30 Mart 2016

Yaşam Dükkanı Miss W Temiz Kozmetik..

Geçtiğimiz haftalarda Yaşam Dükkanı'ndan güzel bir paket almıştım. İlk defa denediğim Miss W markasına ait 1 ruj ve 2 ojeyi ayrıca Absolution makyaj temizleme solüsyonunu hemen denemeye aldım doğal olarak.
Yaşam Dükkanı Miss W
Yaşam Dükkanı'nda satılan bütün ürünler gibi Miss W'de Ecosert certifikasına sahip, ağır metal içermiyor ve sürümü kolaylaştırmak için organik kakao ve zeytinyağı içeriğine sahip.

Yaşam Dükkanı Miss W

Rujun numarası 125. sitede ismi Fatal Red olarak geçiyor. Vaat edildiği sürümü çok kolay ve pigmentasyonu da yüksek. Ancak ilk anda görüldüğü gibi dudakta mat bir görüntüsü yok. Ruju elime swatchlayana kadar gerçekten mat olacağını düşünmüştüm ancak yanılmışım. 

Yaşam Dükkanı Miss W

Çok parlak bir bitişe sahip değil ama beklediğim gibi de tam mat değil. İçindeki organik yağlar hakikaten dudağa güzelce yayılıp kalmasına olanak veriyor. Ancak yine bu yağlardan dolayı bana göre çok kalıcı bir ruj değil, Yine de dudağımı kurutmadığı için artı puan aldı. Kalıcılık kişiden kişiye de değişebilir, ben dudaklarımla çok oynarım belki yalamasam dudağımı daha kalıcı da olabilir bilemiyorum.

Organik içerikli olması, dudağı kurutmaması yönleri ile başka renklerini tercih edebileceğim bir ruj, özellikle bir kadının ömrü boyunca 3 kg. ruj yediğini duyduktan sonra. Bir kaç gündür deneyimlediğim Absolution makyaj temizleyici solüsyon ise bana fena gelmedi, göz makyajı hariç iyi temizlediğini düşünüyorum. Ayrıca çok ilginç bana göre güzel ama değişik bitkisel bir kokusu var. Gözümü hiç yakmaması ve cildimde de kötü bir tepkiye neden olmadığı için tercih edebileceğim bir ürün. Absolution ve Miss W. markalarına Yaşam Dükkanının kendi sitesi ve Lila Kutu'dan ulaşabilir ve inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

41 yorum:

  1. Ruj çok güzel görünüyor özellikle de bahsettiğiniz gibi içerik açısından çok iyi :)
    İyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen sürekli yediğim bir şeyin içeriğinin iyi olması tabi büyük bir avantaj bence :-) teşekkürler..

      Sil
  2. Gerçekten ben de rujun mat olacağını düşünmüştüm ama değilmiş :) Temiz içerikli ve iyi makyaj malzemesi bulmak kolay değil, böyle bir alternatifimiz olduğu için mutluyum ben de açıkçası :) Güle güle kullan, ojeleri o güzel ellerinde görmek için sabırsızlanıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım ojeleri sürdüm ama henüz koyamadım instagrama :-( ruj cilt ısısı ile direk değişti inanamadım sürdüğümde ..

      Sil
  3. Rujun görüntüsüyle ilgili tam bir şaşkınlık içindeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de çok şaşırdım cilt ısısı ile tamamen değişti yapısı ...

      Sil
  4. 3 kilo ruj yemek...fazlaymış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu hele ben daha çok yiyorumdur kesin :-)))))))

      Sil
  5. içeriğinin iyi olması güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan rujun rengi gerçekten çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe evet bayıldım ben de.. :-))

      Sil
  7. Instagramda sık sık gördüğüm bir marka. İçeriğinin temiz olamsı iyiymiş. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar "temiz içerik" olayına taktığım için bu markayı deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet aslında iki marka da tam sana göre .-))

      Sil
  9. Çok iddialı bir kırmızı di mi:)
    Orada koyu mavi bir oje gördüm sanki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı biraz iddialı parlak da olunca ama güzel :-)) maviyi sürdüm harika bir renk daha koyamadım instagrama ...

      Sil
  10. I am not familiar with the brand, but the shade of red is gorgeous, so fierce. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lenya very nice blog I follow you :-))

      Sil
    2. Thx heaps, Audrey, followed back on GFC #2036 Wishing you a beautiful day, xoxo

      Sil
  11. Rujun rengi ❤︎ ben :)

    YanıtlaSil
  12. Nemlendirme özelliği olan rujları severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri evet ben de seviyorum..

      Sil
  13. Rujun rengi çok güzel, temiz içerikli ve nemlendirici olması da harika!.. 3 kg az kesin ben 30kg falan yerim, nasıl yapıyorsam rujlar dudağımda yarım saat anca duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak :-))) 30 kg değilse de 10-15 kilo yemişimdir ben herhalde şimdiye kadar aynen yiyorum yani :-))

      Sil
  14. wuhuu rujun renge bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. rengine bayıldım, içeriğinin temiz olması da oldukça güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet içerik bence de önemli :-))

      Sil
  16. Organik içerikli olması önemli tabi.. Demek ki biz 3 kg ruj yiyormuşuz ha..
    Aman Allah'ım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti o normal bir kadın için ben sanırım en az 15 kilo falan yemişimdir şimdiye kadar :-)))))

      Sil
  17. rujun rengi tam benlik :)) ben mat ruj sürmektense bu tarz nemlendiricili rujları pudrayla matlaştırarak kullanmayı tercih ediyorum. Dudaklarım inanılmaz kuru çünkü.Yaşam dükkanı ürünleri beni çok mutlu ediyor, henüz sevmediğim bir ürün çıkmadı. Tek sorun organik içerikli ürünlerin fiyatlarının yüksek olması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet ama o da bu tarz ürünler yaygınlaştıkça daha uygun olacaktır diye düşünüyorum ya da umuyorum :-))

      Sil
  18. Ruj parlak olmasa daha güzel olucakmış ama rengini beğendim.güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyzayıldırım evet bu rengin mat hali süper olurdu gerçekten..

      Sil
  19. Misswnin ürünlerini seviyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de çok sevdim :-))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland onlar yakında instagramda olur :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...