23 Haziran 2015

MAC'den 2 Değişik Kontur Fırça Karşılaştırması..

Mac fırçalara her ne kadar pahalı olsalar da zaafım var, aslında genel olarak fırçalara zaafım var demek daha doğru olacak çünkü eğer bir fırçayı çok beğenmişsem fiyatını falan gözüm görmüyor gerçekten. Bakınız Nars Ita ve Yachiyo
Mac make up brush
Nitekim uzun zamandır çıkan Mac koleksiyonlarından, ki neredeyse ayda bir koleksiyon çıkartıyorlar tek bir şey bile beğenip almadım. Ama iş fırçalara gelince değişiyor. Daha öce de bir koleksiyon fırçası almıştım, bahsettim mi bilemiyorum, bu sapı gökkuşağı renkli fırça ise Wash&Dry koleksiyonunda çıktı ve görür görmez de gözüme batıp al beni dedi. Aslında kendisi kontur fırçası ama ben kendisini allık sürmek için de kullanabiliyorum. 

mac make up brush

Tersten çekmeyi unutmuşum ama duo fiber bir fırça yani kıllarının rengi diğer tarafında beyaz, oldukça yoğun kıllı ve tok bir yapısı var ama çok da yumuşak. Diğer yanda gördüğünüz Mac 163 gibi sert ve keskin hatlara sahip bir fırça değil. 163 tam bir profesyonel makyaj fırçasıyken, 125 SE daha basit, daha rahat kullanılabilen bir fırça gibi geldi bana. 163'ün uygulama şeklini bana bir MUA tesadüfen son anda doğru gösterince sevip almıştım ben fırçayı ama diğeri hem kullanım alanı fazla olması hem de daha rahat uygulanabilmesi açısından benim için daha öne çıktı. 


mac make up brush

Şu şekilde, sol tarafta 163'ün keskin ve net uygulaması görülüyor, renk daha yoğun ve dağıtma aşaması biraz vakit alıyor. Sağdaki 125 SE'nin uygulaması, daha doğal daha kesin olmayan çizgilerde uygulama yaptı ve sürerken zaten dağıtma işlemini de gerçekleştirdi.

125 SE'nin dezavantajları arasında sınırlı üretim olması, hakikaten olmazsa olmaz bir fırça olmaması ve 120 TL.'lık fiyatı var. 163'ün dezavantajları ise uygulama zorluğu, yine olmazsa olmaz olmaması ve tabi fiyatı, ben 90 TL'ye almıştım ama zam gelmiştir kesin.
Benim gibi bir fırça aşığı iseniz sınırlı üretim Wash&Dry 125 SE'yi koleksiyonunuza katın derim, ilginiz yoksa, fırçalarınız size yetiyorsa pas geçin. Bu arada Wash&Dry koleksiyonu da bugün gördüğüm kadarı ile hala Mac mağazalarında satışta, bu da mini bir bilgi olsun.
Sevgiler..


50 yorum:

  1. Mac'in fırçalarına bayılıyorum ama baya da tuzlular :) Gerçi bir kere verip adam akıllısını almak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign ben de bayılıyorum maalesef çok fena çok :-(((

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @saadetuslu piyasadaki en pahalılar değiller ama evet pahalılar yine de :-((

      Sil
  3. Fırçalar harika ama fiyat biraz yüksekmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Fırça kesinlikle çok önemli.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. fırça deyince benim de gözüm dönüyor...ama şu sıralar Nars fırçalar biraz daha ağır basıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün Nars'ın kalbimdeki yeri ayrı canım :-)))

      Sil
  6. fiyatları yüksek olduğundan ben pek tercih etmiyorum mac i :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi arada böyle güzellere karşı koymam imkansız ama :-))

      Sil
  7. Ya sende gördükçe bi kurtlanıyorum bu fırça için ama sonra Ita'mı hatırlayıp duruyorum... fekat daha fazla bahsetme bu şeker renkli şeyden olur mu? Yoksa daha fazla dayanamayacağım :)))) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik hahah suçlu tamamen @lifestyleofsiri dir bu yazıda özel istek yaptı söz bir kere de instagramdan gösterip konuyu kapatacağım..:-))))

      Sil
  8. sakin olun kızlar, elle de sürülüyor biçok şey :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil hahah aslında evet bunu da tercih edenler var tabi ...

      Sil
  9. :)) oldukça pahalıymış sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  10. Fırçalar fırçalar ://
    Keşke parmaklarımız fırça olabilse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :-)) gerçekten bazen keşke olsa diyorum şöyle fırça aparatları

      Sil
  11. bu tip fırçalar pek bir moda :)) bende beğeniyorum ama almadım hihiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazelçelik evet Nars ita ile başladı giderek gelşiyor :-))

      Sil
  12. İyi, güzel ürünlere benziyor ama tek kusurları fiyatları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet her güzel şey gibi bir kusuru var tabi :-((

      Sil
  13. Gözün dönüyor desene fırça denince :) İmkan varsa neden alınmasın, aklımda kalacağına çekmecemde kalsın bende bu düşüncedeyimdir. Bu aradan MAC 163 cidden ilginç bir fırçaymış, çok merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet aynen öyle imkanım varsa ve sevmişsem alıyorum sonradan üzüleceğime :-))

      Sil
  14. Çok kullanışlı gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu fırçalar makyajda en büyük yardımcım oldular :-))

      Sil
  15. O gökkuşağı fırçaya bayıldım, epeydir benim de aklımda ama herhalde kavuşamayacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet albenisi çok fazlaydı bu sefer gerçekten :-((

      Sil
  16. Fırçalara sizin kadar bağımlı değilim Allahtan:))Oldukça pahalıymış:))Güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Wash&Dry fırça'nın görünümüne bayıldım ama bu ara fırçalara îlan ilgimi kaybettim sanırım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ay sahi mi ne yaptın bana da söyle :-(((

      Sil
  18. @çatlakkafe çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. @edamamo sigmanın yeri ayrı macın yeri ayrı mamocum :-)))

    YanıtlaSil
  20. Fırçalar çok güzel ama fiyatı oldukça yüksek :(
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  21. Bencede fırçalar çok güzel ama bir o kadarda pahalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hamaratablam evet ne yazık ki çok pahalı iyi fırçalar :-((

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası daha çok cüzdan yakıcı :-((

      Sil
  23. Fırça makyajın en önemli unsuru. Ne kadar iyi olursa makyaj da o kadar güzel olur. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahidezerayak çok teşekkürler gerçekten iyi fırça ile daha iyi makyaj yapılıyor bence de:-))

      Sil
  24. Haftalardır beklediğim yazı <3<3<3
    Şekli, rengi çok güzel ama açılı fırça ile kontür yapmak güzel sonuç verirken, bilmiyorum bilemiyorum.

    Keşke bu kadar pahalı olmasaydı!!!
    Mac'e buradan sesleniyorum: yılbaşı için fırça seti çıkarmadan bana bir danışın, satışlarınızı iki katına çıkarın :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet pahalı ama dayanmam mümkün olamadı bu fırçaya :-(( yılbaşı içi hakikaten danışsın bence de eminim çok güzel öneriler gelir..:-))

      Sil
  25. Her ikisi de kontür yapmak için oldukça güzel sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet güzel ama biri daha kolay biri daha uğraş isteyen bir fırça :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...