10 Mart 2016

Dermokil Temizleme Sütü ve Jeli..

Kil maskelerini severek kullandığım Dermokil ürün yelpazesini oldukça genişletti. Ben de bu ürünlerle etkinlikler sayesinde yeni yeni tanışıyorum.  
Dermokil Temizleme Sütü ve Jeli


Kasım ve aralık aylarında bir kaç etkinlikte Dermokil tarafından hediye edilen paketlerden 2 adet Dermokil Yüz Temizleme Sütü ve Jeli çıkınca hemen denemek istedim. Ben makyajımı misel su ile değil mutlaka bir temizleme sütü ile silmeyi seviyorum. Bu şekilde cildim daha güzel temizleniyor bence. Bu sütün de artısı hem göz hem de yüz için kullanılabiliyor olması.  Yüz temizleme sütü mesela bir Bebak gibi tam bir krem yapıda değil, daha çok akışkan bir jel gibi, makyajın kabasını temizlemek için iyi ama ancak benim gibi fondöten ve pudra kullanmıyorsanız veya hafif sürüyorsanız cilt makyajınızı temizlemek için yeterli olacaktır. Benim tam olarak temizlemek için 2 sefer silmem gerekiyor. Göz makyajımı ise çift fazlı bir ürünle temizlemeyi tercih ediyorum ama bu da yoğun maskara hariç  temizliyor, maskara için daha sonra misel su ile üzerinden geçmem gerekiyor.

Dermokil Temizleme Sütü ve Jeli

Yüz temizleme jeli de direk olarak makyaj çıkartmak için kullanılabilecek bir ürün, fena da temizlemiyor ama ben kabasını süt ile aldıktan sonra jel ile yıkayıp toniklemeyi tercih ediyorum.  Jelin içerisinde sabun bulunmuyor, zaten çok da köpüren bir ürün değil. Yıkama işleminden sonra cildimi germemesi artı puan oldu. Her iki ürün de bütün cilt tiplerine uygunmuş.

Dermokil Temizleme Sütü ve Jeli

İçeriğinde sabun bulunmuyor demesine rağmen SLS bulunuyor, bu konuda çekinceleri olanlar dikkat etmeli. İki üründe de tuhaf bir şekilde parfüm bulunuyor, bunu biraz gereksiz buldum çünkü ben hafif kokulu ürünlerden hoşlanıyorum ama hoşlanmayan hatta kokuya alerjisi olan da çok kişi var. Artık bu tarz ürünlerin tamamen parfümsüz düşünülmeleri lazım bence.

Dermokil Yüz Temizleme Sütünü buradan jelini ise buradan inceleyebilirsiniz. Ürünler Gratis, Watsons ve seçili eczanelerde satışta bulunuyor.
Sevgiler..


*Daha önce bloggerlarpaylasiyor.com da yayınlanmıştır.

50 yorum:

  1. Kozmetik malzemelerindeki parfüm bana da çok anlamsız geliyor. Sonuçta kişi sevdiği bir kokuyu kullanır zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet hoşlanmayan kişi sayısı oldukça fazla

      Sil
  2. Henüz denememiştim,bilgilendirici yazın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Dermokil ürünleri alerji yapıyor bende :( Paylaşımın için teşekkürler. Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler aa çok ilginç kil birleşeninden herhalde :(

      Sil
  4. Jeli denemedim ama sütü pek sevememiştim ne yazık ki... hafif makyaj için ok; ama, yoğun makyajda çok yetersiz. Teşekkürler canım yorum için, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet fondötensiz pudrasız hafif makyaja ideal :)

      Sil
  5. Dermokil ürünleri ben de kullanıyorum. Temizleme sütü ve jelini de deneyeceğim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti siz hafif makyaj yapıyorsanız gayet yeter size bence :)

      Sil
  6. Dermokil ürünlerini seviyorum ama içeriği pek hoşuma gitmedi. Okuduğum iyi oldu yoksa denk gelirsem denemek için alırdım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü en kısa zamanda değiştirirler o içeriği o Zaman

