31 Mart 2016

Alterra Quattro Multi Rose Allık..

Daha önce bahsettiğim Eda Öcalan ile Kırıntı Cafe'de gerçekleşen Kadınlar Günü etkinliğinde Rossmann'ın hediyesi olan paketten çıkan Alterra Quattro Multi Rose Allık hakkında yazmak istiyorum bugün.
Alterra Quattro Multi Rose Allık
Allık çok şirin görünümlü, zaten söylemiştim Rossmann'a her gidişimde mutlaka bakarım bu allığa arada mıncıklarım hatta ki ama tabi elimde çok allık var diye de almadım kendisini.

Alterra Quattro Multi Rose Allık

Alterra markası vegan bir marka, Alman malı ve sadece Rossmann'da satılıyor. Ben daha önce bir kaç ürün kullanmıştım, fena bulmadım ama çok çok da iyi değillerdi diye hatırlıyorum. Vegan olması sebebi ile çoğu kişinin şans verdiğini bildiğim Alterra ürünleri fiyat/performans açısından biraz geride kalıyorlar bence. Allık gerçekten çok şeker ama alırken tozutmaya başlıyor, özellikle büyük oranda yere sahip olan pembe kısımlar oldukça tozlanma yapıyor. En yoğun olarak yine en açık görünen pembe geliyor fırçaya ama o bana hiç uygun bir renk değil. Cildimde daha çok beyazımsı ve tebeşirimsi duruyor. O nedenle diğer 3 rengi karıştırarak almaya çalışıyorum. 

Alterra Quattro Multi Rose Allık 

Pigmentasyon konusunda da en başarılı olan pembe renkli bölümü, diğerleri orta karar diyebilirim. bir kaç defa üst üste sürdüğümde istediğim rengi elde ediyorum.  Kalıcılığını ise fena bulmadım diyebilirim.

Vegan olmaları nedeni ile yine şans verebileceğim bir marka ancak çok üst düzeyde performans beklememek kaydı ile alınabilir derim.
Sevgiler..

44 yorum:

  1. Tozlanma yapmasa daha iyiymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet tozlanma olmasa diğer renkleri daha iyi alabilirim hem...

      Sil
  2. Renkler yine çok güzel, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Özellikle şu ortadaki iki renk çok ciciymiş... güle güle kullan İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik benim de o ikisi favorim :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  4. Renk olarak tam benlik ama tebeşirimsi durmasına üzüldüm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet tam senlik gerçekten :-))

      Sil
  5. Allıkların tozutmasını hiç sevmiyorum. Görüntüsü çok şeker, keşke yapısıyla da memnun edebilseymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak birazcık daha pigmentli olasaymış harikaymış :-))

      Sil
  6. Pembeler gerçekten çok hoş duruyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Evet orta kalite ancak bu allıkların bu şekilde çok renk fonksiyonlu olmasını beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet daha koyuca olan rengindekiler far olarak da kullanılabilir sanki bu sayede..

      Sil
  8. Vegan ürünler çok kullanışlı. Bu tarz allıkları seviyorum ben daha çok şeftali tonları hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet ben de şeftali tonlarını çok severim..

      Sil
  9. renklere bakınca ama çok şeker gözüküyor. pek allık insanı diilim (redness'den dolayı) ancak renkleri yoğun olmaması cezbetti beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda kızarma problemi varsa önce yeşil renkli bir kapatıcı ile rengi nötrleyip öyle kullanın derim..

      Sil
  10. bu aralar bir allık almam gerekiyor. uygun fiyatlı ama tozutmayan kalıcı ne tavsiye edersin bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi essence ya da catrice önerebilirim hem çok uygun fiyatlı hem de renk seçenekleri çok fazladır. bir de konik uçlu tapered denen bir fırça almanı öneriyorum real techniques blush brush gibi o da uygun fiyatlı ve yapısı nedeniyle tozutmayı minimumda tutar :-))

      Sil
  11. Rengi çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyzayıldırım çok teşekkürler..:-))

      Sil
  12. Renkler çok güzel ancak tozutması kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamevanilya konik uçlu bir fırça ile minimumda tutuyorum ..

      Sil
  13. Pembeler tam benlik :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet o pembe ile karıştığı için kötü oluyor..

      Sil
  15. Allık bana çok uzak bir makyaj malzemesi. Ya eski malzemelirn bu kadar kaliteli olmamasından bilemiyorum. Geçmişten bir soğukluğum var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu şimdi çok uygun fiyatlı ve çok iyi allıklar ve makyaj ürünleri var artık...

      Sil
  16. Çok renkli olmasını sevdim bir allikla her makyaja uyum sağlanabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet o açıdan güzel bir allık :-))

      Sil
  17. tozutan allıklardan uzak duruyorum ama tipi çok şeker. orta iki renge bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün tozutması sorun değil bana da o pembeyle karışmasalar şahane olacaklar..

      Sil
  18. Allıpın rengini görür görmez vuruldum renk tonları tam yaz ayları benim için :)) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü teşekkür ederim :-))

      Sil
  19. Güle güle kullan canim. Ilk resimdeki güller çpk güzel çikmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul teşekkürler :-)) dekorum onlar benim artık :-))

      Sil
  20. Alterra markasına ait sadece tırnak bakım ürünleri aldım denedim. Sıra daha bunlara gelmedi.
    Pigmentin yoğun olmaması bir anlamda iyi aslında. Allık kullanmayı bilmeyen tokat yemiş gibi gezenler için kurtarıcı ürünlerin olması da lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı hahaha doğru valla tokat yemiş gibi de oluyor bazıları ...

      Sil
  21. kesinlikle tebeşir gibi. hatta kokusu bile öyle. rengi hiç veremiyor çok başarısız buldum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pudrakokusu evet çok iyi bir allık değil..

      Sil
  22. Paylaşımlarınızı yakından takip ediyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hediye ben teşekkür ederim sevgiler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...