24 Haziran 2015

Farmasi 3 BB krem karşılaştırması..

Farmasi ürünlerini severek kullanıyorum, özellikle de ortadaki mor renkli olan, ilk kullandığım BB kremi çok severim.

Farmasi BB krem
Farmasi BB kremlerini kategorilemiş, açık mavi olan 25 yaş, yani genç ciltler için, mor renkli olan 35-40 yaş grubu için ve kahve tonlu olan da 45 yaş üstü düşünülmüş. Bu bakımdan güzel olmuş, çünkü her yaş grubu kendine uygun ve cildinin ihtiyacı olan ürünü kullanabilecek.

Farmasi BB krem

Mor tonlu olan ve 35-40 yaş grubuna hitap eden BB kremi daha önce kullandım demiştim, yazısı da burada bulunuyor. İçinde yaş grubunun ihtiyacına göre Hyaluronic Acid içeriyor ve çok hoş bir çiçeksi kokusu var. Zaten 3 BB kremin de kokusu aynı.

Farmasi BB krem

İçlerinde paraben vs. yok, ve marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.  45 + yaş için ola BB içerisinde ise anti-aging özelliğini desteklemesi için Hyaluronic Acid'in yanı sıra Coenzyme Q10'de bulunuyor ki en iyi anti-aging ürünlerinden biri de bu, belli bir yaştan sora mutlaka besin takviyesi olarak da alınması doktorlar tarafından tavsiye ediliyor.

Farmasi BB krem

Sırayla soldan 25+, 35+, 45+ kremlerin swatchlarını da görüyorsunuz. Aslında birbirinin aynı gibi görünse de benim şahsi fikrim en yoğun yapıda olanın mor yani 35+ yaş grubuna ait BB krem olduğudur.  Kapatıcılığı en yüksek olan da o bence  ama yine de ciltte maske gibi durmuyor. Bu 3 BB 'de karmadan yağlıya dönük ciltler için uygunlar, bazen pudra ile sabitleme gereği bile duymadan kullanıyorum mor olanı, ama mavi olanın yapısı daha hafif, daha akışkan, sabitleme istiyor. Kapatıcılığı en az olan da bu içlerinde. Tuhaf bir şekilde 45+ yaş grubu için düşünülen BB'nin yapısı da gayet hafif, kapatıcılığı orta seviyede ama sürünce kadife gibi hissettiren nemli bir yapısı var.


Farmasi BB krem

Gördüğünüz gibi renkler neredeyse aynı, en azından benim cildimde aynılar. BB kremin özelliği olarak açıktan ortaya renk bana tam geliyor. 3 BB'yi de severek kullandım/kullanıyorum ama tercihim ortadaki mor olandır. 

Farmasi'nin son kataloğunu buradan inceleyebilir ve ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

66 yorum:

  1. Daha önce hiç farmasi ürünü kullanmadım ama bu BB kremi pek meşhur galiba:)
    Çok ayrıntılı ve güzel yazmışsın emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydacengiz evet BB kremleri bence oldukça başarılı denemeye değer.. teşekkürler :-))

      Sil
    2. faydalı post için teşekkür ederim audrey..:))

      Sil
    3. @tarzımveelemeğim rica ederim beğenmenize sevindim..

      Sil
  2. daha önce hiç bb krem kullanmadım farmasinin elimde olan tek ürünü kaş kalemi =) o da biraz sert kullanmıyorum kaşımı kırar diye düşünüp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi kaş kalemi bende de var hafif hafif uyguluyorum çok doğal duruyor öyle çok bastırmam gerekmiyor kaşımı kıracak kadar doğal duruyor..

      Sil
  3. Bende yeni aldım mavi olanı ama cildimde çok turuncumsu durdu eşitlenirse çok severek kullanıcam mis gibi kokuyor ve yapısını sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kademeli sekilde azar azar uygularsaniz ya da acik renkli bir pudra ile de sabitleyerek rengini kirabilirsiniz ben oyle yapmistim ilk baslarda simdi az uygulamayla cildimle butunlesiyor

      Sil
    2. @hazafdesign turuncumsu durmuyor hiç biri eşitleniyor benim cildimde ama @sinempehlivan ın önerdiği gibi içinize sinmezse renk başka renk bir bb veya pudra ile karıştırıp dengeleyebilirsiniz..

      Sil
  4. Maske gibi durmamasını ve cilde zararı olmamasını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet aynen çok doğal duruyor :-))

      Sil
  5. Kremlerin görüntüsü ne de rengine de bayildim. Sanırım en sağdaki renk bana uyar; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın renkleri ton olarak benziyor sadece minik alt ton farkları var arada..

      Sil
  6. Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkürler.. Ürünleriniz sağlıklı ve güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef rica ederim beğenmenize çok sevindim..:-)

      Sil
  7. Yaş gruplarına özel hazırlanması ince bir düşünce olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet kesinlikle her yaş grubunun ihtiyacı farklı sonuçta..

      Sil
  8. Farmasi ürünü kullandım ama bb kullanmamıştım. Merak ettim bu üründe çok güzeldir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan ben ilk kullandığımdan beri bayılıyorum BB kremlerine çok başarılı buluyorum..

