okuyacagim artik. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne en kısa zamanda gelecek hepsi :-))

      Sil
  6. Ah o milkshakein kokusuna hayranım:))güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi valla ben de hayran kaldım..teşekkürler .-))

      Sil
  7. Hepsi bir harika, özellikle Pastel'in kutusu! Yeni Burock deneyimini merakla bekliyorum! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik o Burock bana çok iyi gelen bir marka moshos toniğim bitmek üzere hemen açıp deneyeceğim zaten çok umutluyum kendisinden :-))

      Sil
  8. güle güle kullan :) Deneyimlerini okumayı heyecanla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
  9. kozmetik reyonu gibi olmuş bu yazın hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))) kozmetik blogu olmanın avantajı :-)))

      Sil
  10. Hediyeler çok güzel Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  11. Hepsi muhteşem görünüyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsini güzel günlerde keyifle kullan dilerim canım :) Revox şampuan saç kremsiz tek başına iyi gelir umarım, kullanmaya başladım çünkü bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum teşekkürler revox'u seviyorum ama bir kremle daha iyi oluyor aynı markanın kremi de var elimde onunla beraber deneyeceğim :-)

      Sil
  13. Mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Burock markasını ne zamandır merak ediyorum ancak İstanbul'da mağazaları yok sanırım, sadece internetten ulaşabiliyoruz.
    Hepsini mutluluk dolu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet sadece internetten satışları var diye biliyorum ben de bir daha araştırırım ama teşekkür ederim .-))

      Sil
  15. Böyle olunca hangisine bakacağımı şaşırıyorum :)) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü çok teşekkürler .-))

      Sil
  16. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  17. Hepsi birbirinden güzel ,güle güle kullan canım ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  18. ürünleri iyi günlerde kullanın deneyimlerinizi de bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aşkışeker teşekkürler en kısa zamanda sırayla gelecek hepsi :-))

      Sil
  19. Güle güle kullanın çok güzeller etkilerini merak ediyorum:) sevgiler

    YanıtlaSil
  20. en çok Neutrogena nın ürünlerini merak ediyorum yorumlarını merakla beklicem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzuçetinkaya onları ilk olarak denemek istiyorum zaten bir de burock'u :-))

      Sil
  21. Ojuvi parfmleri çok merak ediyorum, bu ara sıklıkla gözüme çarpıyor, güle güle kullan hepsini, hediyeler harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimaviçok teşekkürler :-) ojuvi parfümler bir türk markası olarak başarılı bence..

      Sil
  22. GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...