17 Mart 2016

Son Alışverişler..

Yoğunluktan son zamanlarda yaptığım alışverişleri paylaşmaya fırsat bulamadım. Hemen son 2 haftada ne aldığımdan kısaca bir post  ile bahsetmek istiyorum.

alışveriş
Golden Rose'un Ice Chic serisini duymayan, görmeyen kaldı mı, ben seriye bayıldım gidip gelip gözüme kestirdiğin renkleri alıyorum. Bu sefer de 27 ve 42 numaraları aldım. Aynı şey H&M ojeler için de geçerli, ne kadar pahalı desem de her gittiğimde mutlaka dayanamayıp bir tane daha alıyorum. Bu seferkinin adı Lapis Lazuli ve şahane bir mavi. Minik fırça da H&M'den, henüz denemedim ama tüyleri yumuşacık, fiyatı 16.99 TL. Krem kontur yaparım diye düşündüm bununla, yüzün tam o bölgesine oturmak için ideal boyutta sanki.
Son olarak da yine H&M'den meşhur Face Sculptur Palette yani 4'lü kontur paleti ama bu kendime değil size alındı yani en kısa zamanda yeni bir çekiliş gelecek.

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir. Siz son zamanlarda neler aldınız, tavsiye edebileceğiniz şeyler var mı, yazın konuşalım.
Sevgiler..

64 yorum:

  1. Ben daha dün Gratis'ten minik bir alışveriş yaptım :) Casuelle marka 5'li far paleti 4,95'e düşmüştü. Bakır ve mürdüm tonlu iki rengine bayıldığım için alıverdim, pigmentasyonu şahaneydi! Bir de Essence'in şu meşhur olan 08 Apricotta isimli farını, aydınlatıcı olarak denemek için aldım. Malum, Anastasia Beverly Hills aydınlatıcı paletindeki Crushed Pearl'e benziyormuş, 6 TL olunca denemek lazım dedim :)) H&M'in şu Face Sculptur paleti çok güzel ama alsam hiç kullanmayacağımdan emin olduğum için bakmıyorum. Fakat asıl dün dörtlü bir kontür ürününü gördüm @beautybysyln'de, bayıldım! O alınacak muhtemelen :) Sevgiler canım, mutlu Cumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ben neredeyse 1 haftadır Gratis'e girmiyorum bu akşam bakarım muhtemelen aklımda bir şeyler var alacağım casuelle palete de bakarım o arada.. kontur paletini ben de kullanamayacağım o yüzden kendime almadım çok istememe rağmen :-(( Selin'in gösterdiğini de gördüm ama almadım valla kullanamayacağım onu da kesinlikle diye :-( ama almak istiyorum o ayrı .-D teşekkürler canım sana da :-))

      Sil
  2. yaa en çok oje renklerine bayıldımmmmm güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben son zamanlarda aldıklarımı yazmaya cidden utanıyorum, maaşı komple alışverişe yatırmışım :/
    Güzel günlerde kullanın :)
    Ojelerin uygulanmış fotoğraflarını instagramda görürüz umarım, ben de iç geçiririm. Benim tırnaklar hala düzelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak :-))) ya bazen oluyor öyle benim de durgun zamanım bu aralar vakitsizlikten biraz da ojeleri en kısa zamanda koyacağım instagrama evet teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  4. Paletin incelemesini önce yap diyecektim ki hediyeymiş =) Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet içim gitti kendime de alayım diye ama almadım artık :-))) teşekkürler :-))

      Sil
  5. Lapis Lazuli benim favori ojem, bayılıyorum rengine, güle güle kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina sahi mi hemen onu deneyeceğim o zaman pazartesi günü :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  6. Güle güle kullanin, sanirim paleti edinmeyen bir tek ben kaldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan teşekkürler paleti kendime almadım ben de çekilişe koyacağım :-))

      Sil
  7. özellikle kontür paletini çok beğendim, güle güle kullan diğerlerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden ben de çok beğendiğim için kendime de almamak için kendimi zor tutuyorum teşekkürler :-))

      Sil
  8. Ojelerin renklerine fircays bayildim.Firca ihtiyacim var aklimda olsun.Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef teşekkür ederim :-))

      Sil
  11. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. GR stand açacak kadar oldu sanırım elimde, ama bu seriye bayıldım..Fırça çok tatlıymış mutlaka bakacağım..gülegüle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün :-)) aynen benim de öyle olacak bu gidişle daha da alıyorum yani gidip gelip teşekkür ederim :-)

      Sil
  13. Ojelerin rengine bayıldım.Pembe olan tam yaz rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet yanık tene harika olacak :-)

      Sil
  14. Palete bayıldım,yaz geliyor benimde sezon oje almam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem evet sonbahar-kış ojelerini rafa kaldırma zamanımız geliyor :-))

      Sil
  15. Merhaba benim de blog sayfam var göz atmak ister misiniz Modalizalifess.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki blogumu izleyen herkesi ben de takibe alıyorum ...