      Sil
  9. Yarebbim bir ben deneyemedim şu ürünleri, kaç kere sipariş ettim ama ne gelen var ne giden ooff :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @shewgy aaa neden temsilci mi getirmiyor yani ??

      Sil
  10. Ben de farmasnin BB kremlerini ve 09 numaralı allığını çok merak ediyorum, bir türlü edinme şansı bulamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hergünbirkozmetik umarı kısa sürede edinip denersin o zaman ..

      Sil
  11. Yaşlara göre ayarlanması gerçekten çok iyi olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloannemutfakta evet gerçekten çok iyi bir düşünce her yaşın ihtiyacı farklı değil mi..

      Sil
  12. farmasi ile yıldızımız hiç barışmadı ama son ataklarıyla ilgimi çekmeye başladılar, bloggerlardan çok güzel yorujmlar geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil tanıdığım günden beri gelişme gösteriyorlar o bakımda takdir ettiğim bir firma Farmasi :-)

      Sil
  13. Süper bir inceleme yazısı olmuş teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası teşekkürler beğenmenize çok sevindim.

      Sil
  14. Yaş temmuzda 28 olacak mor olanı bana uygun olur gibime geliyor :) Testeri stoklarımda olacaktı deneyeyim iyi hatırlattın :) Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler :-))) canım daha çok gençsin sen mavi uyar sana bence harika olur..

      Sil
    2. 2sinin de sample'ı var deneyip ona göre alabilirim çok teşekkürler canım ♥

      Sil
    3. @kızsalşeyler rica ederim :-))

      Sil
  15. Mor olanın sample var elimde ilk fırsatta önerini dinleyip deneyeyim :)) mucksss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nnihankeçeci dene bakalım bekliyorum yorumunu :-))

      Sil
  16. Ben mavi olanı kullanıyorum çok severek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun tam sana göre o zaten :-)) güle güle kullan..

      Sil
  17. Yaşa uygun olması gerek gerçekten de..... Markanın hayvanlar üzerinde deney yapmaması çok üstün bir davranış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak artık çoğu türk firması çok bilinçlendi bu hayvan deneyi konusunda ne mutlu :-))

      Sil
  18. Mor olanı çok merak ettim şimdi, yaş itibari ile de bana en çok uyan o :)

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar güzel olmuş her ürün grubuna ihtiyacı olan takviyenin yapılması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet bu özellik çok hoşuma gidiyor. Q10 ve hyaluronic asid takviyesi iyi olmuş..

      Sil
  20. Farmasi Danısmanı olarak ürünleri kullanıp memnun kalmanızı duymak harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vildans Farmasi'nin çoğu ürününü gözü kapalı tavsiye edebilirim çok başarılı bence yeni gelişen bir firma için..:-))

      Sil
  21. çok güzel anlatmışsınız güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kibarınmutfağı çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  22. Ben de yeni yeni Farmasi ürünlerini deniyorum bakalım. Mor olanını alacağım sanırım kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi umarım memnun kalırsın o zaman :-))

      Sil
  23. Merhaba sevgili blog sahibi ; blogunu blog kesif etkinligi aracılıgıyla takip etmekteyim ve senide beklerim...
    arkadaslar kozmetik basta olmak uzere; kitap, muzik ve hayatıma dair deneme tadında guncelerimi paylastıgım
    blog sayfam: http://elissasufi.blogspot.com.tr/
    facebook sayfam : https://www.facebook.com/pages/Elissa-Sufi/951709228202794?fref=ts
    instagram profilim: https://instagram.com/elissasufi/
    hesaplarına hepinizi beklerim.
    ayrıca geldiğinizde kendi sayfalarınızı benimle yorum olarak paylasırsanız sizi kesfetme ve takip etme sansına sahip olurum.tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  24. Böyle bir karşılaştırma merak ettiğim bir konuydu canım.
    Yazman süper olmuş eline sağlık.
    İki sene daha mavi kullanabilirim o zaman desene :P şaka bi yana aslında hep söylenen bir şey var en açık olan bile beyaz tenlerde koyu duruyor dendiği için sipariş vermekte çekindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @morhastası :-)) evet kullanabilirsin canım ... tonu benim cildimde eşitleniyor ama çok açık tende nasıl olur bilemiyorum tabi..

      Sil
  25. Farmasi nin bütün ürünlerinden fayda göreceğinizi güvenerek söyleyebilirim.Yeterki kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @farmasikozmetik evet çoğundan memnunum ben..

      Sil
  26. FARMASİ her yaş grubuna hitap ediyor bu cok etkileyici bb krem harika star lok maskara çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @farmasidanışmanı evet her yaş grubuna hitap edecek ayrı ürün çok iyi bence..

      Sil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. merhabalar bunlar yurtdışı ürünlerimi paketleri değişik geldide.

    YanıtlaSil
  29. BB Kremin çay ağacı versiyonlu olanını da tavsiye ederim. Özellikle sivilceli ciltler için önerilmektedir :)

    https://farmasicafe.com/farmasi-cay-agaci-bb-krem.html

    YanıtlaSil
  30. Ya paraben yok demissiniz ama içeriğini okuyorum etil ve metil parabenin bulunduğu yazıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...