3 Mart 2016

Golden Rose Highlighter Stick..

Türk firmaları bu ara ardı ardına yeni ürünler çıkartarak gönlümüzü fethetmeye devam ediyorlar. Flormar ve Pastel'den sonra Golden Rose'da atağa geçerek yepyeni ürünler çıkarttı. Bunlardan ilk denemek istediğim tabi ki bu ara makyajlarımın favorisi aydınlatıcı oldu.
Golden Rose Highlighter Stick
Bu stik şeklindeki aydınlatıcılar pek çok high end markada bulunuyor, özellikle Nars'ın  "multiple" stikleri benim için efsanedir çok çok severim. Bu stik aydınlatıyı da görünce hemen gözüme kestirmiştim ve ilk fırsatta da aldım zaten.

Golden Rose Highlighter Stick

Bir kere kullanımları çok pratik, genel olarak alışkanlığınız yoksa fırça bile kullanmasanız olur. Uygulamayı yapıp parmağınızla hafifçe dağıtmanız ürünün uygulanması hem de başarılı bir şekilde uygulanması için yeterli olur.

Golden Rose Highlighter Stick

Bu aydınlatıcının 2 değişik rengini çıkartmış Golden Rose, bendeki 01 numara şampanya rengi diyebiliriz. 02 numara pembe bir ton, aydınlatıcı olarak kullanamam onu ama allık olarak deneyebilirim daha sonra. Bir de allık grubu var ki bu şekilde 105 numarasını çok beğendim.

Golden Rose Highlighter Stick

Renk çok ışıltılı ya da sedefli değil, oldukça doğal bir duruşu var. Ayrıca istenildiği oranda uygulama yapılabildiği için de nasıl duracağını ayarlamak sizin elinizde. İster azıcık sürüp, dağıtıp dopal bir aydınlık sağlayabilirsiniz ister bolca uygulayıp yaldır yaldır yanabilirsiniz.

Golden Rose Highlighter Stick

İlk uygulandığında bu şekilde duruyor. Evet oldukça parlak ama simli değil kesinlikle.

Golden Rose Highlighter Stick

Dağıtıldığı zaman ise bu şekilde, nasıl bence oldukça doğal duruyor. Kendi çok yağlı olmayan yanak bölgemde kalıcılığı 3-4 saat kadar oldu. Benim gibi biraz daha aydınlık görüntüden hoşlananlar için gün içerisinde bir tazeleme yapmak gerekiyor. Ürünün pratikliği de burada kendini gösteriyor zaten.  Ama tabi daha kalıcı olsaymış iyi olurmuş. Kuru ciltler için daha kalıcı da olabilir diye düşünüyorum. Dokusu sürünce pudralanmıyor krem gibi dağılıyor hemen.

Golden Rose Highlighter Stick

İçindekileri de görmek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

Bundan sonraki deneme hedefimde luminious makyaj bazı ve makyaj temizleme ürünleri var. Bakalım onlar nasılmış. Siz Golden Rose'un yeni ürünlerinden kullandınız mı fikirleriniz nedir?
Sevgiler..

72 yorum:

  1. A ne güzelmiş bu normalde stik kapatıcıları çok sevmesem de bu biraz yumuşak yapılı sanki parmakla çabuk dağılıyorsa da süper!! ben de Golden Rose'nin yeni serisinden professional far paletini almıştım çok da beğendim, yeni seri gerçekten başarılı diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer böyle ürünler pratik olduğu için ilgimi çekiyor şu sıra bir de stik aydınlatıcı bronzer gibi şeylere de merak sardım tam üstüne geldi bunlar :-))

      Sil
  2. Merak ettiğim bir ürünü güzel görünüyor ama kullanamam sanırım,likit ve krem yapılı highlighterlar cildimi pütür pütür yapıyor kullandıktan sonra .:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı aa çok kötüymüş gerçekten bunun yapısına bak ama böyle pudramsı bir yapıya da dönüyor ciltte..

