1 Mart 2016

Alix Avien Ürünleri ile Tanışmak Volume I..

Sevgili Ayşegül'ün düzenlediği 14 Şubat #sevgipaylaşıncaçoğalır etkinliğinde bahsettiğim sponsor firmaların biri de Alix Avien'di. Daha önce ojeleri hariç çok fazla ürün denemediğim marka bize etkinlik için içi dolu bir paket yollamıştı.
Alix Avien
Paketin içindekilerin tamamı bu resimde görülüyor. İmkan olsa da o paketlerin açılma anını size gösterebilsem, gerçekten herkesin yüzünde güller açıyordu o esnada.

Alix Avien

Ayrıca firmanın ürünleri sunumundaki zarafet de hepimizin gönlünü fethetti, bu kalp şeklinde tatlı kutu şu anda evde rujlarımı saklıyor.

Alix Avien Terracota Allık

Öncelikle terracota allık, 03 numara, rengi kızıllık, pembelik, kahvelik içeren bir karışım ve yapısı da yumuşacık harika görünüyor. 

Alix Avien Terracota Allık

Yapısının bu kadar yumuşak olması tabi tozutma özelliğini de beraberinde getiriyor ama "Tapered" bir fırça ile üstesinden gelinmeyecek bir sorun değil. Çok pigmentli ve hafif ışıltılı bir görüntü veriyor. Ayrıca kalıcılığı da yerinde. Terracotaların özellikleri ıslak da uygulanabilmeleri olduğu için kalıcılık ıslak uygulamada biraz daha artıyor.

Alix Avien Terracota Pudra

İkinci olarak hep gözümde olan, gidip gelip baktığım, almak istediğim ama bir türlü elimin gitmediği terracota 3 numara pudra var. Bunun da yapısı yumuşacık ve tozutmaya müsait ayrıca tek başına örtücü değil ama sabitleme ve matlaştırma için çok uygun.

Alix Avien Terracota Allık

Renk cildime o kadar uydu ki neredeyse her gün bunu kullanıyorum ve daha önce almadığıma gerçekten üzüldüm.

Alix Avien 

Üçüncü olarak da tekli farlarından mat 140 numara var. Pigmentasyonu iyi olmakla birlikte renk o kadar nötr ki baz rengi olarak bile birazcık rengin belli olması için bir kaç kat sürmek gerekiyor. 

Alix Avien

Rengi bu şekilde, dediğim gibi tamamen nötr sadece renk eşitlemek için bir baz olarak kullanılabilecek bir far.

Alix Avien Concealer

Alix Avien stik kapatıcı, ruj formundaki yapısı ile kullanması çok pratik. Bendeki sanırım 01 numara en açık rengi, daha çok bir aydınlatıcı olarak düşünebilirim bunu. 

Alix Avien Concealer

Yapısı yoğun ve kalınmış gibi görünmekle birlikte kolayca uygulanıp dağıtılabilen yumuşak bir yapısı var. Hemen cilt ile bütünleşiyor ve göz altıma kullandığımda çizgilere dolma yapmadı. Bu rengi ile kapatıcı değil aydınlatıcı hatta elmacık kemiği ve kaş altı gibi bölgelere bile uygulayabileceğim bir aydınlatıcı oldu benim için.

Alix Avien Matt Diamond Lipstick

Hiç denemediğim ürünlerden biri de Alix Avien rujlardı.  Yukarıdaki mat diamond serisinden 07 numara ancak dudakta çok da mat durmuyor.

Alix Avien Matt Diamond Lipstick

Rengi ve yapısı oldukça yoğun bir ruj, tabi en sevdiğim tonlarda olması da benim için harika oldu. Adındaki diamond lafını haklı çıkartırcasına bir parlaklığı var.  Dudağa kolayca sürülüyor hatta kayarak sürülüyor ama tek katta parça parça ve örtücü durmuyor. Üzerinden dikkatle geçince tam rengini alıyor. Bu esnada toplanma yapmaması için dikkat etmek gerekiyor. Bir süre durduktan sonra da ilginç bir şekilde matlaşmaya başlıyor. Bazı rujlar gibi tebeşir matı değil ama parlak da olmuyor artık.

