12 Mart 2016

Flormar Nail Enamel Dryer..

Oje sürmeye bayılan, neredeyse her gün oje değiştiren bir insan olarak bu zamana kadar nasıl olmuş da hiç bir oje kurutucu paylaşmamışım yazısını yazmamışım çok hayret ettim ve kendimi esefle kınadım. Halbuki elimde 4-5 tane kurutucu var ve bir o kadar da denemişimdir şimdiye kadar. 

Flormar Nail Enamel Dryer
En kolay kullandığım oje kurutucu tabi ki sprey şeklinde olanlar, bazıları böyle damlalıkla alınıp uygulanıyor ya da oje gibi sürerek kurutan da var ben bunları değil sprey olanları tercih ediyorum. Flormar oje kurutucu sprey de tam bu şekil. Koca bir kutusu var, bu arada bu büyük boyu bunun bir de küçük boyu var. 

Flormar Nail Enamel Dryer

400 ml. kullan kullan bitmiyor, çünkü tek bir elime bir fıs yetiyor. Bir de az kullanıyorum o nedenle daha uzun zaman benimle olacak. Neyse ki bozulma şansı yok.

Flormar Nail Enamel Dryer

Spreyi sıkar sıkmaz parmaklarınız donuyor, çünkü sprey oldukça soğuk hatta buz gibi, zaten bu sayede de ojeleri bir anda dondurup kurutuyor. Yine de sıktım kurudu bulaşık yıkayayım diye bir şey yok. Tamamen etki göstermesini bir süre daha beklemeniz gerekiyor. 

Yine de acil durumlarda yanınızda olmasını isteyeceğiniz bir ürün, belki sonrasına temizlik yapamazsınız ama oje sürüp bunu sıkıp dışarı çıkabilirsiniz.  
Sevgiler..

53 yorum:

  1. Canım her postun biz kadınlara ayrı ışık tutuyor..İyi ki varsın...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  2. Bu kurutucuya her flormar alışverişimde göz atıyorum sonra nasıl olsa hepsi aynı diyerek geri bırakıyorum. Bi şans versem mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ben damlalık veya top coat tarzı kapatıcılardansa bunu tercih ediyorum bence dene sprey olması daha avantajlı ..

      Sil
  3. Ben de çok memnunum bu üründen, kutu kutu bitirdim. Vazgeçilmezlerimden... Gerçekten damlalıklı ve fırçalılardan çok daha pratik... En son sizdeki büyük boyundan satın aldım fakat, elime çok büyük geldi, rahat edemedim. Bitince küçük boylarına geri döneceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balanak evet ben de bu bitince daha küçük boyunu alacağım kesinlikle daha pratik olacak o boyu .-))

      Sil
  4. Aklimda olup bir turlu alamadigim bir urun hatta hangi markayi almaliyim bilemiyordum :) flormar i deneyecegi mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen denediklerim arasında en pratik olan ve çabuk kurutan bu şimdilik..

      Sil
  5. Oje kurutucuları çok sevİyorum gerçekten işe yarıyor ama sizin gibi bir fıslatıp bırakamıyorum sanki etkisi olmıycakmıs gibi geliyor sıkıyorumda sıkıyorum:D hal böyle olunca çabuk bitiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüpüslü aslında bu dondurduğu için tek bir fıs yetiyor :-))

      Sil
  6. Oje kurutuculara karşı aklım da hep bir soru işareti vardı alıp almama konusunda. Sanki bana çok işe yarıyormuş gibi gelmiyorlardı ama sizin yazınızı okuyunca değerlendirme kararı aldım küçük boyunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü damlalık veya topcoat gibi olanları ben çok iyi bulmuyorum ama bu sprey tarzı olanlar işe yarıyor..