      Sil
  3. bu aralar bende highlighterlara takmış bulunmaktayım. Flormar ın bronz rengini denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurunmodası hangisi o yeni çıkarttığı jel yapıda olanlar mı yoksa??

      Sil
  4. Yeni ürünlerini hiç denemedim. sedefli bir yapıda gibi geldi fotoğrafta ama dağıtıldığında çok doğal bir bitişi var. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet dağıtıldığında duruş süper bence :-)) teşekkürler..

      Sil
  5. Ya daha dün akşam bu ürüne bakıyordum almalıyım dedim hatta, stick aydınlatıcı denemek istiyordum, bu tonu tam benlik, ay çok saol İrem Abla , bugün gidip alacam :) sen de güle güle kullan bence rengi harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina :-)) tesadüfün böylesi teşekkürler canım şimdiden zevkle kullan :-))

      Sil
  6. Bende highlighter almayı düşünüyordum ama bu şekilde stick ile başlamak istiyordum galiba yakın zamanda alacağım bunu teşekkür ederim yorumların için :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @menfiebrutaş rica ederim beğenmene sevindim :-))

      Sil
  7. Ya çok gözüm var bunda ama elimde kocaman Charlotte Tilbury, Note Stardust ve MAC CCB Pearl varken duruyorum :) Çünkü bu saydığım üçünü de çok severek kullanıyorum. Fakat yeni ürün arayışında olanlar için çok güzel bir seçenek bence. Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik o CT zaten ömür boyu yeter sanırım da işte bu yeni ürün deneme merakımız çok fena :-(( bende flormar ve mary lou var düzenli kullandığım ama bitecek gibi değiller kesinlikle .. teşekkürler canım :-))

      Sil
  8. Bu ben de göz altında kullaninca baktım kurutma yaptı. Bu da önemli çünkü kırışıklıklar ön plana çıkıyor. Ama stick kontör fondoten ini denemeyi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın göz altımda denemedim ama sanırım evet kuruluk yapabilir yapısı pudralanıyor çünkü.. kontur stik benim de aklımda kesinlikle .-))

      Sil
  9. GR resmen kendini aştı:) Sanki Benefit aydınlatıcının muadili gibi gözüktü yapı olarak ama rengi daha açık sanırım. Bu gisişle bi mağaza ziyareti yapacağım ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evremedusa benefitin o aydınlatıcısını hiç denemedim elimde bir deneyip bakayım benziyor mu bakalım .-)) ben her gittiğimde yeni bir şey alıp çıkıyorum artık zaten :-)

      Sil
  10. wooww gerçekten enfes ve günlük kullanım için çok ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet pratik ve güzel bir ürün bence de .-))

      Sil
    2. Bende aldım fakat çok parlıyor

      Sil
    3. @semihakocak bilmem bende o kadar parlama yapmadı ama ..

      Sil
  11. Golden Rose dedin beni bitirdin şimdi şampanya rengi olanı ilk fırsatta alıcam normalde de aydınlatıcı çok kullanan birisiyim :)) sevdim ben bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet ben de son zamanlarda çok merak sardım hepsini denemek istiyorum sanki :-))

      Sil
  12. Golden Rose markası çocukluğumdan beri var. Ürün yelpazesinin iyice genişlemesi ise markaya iyiden iyiye aşık olmama sebep oldu. Aydınlatıcı ihtiyacım yok ama çok güzel görünüyor sırf meraktam bile alabilirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali gerçekten ben de meraktan alıyorum bazı şeyleri artık :-)))

      Sil
  13. Yaa süper bişeye benziyor. Çokta pratik gibi. Mutlaka bakılması lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet makyaj çantamın demirbaşı oldu kendisi :-))

      Sil
  14. Çok güzel görünüyor :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella rica ederim beğenmenize sevindim :-))

      Sil
  15. Kesinlikle çok doğal bir duruşu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet her yerde rahatça uyguluyorum o yüzden..