Alix Avien Shine Plus 14 numara

Shine Plus serisinden 14 numara, renkleri üstteki ruj ile biraz benziyor ama tamamen sheer yapıda bir ruj, yapısını oldukça sevdim. Çok kolay sürülüyor. Çok örtücü değil ama tam rengini de veriyor. Sürerken ve dudağımda aldığım sanki sakıza benzer bir kokusu var, beni rahatsız etmiyor.


Alix Avien Shine Plus 14 numara

Tabi kalıcı değil, bir şey yeyip içildiğinde tazelemek gerektiriyor. 

Alix Avien Chubby Lipstick Rasberry Rush 5

Chubby Lipstick rasberry rush, üstteki shine plus serisine göre bile daha renkli, daha pigmentli, daha yoğun bir kalem ruj. Yine çok kalıcı değil ama mesela Clinique chubby stick serisine  göre o konuda  daha başarılı. 

Alix Avien Chubby Lipstick Rasberry Rush 5

Renk tek sürüşte bile ben buradayım diyecek kadar pigmentli ve nemlendirme özelliği de iyi.

Alix avien XXL Maxi Lips  803

XXL Maksilips Hyaluronic asit içeren ve dudağa dolgun görüntü veren lip balm, anında dolgun görüntü vereceği ve bu görüntüyü uzun süre koruyacağı ayrıca dudak kontürünü de belirginleştireceği söylenmiş.  İster tek başına ister başka bir ruj üzerine uygulanabiliyor.  Tabi hafif kendi rengi de olduğu için sürüldüğü rujun rengini değiştirebilir. Ben daha çok pembe-bordo tarzı renklere uyguladım, özellikle koyu pembeler ve fuşyalar üzerinde güzel duruyor. 

Alix avien XXL Maxi Lips  803

Sürüldüğü anda evet hafif bir dolgun görüntü sağlıyor. Dudakta yanma yapmıyor ama hafif bir serinlik yani mentol hissi var. Parlak görüntüsünden ve dudak kontürünü hakikaten belirginleştirmesinden ötürü dudağa dolgun bir efekt veriyor ve ruju çıkartmadığınız sürece de bu görüntüyü koruyor. Yapısı biraz yoğun ve yapış yapış ancak bu yapışkanlık hissi dudakta çok hissedilmiyor, Özellikle başka bir ruj üzerindeyse hiç yapışkanlık hissetmiyorum bile. Tek başına sürüldüğünde bir süre sonra dudakla bütünleşip lipstain gibi bir şey oluyor. Yani aslında oldukça da kalıcı bir gloss.


Alix Avien kutusundan çıkanların ilk kısmı bu şekilde, bütün ürünleri tek bir yazıya sığdıramadım gerçekten, diğer kısmı da sonra yazacağım. Şimdiye kadar olan ürünleri beğendiniz mi?
Sevgiler..

61 yorum:

  1. Cidden çok şık bir paket olmuş,özenilmiş. Alix avienin sadece bir pudrasını ve dudak kalemini kullandım ve sevdim allığın rengi çok güzelmiş.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum çok teşekkürler gerçekten şık bir paket olmuş :-))

      Sil
  2. allığını kullanıp memnun kalmıştım her ürünü güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet daha önce ruj almadığıma da pişman oldum mesela...

      Sil
  3. Alix Avien'in o bronzer ını yıllardır kullanırım..çok da memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @demettokgöz hakikaten ben de yıllarca kullanacak gibiyim kendisini :-))

      Sil
  4. Allığı ve tekli farı özellikle çok beğendim. Allığın rengi çok güzelmiş. Nötr tekli farları da baz olarak kullanıyorum, olmazsa olmaz. Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak benim de brulee'm yeni bitmişti çok iyi oldu bu far baz için :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  5. Bir hobici olarak kutuyu pek beğendim desem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu hobici değilim ama bu kutulara bayılıyorum :-))

      Sil
  6. Hairka bir paketti :) ben de daha başlamadım yazmaya , baksana hiçbiri bir posta sığmayacak :) güle güle kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet tek posta sığdıramadım ben de :-)) teşekkürler sen de öyle :-))

      Sil
  7. Ay kutu muhteşemmiş cidden, özellikle şu Terracote Pudra benim de hep gidip gelip baktığım bir ürün ama pudra çok kullanmadığım için almıyorum. En sonuncu dolgunlaştırıcı gloss da ilgimi çekti, hepsini güle güle kullan canım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ben özellikle yaz aylarında çok kullanıyorum yoksa yüzüm ayna gibi oluyor :-(( çok teşekkürler :-))

      Sil
  8. Uuuu allık çok çılgın duruyor, bir de kalıcıysa tadından yenmez, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @perriscope teşekkürler fena değil kalıcılığı ıslak uygularsam daha iyi geldi bana..

