22 Haziran 2015

Hafta Sonu Minik 1 Gratis Alışverişi..

Uzun zamandır kendimi tutup ne indirimden ne de indirim harici çok kayda değer bir şey almamıştım. Tabi bunda evin dolup taşması da büyük bir faktör ama aslen canım bir şey istemediği için, yeni bir şey görmediğim için almadım.

Gratis
Öncelikle Nivea BB kremleri temizlemek için özel bir BB krem temizleme solüsyonu çıkartmış, pek fark olacağına inanmasam da aldım deneyeceğim hatta normal makyaj temizleme suyu ile de karşılaştıracağım. Loreal Elseve'in en sevdiğim siyah serisinin seyahat boyunu aldım, tatilde benimle gelecekler. Evet yeni bir şeyler daha gelmiş Gratis'e bu tek kullanımlık maskeler, 3 adet aldım deneyeceğim. Tanesi 3.50 TL. idi. Eklips tarağı yine seyahatler için aldım, koca taraklar ciddi yer kaplıyorlar çantamda. Essence effect serisinden bir gloss ve far aldım, çok güzeller ama farı yanlış renk almışım. Daha koyu bir kahve vardı amacım onu almaktı. Wet n Wild bare it all'u sonunda buldum ve aldım. Çok güzel bir nude rengi ve beklediğim kadar da mat ve sürümü de zor değil gibi bakalım. Golden Rose matte velvet serisinden 20 numarayı aldım, bu son çıkan renkler bir şahane ve daha almak istediğim 28 ve 29 numaralar var. 

Evet ve bütün bunları Babalar Günü için eşime hediye almaya girdiğimde aldım, neyse ki eşimi de unutmadım ve ona da bir parfüm aldım..
Sevgiler..

63 yorum:

  1. Ben de gitmemek çok zor duruyorum :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sahikacivelek dayan dayan buraya kadar işte :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. Beğenerek takip ediyorum sitenizi...Gratis benimde severek alış veriş yaptığım yer..Hep memnun kalıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu çok teşekkürler Selma Hanım size de iyi alışverişler o zaman :-))

      Sil
  3. Bu arada izlemeye aldım sizi...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu ben de zevkle takip ediyorum sizi..

      Sil
  4. Nivea bb clean sanki misel su olayından biraz daha fazla para kazanmak için yapılmış gibi görünüyo di mi :D Yorumlarını bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Essence 'in Effect farları gerçekten çok başarılı ama ben çok severek kullanıyorum:) Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik çok teşekkürler farlar başarılı gerçekten bir de istediğim asıl rengi alabilseydim iyiydi :-))

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsini :) Bende BB krem temizleyicinin pek farklı olacağını düşünmüyorum. :) Bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam teşekkürler :-)) bakalım kullanacağım birkaç gün göreceğiz :-))

      Sil
  7. İyi günlerde kullan. Şu Nivea bb temizleyiciyi merak ettim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam teşekkürler canım :-)) dur bakalım deneyeceğim bu hafta onu ..

      Sil
  8. Güle güle kullan o maskeleri merak ettim yorum bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekçe teşekkürler denemelere başlıyorum o zaman :-))

      Sil
  9. Hepsini güle güle kullan, reklamlarda bb cleanı görmüştüm yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ocecikleriminyeri teşekkürler kullanmaya başladım onu yorumları gelecek :-))

      Sil
  10. BB krem temizleyiciyi çok merak ettim ama pekte inanamıyorum ekstra bir özelliğinin olacağına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign bakalım denemeye başladım göreceğiz :-D

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @ailartinwonderland teşekkürler evet nihayet alabildim kendisini :-D

      Sil
  12. Bare it all benim de favorim ama o kapağını kırasım geliyor. Gerçi kırmasam da kırılacak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi ay evet kapakları çok fea sürekli rujun kenarına çarpıyorum valla güzelim rujlardan soğuyacağım bu gidişle :-((

      Sil
  13. güle güle kullan canım, yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim çok teşekkürler tabi ki yazacağım :-))

      Sil
  14. Güle güle kullan hepsini. Alışveriş yasağım hala tüm zorlamalara rağmen iyi gidiyor :)
    Ama o golden Rose matte velvet serisi yok muuu...
    Almıycam, almıycam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi teşekkürler benim kendimi tutmam işte bu kadar :-))

      Sil
  15. Bende rejime giriyim diyorum ama tutamıyorum kendimi güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi diyet miyet fayda etmez bana beğenirsem alıyorum o anda :-)) teşekkürler..

      Sil
  16. Güle güle kullan hepsini canım :) Nivea karşılaştırması yazını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik çok teşekkürler yazacağım onu en kısa zamanda..

      Sil
  17. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  18. Aldıklarını güzel günlerde kullan.Essence gloss ile ilgili yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin çok teşekkürler canım :-)) kullanmaya başladım yazarım en kısa zamanda..

      Sil
  19. Gratis indirim yapınca ne varsa alıyorum :))

    YanıtlaSil
  20. Yeniler gelmiş, güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullan, mazağalara girmemeye çalışıyorum görünce insan almak istiyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda teşekkürler canım aynen öyle girmemek lazım gerçekten :-))

      Sil
  22. buralara girip de bi şey almadan çıkmak imkansız ama terapi resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil mümkün değil en azıdan bir oje alıp çıkıyorum her seferinde :-))

      Sil
  23. O maskelerden bende istiyorum :) en kısa zamanda uğrayacağım bende.

    YanıtlaSil
  24. Bare it all benim Wet'n Wild rujları arasında sürümü ve rengiyle en sevdiğim ruj oldu siz de seversiniz bence :) Tek kullanımlık maskeleri ve Essence farı merak ettim mutlaka bakacağım ilk gidişimde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaynarta ruj 3 gündür elimden düşmüyor gerçekten beğendim.. diğer ürünlerin de yorumu gelecek :-))

      Sil
  25. Bu güzelim ürünleri görünce dayanamıyoruz değil mi..:) Hayırlı olsun. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahidezerayak evet maalesef öyle yeni bir şey görünce denemek istiyoruz teşekkürler :-))

      Sil
  26. çok da küçük sayılmazmış özellikle bb cleani merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-))) onu yazacağım da fırsat bulamadım daha..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...