28 Mart 2016

Hediye mi Arıyorsunuz hediyerengi.com var...

Hediye seçmek sizi bilmem ama benim için artık büyük problem, özellikle özel günlerde sürekli aynı şeyleri almaktan ben sıkıldım şahsen. Bu durumu değiştirmek için internette pek çok site araştırdım. Evet güzel şeyler var ama ben hem ucuz olsun, hem kaliteli olsun, hem isme özel olsun hem de kargo bedava olsun diye pek çok kriter koyduğum için pek çok siteyi eledim.  En sonunda bundan sonra alışveriş yapmak ve değişik şeyler almak için hediyerengi.com u seçtim.

hediyerengi.com



Sitede ilk ilgimi çeken tabi her şeyin kişiye özel yapılabilmesi oldu.  Mesela şöyle bir kişiye özel voswos tasarımı var ki bayıldım. Bunu çeşitli renklerde de yaptırabiliyorsunuz tabi.  Sitede kişiye özel tasarlanabilecek power bank'den, deftere, kupadan cüzdana pek çok şey bulunabiliyor.

hediyerengi.com

Ayrıca sitede bir de çeşitli nostaljik ve vintage tarzı ürünler serisi var ki asıl bunları çok sevdim ben. Gerçekten birbirinden güzel ve eğlenceli ayrıca da hoş tasarımlar var, o çerçeveli araba tasarımlarına bayıldım mesela ama en sevdiğim başka bir şey oldu.

hediyerengi.com

Bu Nostaljik Ahşap Pembe Radyo'nun hem tasarımı hem de özellikleri benim çok hoşuma gitti. Ön taraftan gerçek eski bir radyo gibi gözükürken arka tarafta tabi ki kumada düğmeleri ve bir de uzaktan kumandası var. Ayrıca kendisi gerçek bir radyo olmasının yanı sıra bir de MP3 çalar ki asıl bu özelliği beni çok mutlu etti. Hem pilli hem de 6v adaptör uyumlu çalıştığı için de her yerde kullanılabilir. Bunun aynı zamanda eskitilmiş ahşap görünümlü olanı da bulunuyor ama bence bu daha şirin sizce de çok tatlı değil mi?

Sitede aynı gün kargo, kapıda nakit veya kredi kartı ile ödeme seçenekleri ve 128 bit-ssl sertifikası ile güvenli alışveriş var ki bu son kısım kredi kartı sahtekarlığına kurban gittiğimden beri benim için çok önemli, sizin için de öyle olmalı. Ayrıca 100 TL. üzeri kargo ücreti alınmayan sitede çoğu ürün de ücretsi kargo ve indirim seçenekleri ile satışta. Önümüzdeki özel günlerde hediyelerimi seçerken kendime de bir kaç şey sipariş etmeyi ihmal etmeyeceğim.
Sevgiler..

30 yorum:

  1. siteyi çok beğeniyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ne şirin şeyler var değil mi .-))

      Sil
  2. Vosvos aşkı bir başkadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe :-)) aynen hele de o şirin minibüslerin aşkı..

      Sil
  3. Yaaaa ama hediyelerin şirinliği!!!! Kalpler fışkırdı gözlerimden! Özellikle o radyoyu hepinizde görüp çok kıskanmıştım; kendime de mi alsam napsam? Teşekkürler bilgi için, çok iyi oldu! Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Başakcım görür görmez benim de gözümden kalpler çıktı o radyo için gerçekten şimdi de o mini wosvos minibüslere taktım kesinlikle alacağım çok şirinler değil mi :-)))

      Sil
  4. Ne şeker radyo o yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @naz evet değil mi özellikle de rengi .-))

      Sil
  5. Çok ilgi çekici alternatifler varmış. Mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet çok beğendiklerim var benim de kısa zamanda bir iki şey alacağım..

      Sil
  6. heyooooo desene büyük kolaylık heeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone bu tarz şeylerden hoşlananlar için evet:-))

      Sil
  7. Çok güzel bir site hele o radyo yok mu bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet tatlı hakikaten. :-))

      Sil
  8. Bu sitenin alternatiflerini çok sevdim bende.Helebı pembe radyo bir harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin benim o woswoslarda da gözüm kaldı şu anda :-))

      Sil
  9. Çok güzel bir siteymiş, bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı evet bence de rica ederim -))

      Sil
  10. Pembe radyon, çok tatlı pek şeker , sevimli... .Güle Güle kullan :)
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimlihobidünyam teşekkür ederim :-))

      Sil
  11. Bayıldım çok güzeller :)) Güle Güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü teşekkür ederim :-))

      Sil
  12. Bakayım siteye radyo da çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Çok sirin hediyeler. Radyoya bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet değil mi hepsi de çok şirin .-))

      Sil
  14. Daha önceden bu siteye bakmıştım Bir çok ürün çeşidi var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet ben de bakmıştım çok değişik şeyler var bence..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...