      Sil
  7. Oje kullanmadığım için kurutucuya da ihtiyacım kalmıyor ama yine de okudum yazıyı :)

    YanıtlaSil
  8. Süper ve hayat kurtarıcı bir ürünmüş, bu arda tırnaklarınıza bayıldığımı söylemem lazım İrem hanımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  9. Her seferinde elime alıp bıraktığım bir ürün, bir şans versem iyi olur sanırım. Kokusu nasıl acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme öyle çok baskın bir kokusu olduğunu hatırlamıyorum açıkçası rahatsız edeceğini sanmam..

      Sil
  10. Benim de hiç güvenim yoktu bu tarz ürünlere ama tavsiyen ile hemen denemek istiyorum.teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahudemirli bu değişik bir ürün baya soğuk sprey şeklinde ve anında donduruyor ojeyi..

      Sil
  11. Almam lazım acele olunca ojem hep bozuluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun kesinlikle lazım oluyor bana da acelem olduğunda..

      Sil
  12. Bunu sıktıktan sonra da mı bekleniyor?
    Özellikle çift katlar için sanırım değil mi?
    Ben cahil tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dağınıkanne :-))) tek kata da kullanılabilir sıktıktan 2-3 dakika sonra kurumuş oluyor oje..

      Sil
    2. Tekte sıkıntı yok bence iyi :D
      2 kat sürdüğümde çok bulaştırıp başa dönmüşlüğüm vardır :S bilmiyordum bu ürünleri :)

      Sil
    3. @dağınıkanne evet böyle bir ürün elinizin altında olursa kolaylık olur..

      Sil
  13. Hamileligimden once oje cok kullanirdim ama simdilerde biraktim gibi. Bir sure sonra eminim yine baslarim :) Bu urunu de hic denememistim. Fikir oldu, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklimutfak oje sürdüğünüz zaman deneyin o zaman yararlı bulacaksınız..

      Sil
  14. kesinlikle en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir ürün bende kullanıyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı işe yarıyor kesinlikle :-))

      Sil
  16. Tam benlikmis bu urun oje surdukten sonra mutlaka bir sekilde bulastiriyorum hemen bir tane ediniyorum tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eminekanak evet ben de bulaştırırım kesinlikle en iyisi hemen kurutmak..

      Sil
  17. Harika çok pratik bir ürünmüş bende Flormarda görür ama almayı düsünmezdim bir daha alıcı gözle bakmaliyim :)) tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çizelpezuk ufak boyunu alıp dene önce mutlaka..

      Sil
  18. bende cok memnunum ayrıca tırnak etlerini kurutmaması en buyuk avantajı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sebotuna evet bak kesinlikle katılıyorum buna..

      Sil
  19. @auseesua acil durumlar için gerçekten çok işe yarıyor bence..:-))

    YanıtlaSil
  20. Benim de böyle bir kurutucuya ihtiyacım var. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın kesinlikle herkese lazım bence bu ..

      Sil
  21. benim bundan acil almam lazım galiba. ne zaman oje sürsem küçük oğlumun ellerime ihtiyacı oluyor ve o ojeler mutlaka bozuluyor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi ah benim oğlan da küçükken öyleydi gerçi 18 yaşında hala öyle arada bebekleşiyorlar :-))

      Sil
  22. Benim gibi illa ki bir tırnağının ojesini bozanlar için birebir hemen denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog ben de özellikle kuaförden çıkarken mutlaka bozarım bir tanesini..

      Sil
  23. Gerçekten buz gibi yapıyor :) bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet gerçekten parmaklarım donuyor kullanırken :-))

      Sil
  24. En sevdiğim Oje kurutucu NYC'nindi ancak artık yok.Şimdi de Revlon ve Redist kullanıyorum hiç fena değiller ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin reddist'i ben de beğendim fena değil bir yazı da ona yazacağım :-)))

      Sil
  25. Sprey olarak kullanmamıştım. Denemek lazım bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef sprey gerçekten çok daha pratik..

      Sil
  26. bu ürünü hep merak ederdim nasıldır diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi pratik ve güzel bir ürün..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...