      Sil
  16. H&M'den bende fırça aldım ama benim ki çok güzel çıkmadı çift taraflıydı ben en iyisi buna bakayım :)) birde ojelere bayıldım kırmızı olanın kodu 42 mi?? Gördüğümde hunharca sarılacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet 42 numara o .-)) çift taraflı bir fırçası var bende çok kullanmıyorum ama o tamamen benim çift taraflı fırçalara gıcık olmamdan kaynaklanıyor niye aldıysam :-D bu fırça iyi çıkacak inşallah diye umuyorum..

      Sil
  17. oje renkleri çok güzel Face Sculptur Palette yani 4'lü konturu hiç denememiştim.Sizce nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezettramvayı paleti kendime almadım o nedenle deneyemedim ama deneyenler kullananlar çok beğenmişler :-))

      Sil
  18. Burda H&M olmadığı için çekilişi dört gözle bekleyeceğim çok övüyorlar bu kontür paletini güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi siz hangi şehirdeydiniz? Bursa ise açılacakmış galiba .. çekiliş haftaya geliyor... teşekkürler :-))

      Sil
  19. GR'un bu ojelerini bende meraktayım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası Paris serisinden sonra en beğendiğim diyebilirim 😊😊

      Sil
  20. Golden Rose ojeleri paylaşımlarda bol bol gördüm ancak kendilerine denk gelmek mümkün olmadı bir türlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin keşke geçen hafta gidip baksaydık birlikte :)

      Sil
  21. Güle güle kullan canim. Koyu renk ve mavi ojelere bayildim.

    YanıtlaSil
  22. güle güle kullan ürünlerini :) yine zaman zevkli seçimler yapmışsın. çekilişi kaçırmamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @goncaapaydın teşekkürler haftaya blog ve instagramda ayrı ayrı çekiliş yapacağım :)

      Sil
  23. ice chic ojeleri çok merak ettim güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  24. Güle güle kullan hepsini, GR'un Ice Chic serisinden şimdilik bir renk aldım ama aklımda kalan en az 3-4 renk daha var. Gide gele onları da tamamlarım kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogu teşekkür ederim canım:) ben de her gidişte 1-2 tamamlıyorum seriyi :)))

      Sil
  25. güle güle kullan, ojelerin renkleri harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  26. Fırça gerçekten de yumuşacık duruyor. Güle güle kullanın...Hepsi de çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkür ederim:)

      Sil
  27. Ben ki oje delisi son zamanlarda hiçbir oje ilgimi çekmiyor sanırım aydınlatıcı batagına saplandım buseferde :))) h&m in şu şahane paletini yana yakıla arıyorum ama maaaalesef bulamıyorum.. çok isteyince olmaz ya o misal.. gönlüm geçecek sonra karşıma çıkıcak eminim... Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @shiva teşekkürler :) Beyoğlu şubesine yolunuz düşerse bol miktarda vardı orada

      Sil
  28. pembe ojenin rengini çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  29. Ojeler çok güzel görünüyor. H&M Face Sculpturı da çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü onu çekilişe koyacağım bu akşam :-))

      Sil
  30. 4 lü palete bayıldım.En kısa zamanda deneyeceğim :)) Emeğinize Sağlık :))
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimlihobidünyam çok teşekkürler :-))

      Sil
  31. Gule gule kullan. Bu ara ben de minik minik birseyler aldim, yakinda hepsini toparlayip bir yazi yazacagim. Hm kozmetik urunlerini henuz inceleme sansim olmadi, bu palete bir goz atayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr teşekkürler Onurcum senin alışveriş yazılarını da çok büyük zevkle okuyorum biliyorsun bekliyorum yazını sevgiler :-))

      Sil
  32. Bugün çok fena bir etiket kitabı aldım :D ayrıntılar yarın whatsapp dan gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-D bekliyorum çabuk gelsin ama...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...