21 Mart 2016

Evinizde Dekoratif Tablolara Yer Açın..

Herkes evinde az da olsa dekoratif bir şeyler biblolar, tablolar, çiçekler olsun ister. Ben de bunlardan özellikle biblo ve tablo kısmına çok meraklıyım. Salonumun, oturma odamın hatta mutfağımın duvarlarını bile çeşitli tablolar süsler.

tabloda.com

Tablolarımı seçerken aslında biraz değişik hareket ediyorum, evimdeki diğer eşyalara uymasından çok renklerine ve benim gözüme nasıl hitap ettiğine daha çok önem veriyorum.  Ayrıca diğer tablolarıma göre uyumlu olmasına da dikkat ediyorum.

tabloda.com

Büyük mekanlara tablo seçmek çok kolaydır, daha küçük odalara ise daha dikkatli seçmek gerekir çünkü tablonun büyüklüğü ve renkleri hatta konusu bile küçük mekanlar için önemlidir. Fazla büyük olursa mekanı basık gösterir, renkleri çok koyu olursa karanlık durur hatta tema iç karartıcı bir şeyse bir süre sonra depresif bile hissedebilirsiniz. O nedenle en kolay seçimler bahar temaları, çiçekler, açık manzaralar, doğa manzaraları, deniz manzaralarıdır. 

tabloda.com

Bazen de değişiklik ister o anki ruh halinize göre seçim yapabilirsiniz. Seçiminiz ne olursa olsun seçtiğiniz tablonun evinizi şenlendireceğini, dekoruna bir hareket getireceğini unutmayın.


Ayrıca tabloda.com da kişiye özel olarak tablonuzu kendiniz de tasarlayabilirsiniz. Tablonuzu tasarlamak için oluşturmak istediğiniz resmi bilgisayarınızdan girmeniz, ölçülerini, tipini ve orantılarını seçmeniz ve siparişi vermeniz yeterli, tablonuz en kısa zamanda elinizde hatta duvarınızda olacaktır.
Sevgiler..



38 yorum:

  1. ben de tabloda.com un tablolarını seviyorum hatta yakında bi yazısı da benden gelecek :)teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet yeni bir dekorasyon yapacağım yazın bir kaç tablo gözüme kestirdim bile..

      Sil
  2. İkinci tablo çok güzelmiş....Benim ev genelde fotoğraflarla dolu olduğundan tablolalara yer yok. Bazen kendi çekimlerimden yaptırsam mı diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ne kadar güzel bir fikir özellikle makro çekimleriniz bence harika olur..

      Sil
  3. Çok güzeller gerçekten, ben de ev dekorasyonuna bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet ben de oynamaya değiştirmeye bayılıyorum..

      Sil
  4. Tamda bu tablolara bakıyordum. Oturma odam için 5 parçalı düşündüm. Fiyatlar inanılmaz ucuz geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @annegüncesi evet fiyatlar çok uygunmuş bence de :-))

      Sil
  5. Benim için güzel bir öneri oldu. Eşim uzun zamandır bir tablo alma isteği içerisinde de :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklimutfak ay umarım işine yarar beğenir :-))

      Sil
  6. Bende de Tabloda'nın orkide dallı bir tablosu var, çok zairf suruyor oturma odamda. Bahar açmış ağaçlar olana ayrıca bayıldım! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet o orkideli olan da harika güle güle kullan...:-))

      Sil
  7. Bende tablo çok seviyorum kesinlikle daha şık duruyor :) İlk görseldekini çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. Tablolar gerçekten ortamı çok değiştiriyorlar, ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet özellikle canlı renkli olanlar..

      Sil
  9. Harika görünüyor hepsi.Tabloları bu kadar severken hemen siteye bakmamak olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de gözüme kestirdim bir kaç tablo .-)

      Sil
  10. Tablolar mekanın dekorasyonunu etkileyen eşyalardan birisi. Mekanın konsepti ile uyumlu seçilirse daha hoş görüntü sağlayacaktır :) Bende daha soyut manzara tablolarını seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @menfiebrutaş kesinlikle çok büyük katkısı oluyor dekorasyona bence de..

      Sil
  11. Tabloda'nın tablolarından var bende de oldukça güzel net baskıları var :) Desenleri ise bir harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil ya harika o zaman ben de bir kaç tane sipariş vereceğim ..

      Sil
  12. tabloda.com hmmmm şahane görünüyor ... ben bir türlü emin olamıyordum ; bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @didemika evet güzel tablolar var :-) rica ederim..

      Sil
  13. Oturma odamızın iki duvarı da tablo dolu :) Yeni bir site keşfetmiş oldum :)

    Yenileri de buradan gelsin o zaman.

    Çok tatlı bir yazı.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurunmodası benim de salonumda çok tablo var ama giriş ve yatak odası için arıyordum..teşekkür ederim :-))

      Sil
  14. Bu tablolari ben de seviyorum. Tabloda.com da da güzel seçenekler var.

    YanıtlaSil
  15. Tabloların derinliklerine bayıldım. Çok etkileyici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet değil mi çok güzeller..

      Sil
  16. Çok beğeniyorum firmanın ürünlerini. Hepsi de birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet tabloları çok beğendim..:-))

      Sil
  17. Merhabalar,
    Blogunuzu ilk ziyaretim. Bu konu dikkatimi çekti, ben de tabloları çok seviyorum. Bu siteyi bilmiyordum. Kendi iatediğimiz resmi tasarlayabilmrk çok güzelmiş. Tavsiyeniz için teşekkürler ben de kendime bir tablo tasarlayabileceğim:)) takipteyim sizi de beklerm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fundasüzen teşekkürler evet kendi çektiğiniz fotoları da tablo yapabiliyorsunuz ki çok güzel bir seçenek bence.. bloga hemen bakıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...