17 Mart 2016

Kadınlar Günü'nde Blog Yazarları Kırıntı Cafe'de Buluştuk..

8 Mart Kadınlar Günü için bu yıl Nişantaşı Postası yazarı Eda Öcalan'ın daveti ile Nişantaşı Kırıntı Cafe'de bir kaç blogger arkadaşımla güzel bir kahvaltı için buluştuk.
Kadınlar Günü
Biz gelmeden masa hazırlanmış, karanfiller ile süslenmiş ve Mustafa Kemal Atatürk'ün bu anlamlı sözü de özellikle kara tahtaya yazılmıştı. Dünyada Atatürk'ümüz kadar kadına değer veren başka bir lider çok nadir olduğu için bu zamanlarda O'nun sözleri gerçekten benim için çok daha anlamlı, çok daha değerli.

Kırıntı Kafe

Kırıntı Cafe Nişantaşı'nda yer alıyor ve oldukça popüler bir mekan, içi temiz, ferah, çok gürültü yok rahat rahat oturulup sohbet edilecek nadir kafelerden biri. Gerçekten içeride bangır bangır müzik çalan kafelerden hiç hoşlanmıyorum ve tercih de etmiyorum.

Kırıntı Cafe

Kahvaltıya gerçekten diyecek yoktu, tam tabiri ile kuş sütünün eksik olduğu bir sofraydı ve ben o gün hakikaten abartmış olabilirim. Neyse yaza daha var diye teselli ediyorum kendimi.
Açılışı Eda Hanım günün anlam ve önemi belirten güzel bir konuşma ile yaptı, Kadınlar Günümüzü kutladı.

Rossmann

Günümüzü renklendiren sponsorlar da vardı o gün aramızda, Rossmann yetkilisi bizimleydi ve hediye paketlerini bizzat vererek günümüzü kutladı. Kutudan çıkanlar en kısa sürede denenecek ve blogda olacak tabi. 

Lila Kutu

Sevgili Lila Kutu değişik markalardan oluşan güzel bir kutu yollamış. Mia Organical markasının bazı ürünlerini zaten severek kullanıyorum ve detaylı bir yazı da  yazmıştım. Diğer ürünler ve özellikle de Chiha Glaze oje en kısa zamanda günün ojesinde yer alacak

Sherpa

Bir başka güzellik de SherpaMallorca'dan geldi. Zaten takılara çok meraklı ve mor rengi de çok sevdiğim için bu bileklik yaz ayları için favori takılarımdan biri olacak.

Alterra Blush

Rossmann kutusundan çıkan Alterra allığın yakından görünüşü de bu şekilde, kendisi en kısa zamanda detayları ile blogda olacak.

Bunların dışında denememiz için SDHair Pack'den 7 gün etkili buhar maskesi, Mos Kuaför'den saç kesimi ve Reyhan Boğa'dan da profesyonel makyaj uygulaması hediye edildi. Makyaj uygulamasına Filiz ile birlikte gideceğiz. Hem Mos Kuaför hem de makyaj uygulamasının detayları da daha sonra blogda olacak.  Bu anlamlı gün ve kutlama için öncelikle Eda Hanım ve Kırıntı Cafe başta olmak üzere bütün emeği geçenlere  teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. Kahvaltı sofrası mükemmel görünüyor, sponsor hediyelerinizi de güle güle kullanın. Allığın rengi çok güzel bu arada. Sevgiler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef şahane bir sofraydı gerçekten yok yok teşekkür ederim :-))

      Sil
  2. kahvaltı iştah acıcı gerçekten. Hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  3. Ay şu Alterra allığı her gördüğümde gözlerim kalp kalp oluyor!!! Güle güle kullan hepsini!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik yaa ben de gidip gelip bakıyordum valla kendisine hafta sonu nihayet deneyeceğim çok teşekkürler :-))

      Sil
  4. Ya harika insanlarla tanıştık, çok keyifli bir gündü gerçekten, ve evet cafe de ayrı güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina ben kafeyi çok beğendim gerçekten yaz akşamları falan şahane olacaktır orası cıvıl cıvıl :-))

      Sil
  5. çok güzel bir etkinlik olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet öyle oldu :-)))

      Sil
  6. Ne çok severdim kırıntı'yı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam gel yine götüreyim seni :-)))

      Sil
  7. Öyle bir sofra da abartmamak mümkün değil ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi of çok fena oldu çokk :-)))

      Sil
  8. Kahvaltı afiyet bal olsun löp löp kas olsun:))
    cicilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. "Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı" demiş Cemal Süreya
    Görünce bile içim açıldı.
    Organizasyon ve sponsorlar da çok güzel
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı kesinlikle özellikle kalabalık kahvaltı yapmak gerçekten güne güzel başlamamı sağlar benim teşekkürler canım :-))

      Sil
  10. Hediyelwr de ortam da çok güzel. Güle güle kullan canim. Atatürk konusunda çok haklisin. Oncs yil önce bile kadina nasil deger vermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul Atatürk gibisi gelmez bir daha o apayrı inanılmaz bir insanmış nasıl olduysa bize nasip olmuş ama kıymetini bilemiyoruz işte :-((((

      Sil
  11. kahvaltı mukemmel olmuş hediyeleride güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettarmvayı çok teşekkür ederim..

      Sil
  12. Oo blogger buluşması... :)

    YanıtlaSil
  13. Bu tarz etkinlikler çok keyifli oluyor....Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu gerçekten de öyle çok seviyorum .-))

      Sil
  14. ne güzel bir gün geçirmişsiniz
    hediyelerinizi güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullanın, allığa bayıldımm :) ❤️

    YanıtlaSil
  16. Hediyeler çok güzel. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok teşekkür ederim :-)))

      Sil
  17. ALINTI: Ya harika insanlarla tanıştık, çok keyifli bir gündü gerçekten, ve evet cafe de ayrı güzeldi :)

    Bu yorumu yapmayı nasıl isterdim :/ :)

    Yine harika keyif verici bir gün olduğundan hiç şüphem yok canım, oh sefanız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum inşallah bir gün böyle bir etkinlikte beraber oluruz canım çok teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  18. Çok şık bir mekanmış allığa da bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet ben de sevdim mekanı -))

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet güzel bir gün oldu :-))

      Sil
  20. Çok anlamlı, çok değerli bir söz. Bu arada mekanda çok güzel kahvaltıyı herkes söylemiş zaten fazla söze gerek yok :) yalnız ben allığın rengini çok beğendim güle güle kullanın. Bloğumu ziyaret edip yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim :),. Yaşadığım bir sorundan dolayı yorum yazamıyorum. O yüzden bizzat gelip buradan teşekkür etmek istedim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zehra rica ederim mümkün olduğunca yorum yapmaya çalışıyorum sevgiler :)

      Sil
  21. Kirinti kafeye Yillar once sevgili abicigimle gitmistik, guzel bir mekan. Etkinlikle birlesince de daha da guzel olmus :) Hediyelerinizi gule gule kullanin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...