8 Mart 2016

Nivea ile Bakımlı&Renkli..

Nivea lip balmları ilk çıktığı andan itibaren sevmişimdir. Hatta bir ara sürekli onları kullanırdım ve evde de hala ciddi bir stoğum var. Nispeten yeni çıkan ve 3 değişik renkten oluşam bu lipbalmlar ise bize #renginibul etkinliğinde hediye edilmişti.
Nivea Bakımlı&Renkli
Önce elimde çok balm var açmayayım diye düşünürken tabi dayanamayarak "kırmızı" renkli olanı kullanıma açtım.

Nivea Bakımlı&Renkli

Kırmızı renkten başka pembe ve nude renkleri de bulunuyor.

Nivea Bakımlı&Renkli

Öyle kırmızı ve pembe dediysem çok fazla bir renk beklemeyin. Nivea'nın eski balmlarından cherry mesela bunların toplamından daha pigmentlidir ve resmen hafif bir kırmızı bir ruj olarak da kullanılabilir.  Ancak bu balmlarda diğerlerinden farklı bir özellik var, iki katmanlı olmaları. İç kısımdaki beyaz katman pantenol yani nemlendirici içeriyor ve dudaklarınıza bakım yaparken, dış taraftaki kırmızı katman ise dudaklara hafif bir kırmızı (ya da pembe) renk veriyor. 

Nivea Bakımlı&Renkli

Verdiği renk böyle, dudakları gayet güzel nemlendiriyor. Etkisi ve rengi diğer eski balmlarına göre daha kısa sürede geçiyor ve daha sık tazelemek istiyor. Diğerlerinde bir de hafif bir koku olurdu içerdiği meyveye göre ancak bunda koku duymadım.

Nude rengini henüz açmadım ama onun işte mat rujların altına çok iyi bir koruyucu ve nemlendirici baz olacağını tahmin ediyorum. Deneyen varsa yorum yazın konuşalım.
Sevgiler..


65 yorum:

  1. O ortasındaki kısım sebebiyle çok iyi ve kalıcı nem vereceğini düşünmüştüm ama öyle değilmiş galiba... Yine de şeker ve denenesi duruyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik diğer seri kadar nem veriyor ama o nemlendirici kısım pigmentini azalttığı içim daha rahat kullanılıyor :)

      Sil
  2. Yaz için harika olur bunlar. Plajda, günlük kullanımda falan. Hem ağırlık yapmaz hem de nem sağlar. Mutlaka almalıyım <3 Yazın ruj yerine, sürekli bu tarz renkli lip balmları tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet yazın sürekli çantamda olur hepsi ben de bunları kullanırım ;)

      Sil
  3. Bunları henüz deneyemedim.Nude olanını hemen kullanıma açayım o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet hazır her yanımız mat ruj olmuşken ben de açayım onu :)

      Sil
  4. Nivea'ya marka olarak güvenirim ben.

    YanıtlaSil
  5. Nude rengini merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe onu da açayım ben en iyisi instagramda gösteririm :)

      Sil
  6. Ben de rose, pembe olanı sürekli sürüyorum canım, hafif pembemsi rengi ve yapısı hoşuma gidiyor, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler canım sen de öyle :)

      Sil
  7. Nudesını almayı düşünüyordum ,hiçbiryerde görseli yok keşke açsaydın onuda görseydim :) Nemlendirmesi için alınırmı değer mi bilemiyorum :|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş açıp yarın instagramda göstereceğim unutmazsam ☺️😉

      Sil
  8. Bende Nude rengini alıp blogda paylaşmıştım çok beğendim yapısını güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @menfiebrutaş ben de merak ettim nude olanı açıp bakacağım teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Bu lip balmlar fena halde bağımlılık yaratıyor, mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyorum. Evdeki depo nasıl bitecek bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben bunları kullanmazsam dudaklarım yanar resmen o yüzden sürekli elimdeler:( depo sağlam benim de :)

      Sil
  10. Evde lipbalm depom olmasa alırdım :) evdekiler bitsin ilk iş bi bakmak olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign evet bende de bir ordu var sayılır :(

      Sil
  11. Sık tazeleme işi bana biraz zor geliyor, ancak çok cici bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın ben de zorunlu tazeliyorum yoksa kurur yanar dudağım anında :(

      Sil
  12. Cherry'i ne çok severdim. Elimdekiler bitmeden yeni bir tane almayı düşünmüyorum. Hatta bunların varlığından haberim bile yoktu o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ben görmüştüm gerçi ama almaya fırsat olmadı :) cherry benim de en sevdiğim :)

      Sil
  13. ben de çok ilgi gösteremedim bunlara hemen kullanayım bir tanesini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buketboydaş senin de yorumunu bekliyorum Buketcim :)

      Sil
  14. Bende denemedim bunları ama bir nude renk sever olarak Nude olana bakacağım mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi onun da iyi olacağını sanıyorum :)

      Sil
  15. Renkli olmaları güzel...Denemek gerek.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet ruj istemediğim Zaman çok işe yarıyor :)

      Sil
  16. Nivea benim en sevdiğim dudak nemlendirici markası :))

    YanıtlaSil
  17. Alışkanlık yapıyor bunlar, sürdükçe süresi geliyor insanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet benim de sürekli yanımdadır

      Sil
  18. Yıllardır Nivea lipbalmları kullanıyorum, yılda 3-4 tane biter hep. Bundan dolayı belki, o kadar sıkıldım ki Nivea'dan bu seriyi hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak ben de uzun Zaman başka hiç bir marka kullanmadım şimdi yeni yeni başka markalar da deniyorum ;)

      Sil
  19. Ben de özellikle kızlarım için alıyorum. Tabi açık renk tonlarını.. Severek kullanıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet genç kızlar için süper bence ;)

      Sil
  20. Niveanın bu ürününü kullanmadım ama çilek kokulu eski ürününü ruj yerine devamlı kullanırım.Bu ürünlerde değişikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi evet o ve cherry en sevdiklerim oldu uzun süre ;)

      Sil
  21. çok tatlı görünüyor, özellikle yaz için çok güzel olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet yaz boyunca 3 ünü de bitiririm ben :)

      Sil
  22. kullanmadım merak ediyordum yazınız yararlı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Bana NYC'nin apple balmlarını anımsattı nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet mantık aynı ama nyc ciddi olarak serttir bu yumuşak:)

      Sil
  24. hıc denemedım bu urunleri artık lıp balm almıyorum daha cok tedavı edıcı ozellıklı olan blıstex ve rubby kisses tercihim :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu blistex sevemedim ama ruby kisses i gece kullanıyorum :)

      Sil
  25. İrem Hanım Nıvea lip balmları lise dönemimi aklıma getirdi hepimizin çantası vardı :)) Vişneli ne kadar güzeldi hepimiz ayna karşısın da sürerdik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet tam lise döneminde uygun aslında kullanmaya :)

      Sil
  26. her zaman severek kullandığım bir ürün.Her çeşidini kullanabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet ben de öyle :)

      Sil
  27. @ause çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  28. severek kullandığım bir marka

    YanıtlaSil
  29. Ben üçünü de kullandım. Üçü de ayrı çantalarımda duruyor :) Nude olanını beğendim. Genelde onu ve rose olanını kullanıyorum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçeci nude olanı kesin açıyorum ben de :)

      Sil
  30. Nivea'nın hafif renkli lip balmlarını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  31. Lip balmlar hangi marka olursa olsun vazgeçilmezlerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri evet benim de öyle çok kullanırım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...