16 Mart 2016

Dikkat!!! 14 Mayıs Cumartesi Günü Çocuklara Abla/ Abi Olmaya Gidiyoruz...

Çocuk severiz değil mi? Ama kendi çocuğumuzu. Başkasının çocuğuna gelince hep uzaktan sevmeler söz konusu olur. Bir kadın yüreği daha yumuşaktır çocuklara karşı.Çünkü iç güdüsel bir duygusu vardır kadının. Erkek baba olmadan çocuğun anlamını anlayamıyor. Fakat bazı erkeklerde de her zaman bir çocuğa karşı şefkat vardır.

mutlu çocuklar



Asıl konumuz bu değil aslında... Biz Bloggerlar olarak 14 Mayıs 2016 Cumartesi günü saat 9.00-11.00 arası Küçükyalı İstanbul Çocuk Esirgeme Kurumu' nu ablalar ve abiler olarak ziyarete gidiyoruz. 
Oradaki çocuklara bir günde olsa abla ve abi olarak destek olmak istiyoruz. Aramızda yer almak isteyen olursa bizlere desteklerini esirgemeyeceklerinden eminim. Çocuklar için hep beraber taşın altına elimizi koyalım derim. Onlarda bizim çocuklarımız.
Ülkemizin her bir karışında yer alan çocuklar hepimizin çocuğu. Çocuklarımıza sahip çıkarsak geleceğe daha iyi bakabiliriz. Daha umutlu daha sevgi dolu bir dünya için önce çocuklarımızı sevmeliyiz.
14 Mayıs 2016 Çocuk Esirgeme Kurumu ziyaretimizde bireysel ya da kurumsal olarak katılım sağlamak isteyen herkesi aramızda görmek bizleri ve çocuklarımızı mutlu edecektir.
Katkıda bulunmak isteyenler çocuklar için;
Kıyafet
Temizlik malzemesi
Kırtasiye gereçleri
Oyuncak
Kişisel bakım malzemeleri
Yiyecek ve gıda malzemeleri gibi ihtiyaçları olan her türlü malzeme için bizlerle iletişime geçmesi yeterli olacaktır.
Bir çocuğu da siz sevindirin ve o çocuğun gülüşünden içinize mutluluk aksın. 


Sevgiler..

39 yorum:

  1. Harika bir haber bu, İstanbullu bloggerları yürekten tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkür ederiz umarım istediğimiz gibi faydalı bir şey yaparız..

      Sil
  2. gelmeyi çok isterim ama cumartesi çalıştığım için pek mümkün olmayabilir. Ama bu malzemeleri temin edip nasıl ulaştırabilirim. bu konuda yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevilayefsaşahin valla çok iyi olur ne kadar çok o kadar iyi ne alabilecekseniz bana haber verin ben size adres vereyim bana yollayın ben de sizin adınıza yuvaya teslim edeyim olur mu?

      Sil
    2. şahane olur. Yazıyı bloğumda paylaşmamda herhangi bir sakınca olmaz değil mi ?

      Sil
    3. @sevilayefsaşahin tabi ki çok iyi olur...

      Sil
  3. ne güzel bir proje çok sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet inşallah devamı da gelecek böyle projelerin..

      Sil
  4. çok güzel bir proje olmuş umarım güzel bir katılım olur yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen teşekkürler ben de öyle umuyorum inşallah üstesinden geleceğiz bu işin bir faydamız dokunacak o çocuklara..

      Sil
  5. Böyle güzel bir projeyi hayata gecirdiğiniz için sizi Kutlarım. Çocuklarımız bizim geleceğimiz, her zaman ve her şekilde onlara sevgi ve şevkat ellerimi uzatmaliyiz.
    Sevgiler..


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şenayarpacıoğlu çok teşekkürler inşallah istediğimiz gibi hatta daha da iyisi olur :-))

      Sil
  6. Süpermiş! Peki şehir dışından gelemesek de kitap vs gönderebiliyor muyuz? Evetse, hangi adrese?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik tabi ki de gönderebilirsin canım hatta çok teşekkür ederiz öyle olursa çok iyi olur.. ben vereceğim sana adres oraya yollayabilirsin :-))

      Sil
    2. Süper! Whatsapp ya da emailden bekliyorum o zaman :) Öptüm çok!

      Sil
    3. @başakçelik çok öptüm canım :-))

      Sil
  7. Tebrik ederim harika bir proje gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet öyle inşallah başarıya ulaşacak...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet öyle olacak inşallah :-))

      Sil
  9. Ne kadar güzel bir proje, çocuklar dünyanın en masum en güzel neşesi :) Beklediğinden çok daha güzel geçsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü teşekkürler inşallah öyle olur...

      Sil
  10. Cumartesi çalışıyorum, keşke gelebilseydim. Harika bir proje bu... Ben de kitap göndermek istesem cumartesiye kadar nasıl ulaştırabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak..14 mayıs'da olacak canım daha var yani 9-13 yaş arası erkek çocuk kitabı seçebilirsen bizlerden birine yollayabilirsin..

      Sil
  11. Bu arada yazınızı bloğumda aynen paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir proje emeği geçen herkese kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belginbinici çok teşekkürler umarım amacına ulaşır .-))

      Sil
  13. Çok çok güzel birşey yapıyorsunuz. Gönül dolusu sevgiler hepinize:))))

    YanıtlaSil
  14. æuseesua çok teşekkürler destek harika olur tabi :-))

    YanıtlaSil
  15. Çok faydalı bir etkinlik gerçekten. Çocuklar nasıl mutlu olacak sayenizde. Ben de olmak isterdim

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir proje. Olabildigince paylastim blogda da yer vereyim. Ne kadar gören olursa kardir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul çok iyi olur çünkü rutin ziyaret edebilecek kişilere de ihtiyaç olacak ileride..

      Sil
  17. İrem'cim çok güzel bir proje bu.Katkıda bulunmayı çok istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin hep birlikte gideriz canım inşallah...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...