      Sil
  9. Sunumu ayrı güzel, içindekiler ayrı güzel. İyi günlerde mutlu mutlu kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam çok teşekkürler şekerim :-)))

      Sil
  10. Makyaj yazısı he? :)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi :-))) arada özümüze dönmek lazım ..

      Sil
  11. Ürünler çok güzelmiş allığın ve rujun rengini çok beğendim güle güle kullanın :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden harika güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  13. ben sadece ojeleri var zannediyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi olur mu hiç baya bir ürün skalası var ama ben de fırsat bulup deneyememiştim çoğunu...

      Sil
  14. Bu markayi hiç duymadim. Rujlarin rengine ve kalpli kutuya bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul Gratis ve watsons'da standları oluyor genelde ama çok düzenli olmadığından görmemişsinizdir.. asıl cosmo home ve diğer bazı kozmetik mağazalarında bolca satılıyor..

      Sil
  15. Harika bir paketmiş. Ürünlerle ilgili detaylı yorumları bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet çok güzel bir paket oldu en kısa zamanda detaylı yazacağım :-))

      Sil
  16. Bütün ürünlere bayıldım.Ara ara ben de alix Avien ürünleri kullanıyorum,memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet far ve ojelerinden memnunum ben de..

      Sil
  17. Rujun rengi gerçekten güzelmiş, mat gibi mat olaymışşş, hepsini sağlıkla güle güle kullan :) Allığını kullanmıştım ben de çok sevmiştim umarım sen de kullandıkça seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslıatalay çok teşekkürler :-) o allık süper oldu zaten baya başarılı bir ürünmüş..

      Sil
  18. Çok doğal ve güzel renkleri varmış, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  19. Allığa bayıldım :) Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
  20. Mucize pudra olarak geçen pudrası var ben de, severek kullanıyorum. Allığın rengi de çok güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda mucize mi bilmem ama güzelmiş beğendim :-) teşekkürler :-))

      Sil
  21. Kutu harika ,içindekiler birbirinden harika gerçekten ,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkürler Yasemincim .-))

      Sil
  22. pek kendime yakın bulamadığım bi marka ne yazık ki alix avien ama bu sunum ve ürünleri görünce birazcık önyargım kırıldı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik aslında ürünleri inceledikçe ben de görüyorum ve neden almamışım şimdiye kadar şaştım yani kendime :-))

      Sil
  23. hepsi harika güzel günlerde kullanın
    Chubby Lipstick rasberry rush a ayrıca bayıldım rengine

    YanıtlaSil
  24. alix avien ay yaaa hiç kaçırmam ben onu filmleriniii en sevdiğim oyuncuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-)) kaçırma bence de güzel filmleri var oscar alamadı ama olsun :-)))))

      Sil
  25. Fondöteni fiyat/performans olarak düşünüsem çok çok başarılıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş fondöteni daha deneyemedim bile yaza saklıyorum mat olduğu için..

      Sil
  26. Alım Avieni eskiden beri çok severim. Kalitesine göre uygun fiyat içeriği beni mest ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın ojelerini çok severdim zaten ama başka ürün denememişim nedense ama artık değişik ürünler alıp kullanacağım..

      Sil
  27. @aslınındünyası teşekkür ederim .-))

    YanıtlaSil
  28. Pudrasını kullanmıştım,örtücü değildi evet ama iş görüyordu.. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar bence de gayet güzel sabitliyor teşekkür ederim .-))

      Sil
  29. güle güle kullanın, ben alix avieni severim, bir çok ürünü gerçekten başarılı. terracotta allığını kullanmıştım. şimdi de smoky eyes göz kalemlerini kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet ben de değişik ürünler kullandıkça seviyorum :)

      Sil
  30. Alix avien urunlerini %50 indirimli almk isterseniz instagramdan ayhanlar kozmerigi takip etmeniz yeterli

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...