23 Mart 2016

Kelebek Kadınlar Etkinliği Kozmetik Dışı Sponsorlar..

Dün burada bahsettiğim kelebek kadınlar etkinliğine pek çok değişik kozmetik dışı firma da sponsor olarak katılmıştı. İlk yazıda çok uzun tutmamak için yazamadım şimdi de  o firmalardan bahsetmek istiyorum.
Mariposa
Öncelikle evlerimiz için bu güzel kokulu taş dekorları yollayan mariposa'ya teşekkür edelim. Hemen yerleştirdim kendisini ve şahane durdu.

Vissmate

Bu çamaşır sularını çok beğendiğimi ve kokularından rahatsızlık duymadığımı Vissmate hakkında yazdığım yazıda bahsetmiştim. Bu arada soranlar oluyor, bu çamaşır suları Carrefour'un büyük marketlerinde bulunabiliyor.

Cook

Her mutfağın ihtiyacı olan çok amaçlı folyo, buzdolabı poşeti ve çöp torbası Cook'dan gelmiş. Bunlar benim değişmez yardımcılarım. Nasıl oluyorsa evde 2 haftada bir folyo bitiriyorum. Ayrıca yağlı kağıtları ve pişirme torbaları da en büyük yardımcılarımdan.

Hayallerimin İlk telaşı

Bu minik süslü tatlı kelebek instagramda Hayallerimin İlk Telaşı olarak bulabileceğiniz sayfaya ait. Çok tatlı kokuyor.

Hamarat Füsun

Ve bu tatlı süslü sabun da çok tatlı bir insanın elinden çıktı. Adı gibi hamarat ve elinden her iş gelen harika kurabiyeler yapan arkadaşım sevgili Füsun çok teşekkür ediyorum.

Yamanlar Kuruyemiş

Evimizden hiç eksik olmayan kuruyemişler ve çantamdan hiç eksik olmayan, klasik ara öğünüm kuru kayısılar Yamanlar Kuruyemiş'den gelmiş. 

Barilla

Yine evimin değişmez markalarından biri olan Barilla da böyle kocaman bir paket yollamış. Aslında pakette bir adet de peynirli ve ıspanaklı tortellini vardı, gerçekten resmini çekene kadar bile bekleyemeden yedik çok güzeldi yapacak bir şey yok.

Hiç Olive Oil

İlk defa duyduğum Hiç Olive Oil gerçekten çok kaliteli ambalajı ile öncelikle gözüme girdi.  Zaten evde zeytinyağından başka hiç bir yağ kullanmadığım için bu çok makbule geçti doğrusu.

Ramada İstanbul Asia Hotel

Ramada İstanbul Asia Otel bizi harika bir şekilde ağırlamakla kalmayıp bir de üzerine bu kupa ve şekerleri hediye etmişler. Şekerler yendi bitti, kupa ise hatıra kaldı.

Anavarza Bal

Son zamanlarda oğlumun boğazını yumuşatmak için sürekli süte kattığım Anavarza bal bu değişik balları ile bal sevmeyen benim bile ilgimi çekmeyi başardı. Özellikle maydonoz balını çok merak ettiğim için mutlaka tadına bakacağım.

Kenton Gıda

Kenton gıda son zamanların favori tatlısı Trileçe ve mutfakta yardımı dokunacak maya, vanilya gibi ürünlerden oluşan bir paket yollamış. Trileçeyi ben yapabilir miyim bilmiyorum ama bir şekilde deneyeceğim mutlaka.

Averzio Tekstil

Averzio Tekstil bu güzel tek kişilik yatak örtüleri ile etkinliğe katıldılar. Ben oğlumun tuttuğu takım olan Beşiktaş amblemli bir örtü seçtim ama arkadaşlarımın seçtiği Elsa ve Ana'lı örtülerde de resmen gözüm kaldı yani.

Bu güzel etkinlik için Şerife'ye tekrar teşekkür ediyorum, her şeyi ile harika bir organizasyona imza attı. Detaylar için instagram hesabımı takipte kalın.
Sevgiler..

35 yorum:

  1. Hepsini keyifle ve güzel günlerde kullanman dileğiyle ....

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğin adı tam benlik :) Keşke ben de olsaydım orda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebekgünlüğüm gerçekten de harika olurdu :-))

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullanın ama bir beşiktaşlı olarak örtüye bayıldım. Oğlunuza sevgilerimle :) tabii sizede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zehraertuğrul çok teşekkür ederim size de sevgiler :-)))

      Sil
  4. Vissmate gerçektende bir gir tam girdi piyasaya. ürünleri çok güzel. benim gibi alerjik, çamaşır suyu kokusunu duyduğu anda hapşırmaya başlayan kişilerde bile başarılı:)
    güzel günlerde kullanın hepsini.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet benim açımdan da kokunun çok ağır olmaması önemli gerçekten ki bunu başarmışlar teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Ay o reçeller ve ballar beni benden aldı! Beşiktaşlı pike de :) Güle güle kullansın delikanlı :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bal sevmeyen benim bile ilgimi çektilerse tamamdır :-)) çok teşekkürler Başakcım Arda'da çok sevdi pikesini :-))

      Sil
  6. her şey harika gözüküyor güle güle kullanın hepsini de

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel, hepsini de keyifle kullanın....

    YanıtlaSil
  8. Kokulu taş dekoru çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet onlar çok hoştu gerçekten :-)) bir de home yazılı olan var onlarda..

      Sil
  9. Balın sunumu ne güzel öyle ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet gerçekten çok özen gösterilmiş :-))

      Sil
  10. İrem'cim güle güle kullan hepsini.Sponsorların hepsinin yeri ayrı tabi ama o Tortellini ne muhteşem bir şeymiş öyle.Bundan böyle sürekli alırım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler :-))ben zaten alıyordum da işte sırf yememek için almıyordum gece gece ama tadı tekrar aklıma geldi bu sayede :-D

      Sil
  11. İyi günlerde kullan canım hepsi bir birinden kullanışlı ve nefis tadlar dı.Trileçe yapımı çok basit inan ben bile yapabildiysem sende yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem kesinlikle denemek istiyorum zaten de bir türlü fırsat bulamadım teşekkürler Fatmacım :-))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi oğlum da çok severek yiyor :)

      Sil
  13. Taş dekor gerçekten çok çok güzel, hepsini güle güle kullan, afiyetle tüket...

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok güzel. İyi günlerde kullanın. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı teşekkür ederim :-))

      Sil
  15. Anavarza'nın o değişik balları dikkatimi çekti, hepsini güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkürler :-))

      Sil
  16. güzel günlerde kullanın, Beşiktaşlı örtüye de ayrı bayıldım, bir Beşiktaşlı olarak :)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli teşekkür ederim ben ve oğlum da Beşiktaşlıyız :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...