      Sil
  7. Dermokilin cilt ürünleri benim hassas cildime biraz agır gelmeye başladı, artık tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leydiblog içindeki kil maddesi mi ağır geldi acaba sana da :(

      Sil
  8. Dermokil markası seneler önce, ilk çıktığında bir arkadaşımın yüzünde lekeler oluşturmuştu ve o lekeler dermatolog tedavisi ile bile düzelmedi. O zamandanberi, bu markadan o kadar korkuyorum ki, hiç bir ürününe elimi sürmedim. Ancak memnuniyet yazılarını da okuyorum, belki de o zaman olan Dermokil'den değildi, ona suç bulundu, bilemiyorum. Yine de cesaret edemediğim bir marka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak insan kötü bir tecrübe yaşayınca unutamıyor tabi :(

      Sil
  9. Temizleme sütlerini bende tercih ediyorum, Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ne kadar istesem de gözleri tam temizleyemiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü çift fazlı bir temizleyici ancak çıkartıyor benim göz makyajımı :)

      Sil
  10. Kilden üretilmiş ürünleri seviyorum hatta ben toz halinde kil alıp zeytinyagi yla karistirip kendi maskemi yapıyorum bu ürünlere bakacağım cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi toz kil bende de var ama Nasıl kullanırım bilemediğim için öylece duruyor zeytinyağı ile karıştırmayı deneyeyim ben de o zaman:)

      Sil
  11. Bir ürünün hem göz hem yüz için kullanılması büyük avantaj gerçekten. İlk bakışta "yağlı ciltler için mi acaba" dedim ama her cilt tipi için uygunmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dağınıkanne evet bu her cilt tipine göre ama sanırım farklı cilt tiplerine göre de ürünleri var :)

      Sil
  12. bende denemedim hiç, sls olması dermokilin dedikleriyle bağdaşmamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet umarım çıkartırlar içerikten yakında

      Sil
  13. Sen bi de parfümlü ürün seversin o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sirityaŞam evet kesinlikle :) ama senin gibi hoşlanmayan çok var azınlıkta kaldım :)))

      Sil
  14. Hiç görmemiştim bu ürünü ama Dermokil'in ürünlerini seviyorum paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Denemek istediklerimden paylasiminiz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  16. Elimde var ama henüz kullanmayasıra gelmedi, sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Daha önce dermokilin bir ürününü denemedim fakat bu tarz ürünlerde parfüm olmaması fikrine katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil evet bence de hoşlanmayan çok var :)

      Sil
  18. Merak ediyordum acaba denesemmi diye bir kaç kere alsammı diye elim gitmedi değil :))

    Teşekkürler bu güzel post için:)

    YanıtlaSil
  19. Ben de dermokil ürünlerini severek kullanıyorum ama bu ürünleri denemedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi maskeler daha çok biliniyor zaten :)

      Sil
  20. Süt ve jel birarada ilginç. Dediğiniz gibi dermokil yelpazesini büyüttü

    YanıtlaSil
  21. Temizle sütleri cildimin yağlanmasına sebep oluyor, genellikle terccih etmiyorum. güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş teşekkürler ben de süt olmayınca temizlenmemiş hissediyorum :-))

      Sil
  22. Maskelerini çok seviyorum canım ama bunları bir türlü deneyemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet maskeleri ben de severek kullanıyorum...

      Sil
  23. Dermokilin böyle ürünleri olduğunu bilmiyordum, çok ayıpladım kendimi :/ Denemek lazım, gerçi tamamen işte budur dememişsin ama yinede denk gelirsek bakabiliriz belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet ürün yelpazelerini baya baya genişletmişler bunların gratis'de olması lazım sanki gördüm diye hatırlıyorum..

      Sil
  24. daha önce deneme fırsatım hiç olmadı bu ürünü merak etmiyor da değilim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi denersen yorumunu bekliyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...