      Sil
  16. Ben stick fondotenini denedim ama sevemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir stik fondötenleri ben de pek sevmem yapıları kalın olur ama bu öyle değil ..

      Sil
  17. Gerçekten pratik bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi tam makyaj çantasında sürekli taşımalık olmuş zaten :-))

      Sil
  18. Gerçekten çok doğal bir duruşu varmış, aydınlatıcı ve bronzerda belli belirsiz ürünleri daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak duruşunu kendin de ayarlayabiliyorsun biraz daha yoğun uygularsan da yoğun duruyor her zevke göre :-))

      Sil
  19. Kesinlikle alacağım harika duruyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlailgili şimdiden güle güle kullanın :-))

      Sil
  20. bu ürünü henüz denemedim, aslında aklımdaydı bayadır, sanırım alacağım yeni bir ürün daha çıktı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli indirime falan girerse bronzerını da almayı düşünüyorum ben de :-))

      Sil
  21. İrem'cim ilk fırsatta bakacağım buna ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bak canım seveceksin sanıyorum :-))

      Sil
  22. ÇOk güzel görünüyor. Ben golden Rose epeydir kullanmadım. O kadar çok marka varki artık sıra zor geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan ahh haklısınız ama gördükçe böyle karşı koyamıyorum bazı şeylere :-))

      Sil
  23. Işıltısı çok güzel. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkürler :-))

      Sil
  24. Çok güzel ışıltısı var gerçekten :)

    YanıtlaSil
  25. Güle güle kullan..Stick ürünlerle aram hiç yok ama GoldenRose markasını severek kullanıyorum. Şimdi bu ışıl ışıl halini görünce bir bakmak şart oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben pratik oldukları için seviyorum .. teşekkürler canım :-))

      Sil
  26. Ben kuru ciltliyim ama bende de kalıcı olmadı malesef:( kalıcılık dışında çok beğendiğim bir ürün oldu kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet kalıcılık hariç iyi onu da makyaj çantasında taşıyarak çözüyorum artık :)

      Sil
  27. Bu ürünü tırım tırım aradıktan sonra geçen hafta çok şükür buldum. Ama bendeki diğer rengi oda çok hoş duruyor. Ama bir daha alırsam bu şampanya rengini alacağım diğeri çok allık gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign ben de o rengi göremedim yoktu baktığımda merak ediyorum bir yandan da :)

      Sil
  28. Aydınlatıcı aşığı olarak kesinlikle denemeliyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası değişik aydınlatıcı seviyorsan bir bak detim o zaman :)

      Sil
  29. Işıltısı ne kadr da hoş :) Golden Rose'un son zamanlardaki çıkışları oldukça hoş oldu valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet özellikle bu yeni tarz ürünlere ve renklere yer vermesi çok hoş bence de :)

      Sil
  30. bu urunu bende cok merak edıyordum bilgi için cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  31. ben GoldenRose un bunun kuru versiyonunu merak ediyorum. Acaba o da güzel midir :))) Buda çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aylinekşi kuru versiyonu derken onu bilemedim bakayım siteye aydınlatıcı ne varmış başka..

      Sil
  32. Nars'a bir uygun fiyatlı bir alternatif varken gördüm, sayende hakkında bir fikrim de oldu. iyi ki yazmışsın, sanırım alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burcuvural ahh o nars'ın multiplelarını nasıl severim ben de :-))))

      Sil
  33. ben 2 sni aldım yani pembe olanı ama sürüldüğünde öyle durmuyor daha doğal harika kesinlikle tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeyıldız onda da gözüm var ama artık abartmamak için almıyorum :-)))

      Sil
  34. watsons yada gratislerde bulabilirmiyiz hala satılıyormu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adsız tabi her yerde var .. sürekli satışta olan bir ürün ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...