Gucci 2015-16 Sonbahar/Kış Reklam Kampanyası, İtalyan kökenli
çağdaş filozof Giorgio Agamben’in söyleminden yola çıkarak dünyayı olduğu gibi
keşfe çıkıyor. Reklam filminde günümüzün basit bir elektronik kaydı olmanın
dışında, “artık” ve “henüz” kavramlarını hayata geçiriyor. Bir şehir yaşamında
gelişen estetik kodlarla yepyeni bir lugat geliştiren markanın Kreatif Direktörü
Alessandro Michele, filmde geçen
mekanların herhangi bir yerde ve her yerde olabileceğinin altını çiziyor. Ayrıca
Michele, insanın kim olduğunun kendisinin karar vermesi gerektiğine ve
hayattaki seçme özgürlüğünün önemine ışık tutuyor.
Gucci |
Gucci |
Orijinal
kampanyada yer alan sıra dışı aksiyonlar, uçurumlar, kalıntı ve amnezyalarıyla
bugünkü şehir, filmin arka planına heyecan katıyor. Özel çekimlerde insanların arzularını,
ve tahminlerini, dünyalar ve yeni keşiflerin
parıltısını, yeni bir dilin yaratılışındaki ve varoluşun yeni ihtimallere ait
ipuçlarla kusursuzca anlatılıyor. Kampanyada kamera karşısına ise moda
dünyasının tanınmış mankenlerinden Tessa Charlotte Bruinsma, Tobias Lundh, Lia
Pavlova ve Sven de Vries geçti.
Gucci |
Gucci Kreatif Direktörü Alessandro Michele reklam filmi
hakkında “Yeni bir silüeti hayata geçirmektense, yepyeni bir tavrı yorumlamak
istedim. Maskülen ve feminen arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran ve bugünün
şehirlerinde genç enerjiyi ve doğal özgüveni yansıtan bir bakış açısıyla. Bu
koleksiyon ile bugün “artık” ve “henüz” eşiklerini kayıt altına almak istedim”
dedi.
Kampanya Künyesi
Kreatif Direktör:
Alessandro Michele
*Basın Bültenidir.
En bastaki çantaya ve kırmızı elbiseye bayıldım. Boşuna marka değil
YanıtlaSil@nilgünaydın çanta nefis hakikaten :-)
Silgucci deyince akan sular durur :)
YanıtlaSil@gulsahönen aynen öyle :-))
SilPahalı ve harika ürünler :))
Sil@tülin maalesef çook pahalı :-((
Sil