5 Mart 2016

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi..

Bugün geçtiğimiz pazar günü bloggerlarpaylaşıyor daveti ile  katıldığım değişik bir etkinlikten bahsedeceğim. Değişik diyorum ama tabi bana değişik geldi, hele bir de çiçek bakmayı hiç bilmediğim bilmekten öte beceremediğim için bu etkinlik bana göre oldukça değişik ve bilgilendirici oldu.
Florart Çiçek Tasarım Atölyesi
Florart bir çiçekci değil,  çiçek tasarım atölyesi size çiçek tasarımına dair eğitim veren bir yer. Bu eğitimi herkes alabilir. Mesleği çiçekçilik olanlar, organizasyon işleri ile uğraşanlar, ev hanımları, çocuklar, çiçeklerle uğraşıp ruhunu dinlendirmek isteyenler yani kısaca herkes bu atölyede eğitim alabilir. Bence özellikle çocuklar için çok faydalı ve eğlenceli bir eğitim olacaktır.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

O gün bizim de yanımızda bir minik çiçek kız vardı. Sevgili Filiz'in küçük kızı önceleri biraz sıkılsa da daha sonra çok güzel bir şekilde kendi çiçek tasarımını gerçekleştirdi hatta bence çok da güzel oldu.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi'nde Buse Hekimci eğitmenliğinde önce temel bilgileri alarak işe başladık.  

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Herkes işe girişmiş vaziyette artık, hummalı bir şekilde yeşillikler kesiliyor, çiçekler seçiliyor ve tasarımlar başlıyor.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Bu benim tasarımım, çok sevdiğim gülleri ve karanfilleri seçtim.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Benimki bir üçgen tasarım, çiçeğin bir tarafını duvara dayayarak yapılan tasarımlarmış bunlar.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Bu da Filiz'in tasarımı, bunlara da dikdörtgen deniyor ve bu tarz tasarımlar masayı boydan boya süslemek için kullanılıyormuş.

Florart Çiçek Tasarım Atölyesi

Katılımcı arkadaşlarım ile çiçek tasarımlarımızla beraber poz veriyoruz artık. Herkes yaptığı tasarımdan gayet mutlu oldu o gün.

Gün sonunda yine Buse Hanım'ın elinden katılımcı belgelerimizi de aldıktan sonra güzel çiçeklerimizle evimize mutlu mutlu döndük. 
Sevgiler..

49 yorum:

  1. Ne güzel çiçekler ayaklarınıza sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şafak teşekkürler Şafakcım çok güzel bir etkinlik ve workshop oldu :) keşke sen de olsaydın

      Sil
  2. Pek güzel olmuş,karanfillere ben de bayılırım:)

    YanıtlaSil
  3. Ay harika bir workshop olmuş, çok severim ben de çiçeklerle uğraşmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet böyle tasarlamak çok zevkliymiş :)

      Sil
  4. Çiçeklerle birlikte ne güzel bir etkinlik olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. @süslüpüslü evet çok güzel oldu :)

      Sil
  6. Çiçekleri çok seve birisi olarak bende bakamayanlardanım 2 tane oldum 1 hafta da kurudular :( bu etkinlik çok güzel olmul bide o tatlı kızın yanaklarını sıkasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet kesinlikle bakamıyorum ama tasarım güzelmiş :) minnoş çok tatlı değil mi o minik yanaklar tam yemelik :)

      Sil
    2. telefondan yazınca kelimeler birbirine göçüşmüş resmen :D ben senin yerin de olsam o yanakları ısırırdım :))

      Sil
  7. çok güzel çiçekler, insanı dinlendirir böyle şeyler, harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet baya dinlendirici ve rahatlatıcı bir uğraş :)

      Sil
  8. Ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel çiçekler öyle, çiçeklerle ugrasmak çok zevkli olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet çok rahatlatıcı :)

      Sil
  10. Filiz Hanım'ın kızı çiçeklerden daha çiçek maşallah..:)
    Çok güzel bir etkinlik olmuş.. Farklı bir deneyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet çok minnoş bir bebek değil mi :)) farklı oldu bizim için de değişik bir şey öğrendik :)

      Sil
  11. Güzel bir gün geçirmişsiniz Allah daha güzel günler göstersin ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahkuğu inşallah diyelim hepimiz için teşekkürler :)

      Sil
  12. En beğendiğim foto Filiz'in miniği :)) çok tatlı bir çiçekmişşş

    YanıtlaSil
  13. İnstagramdan izlemiştim sizi, ne güzeldiniz :)

    YanıtlaSil
  14. ne güzel tasarımlar öyle hele minik prenses pek bi tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik teşekkür ederim;) Prensesimiz evet pek tatlı ;)

      Sil
  15. Çiçekler kadar güzel şey varmı dünyada! Bayıldım bu etkinliğe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı evet Çiçek tasarımı terapi gibiymiş hakikaten :)

      Sil
  16. Ben bayılıyorum böyle etkinliklere uzaktan seyretmek bile güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kekebeketkisi böyle değişik ve güzel etkinlikler keyifli oluyor gerçekten:)

      Sil
  17. Çok Güzel Bir Etkinlik Olmuş :))

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel br etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. Bu da bir sanat bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet öyle hakikaten :)

      Sil
  20. Enn güzel şey bitkilerle , çiçeklerle uğraşmak, eline sağlık İremcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol teşekkürler şekerim :)

      Sil
  21. Ay resimde Ceren'i gören bende bir heyecan! Tekrar o güne gittim sanki.Çok keyif aldığımızı düşündüğüm bir organizasyonu harika anlatmışsın İrem'cim.Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin Cerencik o kadar tatlı çıkmış ki o resimde ben de bakıp bakıp seviyorum onu resimden :)) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  22. Nevada zevkli bir etkinlik olmuş. .ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dostbahçesindenlezzetler çok teşekkür ederim:)

      Sil
  23. Şahaneler ortaya çıkarılmış (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkür ederim:)

      Sil
  24. Çok güzel bir etkinlik. Bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet böyle değişik etkinlikler süper oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...