30 Haziran 2015

Essence smokey eye pencil...

Liner yerine kalem çekmeyi tercih ettiğimi her fırsatta dile getiriyorum. Aslında siyah renk de çok tercihim değil ama arada hakikaten panda gözlü olmak istersem diye bir kaç tane (birkaç tane??) siyah kalemim de var.
essence smokey eyepencil
Essence'in mini jumbo kalemini de sanırım meraktan almış olabilirim. Bu tarz kalemleri akmaya çok müsait olduklarını düşünüyorum çünkü.

essence smokey eyepencil

İsmi deep black ve oldukça da uygun bir fiyatı vardı, şimdi hatırlamıyorum. Ayrıca oldukça uzun süre kullanılabilecek de bir ürün çünkü tek sürüşte rengini veriyor ve gerisi sadece hafifçe dağıtmaya kalıyor. 

essence smokey eyepencil

Buraya kadar iyi, kalemin rengi de fena değil tam tam jet siyah olmasa da yeterince siyah bana göre, üstelik göz üstümde çok da dayanıklı çıktı ve sabitlendi. Ama maalesef göz altımdan gün boyunca aktı. Sürekli kontrol ettim ki hakikaten pandaya dönmeyeyim diye. Demek ki göz içinde/altında dayanıklı değilmiş deyip, üst kirpik çizgisinde kullanmaya devam edeceğim.

Sevgiler..

43 yorum:

  1. çok severim bu tür kalın kalemleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası evet ben de seviyorum..

      Sil
  2. Göz altında akması ne kötüymüş hele yaz mevsimine hiç uygun değil o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet maalesef öyle kışa tekrar bakacağım..

      Sil
  3. Güle güle kullanın... Bazen gerçekten de bir üründen tam randıman sağlayamaya biliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak teşekkürler öyle olabiliyor arada ..:-(

      Sil
  4. Bir kaç tane dedin ya o sayı kaç canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :-)) yok fazla değil 5 tane falan sanırım :-D

      Sil
  5. Benim de var. Beğeniyroum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın göz üzerinde be de öyle :-))

      Sil
  6. öğrendiğim iyi oldu yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Artık gözaltı siyah kalemimiz ve gözaltı siyah kalemimiz ayrı olacak.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet öyle gerçekten :-)) ben zaten göz üzerime siyah çekersem alta mutlaka renkli bir kalem çekerim daha hoş duruyor..

      Sil
  8. Canım siyah kalem olayı çok riskli dediğin gibi tam pandaya da benzeyebiliyor insan hele ki sıcaklarda, aman dikkatli kullan sen yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet kesinlikle zaten kışa kadar siyah kalemler rafa kalktılar..

      Sil
  9. Akmayan tek bir kalem görmedim şu ana dek. Aaa bak hakkını yemeyeyim Avon Superschock hariç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekçe evet o da akmaz ama mesela smashbox kalemlerinn kesinlikle akmaz .. essence'in asansörlü bir kalem serisi var onlar da akmıyor..

      Sil
  10. Ya bide göz kapağına sürünce katlanma bölgesine çizgi gibi izi çıkıyo ona sinir oluyorum bunda oluyomu o durum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızruganayakkabım evet çoğu kalemde oluyor o hemen sabitlenmediği için bunda da dikkate diyorum olmasın diye..

      Sil
  11. Bende jel eyeliner uygulamaya vaktim olmadığında genelde kalemlere başvuruyorum. Göz içinde de dayanıklı olan kalemeyse şimdiye kadar rastlamadım. :)
    Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet mutlaka water proof bir kalem lazım göz içine .. teşekkürler :-))

      Sil
  12. Kalemin özellikleri güzel ama bana sanki çok kalınmış gibi geldi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign evet biraz kalınca değil mi?? teşekkürler...

      Sil
  13. Ben çok kalem kullanamıyorum. Özel ve işte öylesine canım istediği zamanlar dışında...:)
    Çünkü gözlerimle çok oynarım. O da kötü oluyor :)
    Sen güle güle kullan.:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şenizakgündüz eskiden ben de çok oynardı şimdi dikkat ediyorum artık :-)) teşekkürler..

      Sil
  14. son zamanlardaki favorim, smashbox'ın göz kalemi ama uygun fiyatlı bir alternatif olarak iyi bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pinkyfashion smashbox benim de favorim o akmaz işte.. :-)) kahvesi bitince yine alacağım hatta..

      Sil
  15. göz altına uygulamayı severim, o yüzden emin olamadım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil ben göz altıma daha renkli bir kalem çekiyorum bunu sürdüğümde iyi oluyor..

      Sil
  16. bu serinin rimelini kullanıyorum ama kalemi olduğunu bilmiyordum denk gelirsem bir bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun bitmiş olabilir ama başka başka kalemler hala var arada görüyorum..

      Sil
  17. Bu kalemini hiç görmemiştim. Şirin ufacık tefecik güzelmiş. Akıyor olması kötü ama insan aynaya bakamadığı zamanlarda hep tedirgin hisseder kendini :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben ufak makyaj çantamda taşırım diye almıştım sıcakta falan hiç sürmüyorum tabi de sürekli ayna elimde :-))

      Sil
  18. Bu kalemi hiç görmemiştim ben. Ama gözaltına akan kalemlerden hiç hoşlanmıyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet hiç hoş bir görüntü olmuyor hele de dışardaysan :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...